וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכל צ'וח מסתתר צרפתי עם שיק

רותם רוזנטל

31.8.2006 / 16:27

סליו הצרפתית מוציאה קולקציית חורף אירופאית-קז'ואלית לישראלים. מיוחד לבחורים שלא תוקעים גרעפסים בציבור

במשך יום שלם נצמד הדוגמן בנואה מרשל (27) לקיר לבנים שנבנה במיוחד בסטודיו של הצלם אשל עזר ושיגר מבטים ממיסים למצלמה, באווירה חורפית מבוימת. מרשל יובא מצרפת זו העונה השנייה ברציפות לטובת קמפיין הסתיו-חורף של חברת האופנה סליו (Celio), שמתמחה בבגדי יומיום אירופאים משהו ונינוחים, לבחורים שלא נוהגים לתקוע גרעפסים בפומבי.

מרשל דילג במהלך הצילומים ממראה של מתמחה במשרד עורכי דין עם ז'קט ארוך ועניבה כהה, ללוק של אמן מיוסר עם סוודר וי ירוק, חולצה מכופתרת ומנוקדת באלגנטיות ועניבת פסים והלאה.

הסטיילינג של סיימון אלמלם נקי ומוצלח, וריבוי האופציות שסליו מציעה מאפשר לה לתת פייט למתחרות. אין בקולקציה חדשנות יוצאת דופן או המצאה של מראה שעוד לא ראינו, אבל הקז'ואל המוכר עוצב כראוי. חוצמזה, הפרזנטור שווה אש. הוא גם חסיד של פילוסופיה בודהיסטית.

"בחרנו גם העונה בבנואה כי הוא דמות פחות מוכרת ולעוסה, בניגוד לדוגמנים מקומיים רבים בני גילו", אומרת שגיב שקד, מנכ"לית החברה בארץ, "בפעם הראשונה שצילמנו אותו נדהמנו מהיכולת שלו ליצור בכל פריים דמות אחרת לגמרי. הוא נכנס לתוך עצמו ומתרכז וברגע שהוא מרים את העיניים הוא הופך לאדם אחר. הוא רקדן ושחקן ויש לו אמירה, הוא הרבה מעבר לסתם פנים יפות". בפריז, אגב, מחכה לו חברתו הרקדנית וחזרות אינטנסיביות להפקה של "יחסים מסוכנים" שתעלה על במות פריז במהלך ספטמבר.

בכדי להתחבר עוד יותר לשוק המקומי, החליטו בחברה גם ליצור קולקציה שתפנה לקהל רחב יותר. הנוסחה פשוטה. לוקחים קו קז'ואל, מוסיפים לו ארומה יוקרתית ויוצרים קו קז'ואל גבוה שנשען על איכויות בד ותפירה. את הקולקציה חילקו לשבע קטגוריות: שיק רומנטי, ספורטיבי, מראה צבאי, קטגוריית דנים, ספורט אקדמי, מראה עסקי ומראה ה-Explorer, חוקר הטבע ההרפתקן.

בקטגוריית השיק הרומנטי ישנם מראות טרנדיים עם טוויסטים קלילים: ז'קטים במגוון בדים, ג'ינסים עם שטיפות, חולצות וי, סריגי כותנה עם הדפסים, משבצות ומראה דהוי. תחת השיק הספורטיבי ישנם סריגי פסים מוצלחים, חולצות פולו ואקססוריז.

המראה הצבאי מסתמך על מקורות השראה מזרח אירופאים ונוטה לחספוס קל: סריגים בסריגה גסה, מכנסי דגמ"ח, מעילים במראה צבאי ועוד.

קטגוריית הדנים מתבססת על עולם הרוק, על חולצות משובצות צמודות, ג'ינסים קרועים, שטיפות לבדים, הדפסות ורקמות וגימורים שונים. שימו לב, העונה גזרות הג'ינסים שלהם גם הדוקות יותר.

המראה הספורטיבי-אקדמאי מתבסס על קז'ואל נקי ובקטגוריה זו יש פוטרים, קפושונים, חולצות משובצות וחולצות סריג מודפסות, כמו גם אקססוריז להשלמת המראה.

בקטגוריה העסקית יש בדים מאיטליה, הרבה חולצות מכופתרות ושלוש גזרות של מכנסיים: קלאסית, צרה ומחטבת. קטגוריית ה-Explorer תגיע ארצה רק באמצע החורף. מקורות ההשראה שלה הם הטבע, היערות ומקומו של האדם בטבע. בקבוצה זו דפוסי חיות בשילוב רקמות ופאצ'ים וסריגים במראה סריגת יד.

הסניף הישראלי של חברת סליו הצרפתית נמצא בבעלות "פישמן רשתות". מדי כמה שבועות נוסעות הקניינית והעוזרת שלה לצרפת כדי לבחור את הפריטים שייובאו ארצה. חוץ ממעילי החורף הכבדים, מתברר שהטעם הישראלי והאירופאי חופף למדי, עם העדפה ים תיכונית לדיטלייז. אחרי הכל, כשאתה בשוק התנהג כסוחר עם גרעינים.

סליו, להשיג בחנויות הרשת ברחבי הארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully