וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אקלקטי.אן.טי

שני פישר

31.8.2006 / 13:32

TNT צילמו את הקטלוג החדש עם יקירת ישראל, חתולת המיני, דניאלה פריייטס. כנסו, אנחנו מסבירים גם על הקולקציה

הסטודיו של הצלם יניב אדרי בשכונת פלורנטין בת"א הומה וגועש מוזיקה ואנרגיות מכל הסוגים. הסיבה: צילומים לקטלוג החורף של חברת האופנה TNT. על הסט מתרוצצים שני הדוגמנים של החברה: על הטסטוסטרון הדוגמן הניו יורקי אמברוז (21), שכבר כיכב בקטלוג הקודם של TNT, וברזומה שלו מופיעים הוגו בוס, מארק ג'ייקובס ולאחרונה גם הבושם של דיור, כך דואגים לטפטף לנו בהפקה.

לצידו, בתפקיד חתולת המיני האחת והיחידה של TNT מזה ארבע עונות- דניאלה פרייטס הברזילאית (18), המביאה עימה משב רוח - נעורים רענן על גבול ההיפר-אקטיביות ושפע של כריזמה.

הליהוק של שני הדוגמנים החו"לניקים מוצלח מאוד, אך אין ספק שמבין השניים דניאלה גונבת את ההצגה ובגדול. גם מחוץ לסט כל העיניים מופנות אליה כשהיא מרקדת לצלילי היפ הופ, מעשנת, שותה קולה (לא דיאט!) מנשנשת קרקרים ומתרפקת על צוואריהם של אנשי ההפקה. זה כבר היום השלישי של הצילומים וסממני עייפות לא ניכרים על פניהם של השניים.

בהפסקה הם בוחרים לשבת זה לצד זו, לזרוק אחד לשניה מחמאות כגון "you are hot!" ולנהל דיון על הקריירה המוזיקלית של הזמרת לורין היל. היה מעשיר.

היופי שבזבל

כמו כל קטלוג עם קונספט מעניין, גם מאחורי הקטלוג הנוכחי של TNT עומד סיפור אנושי קטן. "יום אחד הלכתי ברחוב וראיתי קטלוג של TNT זרוק בפח" מספרת הארט דיירקטורית של החברה שירי מן "ואז חשבתי לעצמי כמה קשה עבדנו בשביל הקטלוג, כמה קשה אנשים עובדים בשביל להוציא קטלוגים ומגזינים, וכל אלו בסופו של דבר מגיעים לפח. ומכאן צמח הרעיון". הקטלוג של TNT עתיד לבטא את הרעיון הנ"ל, והתמונות האסתטיות של של דניאלה ואמברוז ישלובו בתוך תמונות שיבטאו את הלכלוך והזוהמה של החיים, תחת הכותרת "גלאם טראש".

הפרובוקטיביות ה"טי.אן.טיאית" המוכרת לא פסה מבטיחה מן, והקטלוג יכיל גם תצלומים עם אלמנטים מיניים של שני הדוגמנים ותמונות לוליטה של דניאלה. יהיה מספק.

סקוטי עם פרווה

"ההשראות לקולקציה החורפית של TNT הן רבות", משתפת המעצבת של החברה מיום היווסדה מירב מורבצ'יק-שטיינברג. ואכן, על הסטנדים עומדים בגדים רבים שהרבה אין להם במשותף בלשון המעטה. "ההשראה היא מהטרנד הסקוטי, חצאיות קפלים, פרווה, קאוובווי, המון קפוצ'ונים שזה טרנד בפני עצמו, אנגלי- סוונטיזי, רוקסטאר של תחילת האייטייז".
הצד החזק של TNT הוא, כצפוי, בגדי הקז'ואל. הבגדים המתוחכמים יותר, אלו שמנסים להיראות "מעוצבים", הם הרבה פחות מוצלחים, שכן הבדים, בהתאם למחירים, הם לא מהאיכותיים שיש.
בתחום ההלבשה הנשית בולטים הג'ינסים, המכנסיים וחצאיות המידי בגזרה צמודה, אפודה סרוגה כחולה עם קפוצ'ון, מעיל קצר משובץ עם ביטנה מפרווה סינתטית וסטים של הלבשה תחתונה מאוד מוצלחים - משובצים עם גימורי תחרה.

בתחום ההלבשה הגברית בולטות חולצות משובצות מכופרות וקלילות, חולצות פלנל עם טלאים אה-לה-הר-ברוקבק, בלייזרים מוצלחים מקורדרוי וחולצות מודפסות מבדים רפויים עם צווארון וי עמוק.

הקולקציה, וכמוה הקטלוג, יגיעו לסניפי TNT עד סוף ספטמבר. דניאלה היפה תיגוז מפה עוד הרבה לפני.

צילום- יניב אדרי. איפור- שירלי ויינר. שיער- יניב זאדה. סטיילינג- סיימון אלמלם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully