וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסנת חכים חוזרת לאופנה

30.8.2006 / 12:42

זירקו את הפינצטה והיפרדו מהקוסמטיקאית. גבות מגודלות ופרועות הן הטרנד הנשי החדש

מאז שפניה היפים של ברוק שילדס פרצו לתודעת העולם בשנות ה-70, כשהם מעוטרים בגבות עבות, לא נראה ביקוש כזה לקשתות שמעל העיניים. "ווג" הצרפתי הקדיש עמוד שלם בגיליון ספטמבר לגבות הצבועות, המסורקות והמרוחות בשכבת ברק, והמליץ על עיצוב גבות "צפופות וגאות" כשיטה הטובה ביותר לעצב את מראה הפנים.

"נשים שמורטות את גבותיהן עד דק, ייאלצו העונה להניח להן לשוב ולצמוח לקשת טבעית המתפרשת עד הרקה ומסתיימת בנקודה יפהפייה", מספרת פאט מקגראת, מאפרת מקצועית ומנהלת העיצוב של חברת פרוקטר אנד גמבלף, בראיון לניו יורק טיימס. בתצוגת הסתיו של פראדה, שהתקיימה בפברואר במילאנו, סירקה מקגראת את גבות הדוגמניות וזקפה אותן בעזרת מסקרה שקופה עד שעמדו זקורות כנוצות.

גם בפרסומות הסתיו של שאנל, בחרו להדגיש את הגבות הנדיבות ממילא של דריה ורבואי, הדוגמנית הקנדית ילידת פולין, באמצעות הצללתן בעיפרון גבות. ורבואי היא לא הדוגמנית היחידה בעלת גבות דרקולה, עולה על כולן הילארי רודה, דוגמנית אמריקאית שהגבות שלה מזכירות זחלים רכים.

מה שנראה בפרסומות ועל המסלול, כבר נותן את אותותיו גם בתחום הטיפוח האישי. רובין קוסיו, מעצבת גבות בסלוני טיפוח בבוורלי הילס ומנהטן, יודעת לספר על לקוחות שנהגו בעבר להסתובב עם קווים דקים מעל העיניים, ואילו היום באות בדרישה לגבות עבות וסבוכות יותר. "הלקוחות אוהבות שאני לא נוגעת בשתי השכבות התחתונות של הצמיחה ולא מורטת הרבה בין הגבות, כך שהן מזדקרות ונראות כמו נוצות". היא אומרת.

זהירות מהלוק המוטרף

התומכים במראה הגבות הפלומתי טוענים כי מקור הטרנד הוא באופנת הסתיו העבה, הזוויתית והעוצמתית, שמזמינה מראה פנים טבעי יותר. מקגראת מציעה למי שרוצה גבות שעירות ומעוצבות לפנות למעצבת גבות מקצועית. ליצירת גבות מלאות בבית, היא מציעה לצבוע באייליינר לבן את השערות הסוררות ואחר כך להשתמש בעיפרון גבות או באבקת גבות, בגוון בהיר יותר בשני טונים מצבע הגבות הטבעי, כדי למלא את החללים שבין השערות.

"הגבה", היא אומרת, "צריכה להיראות מטושטשת, לא מצוירת. לסיום, יש להשתמש במסקרה שקופה או בג'ל לגבות כדי לזקור אותן - לזקוף אותן למראה סמור עד שיהיו כמעט אנכיות - ואז לסרק אותן למצב מאוזן ולעצב על פי הקו הרצוי.

ושתי אזהרות: אם יש לכן שיער פרוע, סמיך וצפוף, תוספת של גבות עבות עלולות ליצור מראה כבד, מסוקס ואפילו מוטרף. היזהרו לא להגזים בשימוש במייק אפ ולהשתמש בשפתונים עדינים בגוונים טבעיים של ורוד וחום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully