וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסירו את האבק, ליוויס איז באק

רועי ירושלמי

3.9.2006 / 12:50

ג'ינסים פרימיום סנובים זה לצ'חלות חולות מותגים. אם כבר לפוצץ כסף, עדיף על פרימיום עם נשמה. ליוויס למשל

בואו נשים את הקלפים העל השולחן. ראיתם פעם מישהי נורמלית או לחלופין צעירה כרונולוגית (ולא רק בנפש) הלובשת ג'ינס מותגי מכיכר המדינה? כי אנחנו לא. הסיבה בשלה רק צ'חלות לובשות מותגי פרימיום נחשבים ויקרים להחריד בעוד שבנות הגונות נמנעות מהם, היא כי בנות העם היושב בציון לא פראייריות. במלים אחרות, עזבו אותן מ- Seven, רוק אנ' ריפבליק, צובו וזובו. לג'ינסי הסופר הפרימיום המושקעים נלווית תחושת אי נוחות מסוימת, הנובעת מכך שעל אף כל הדאווין, חסר כאן לב חם ופועם של מותג אמיתי. קצת כמו השדיים מסיליקון שנראים זוהר אבל מרגישים קצת פלסטיק.

הבשורה הטוב היא שבשנים האחרונות החל לנסוק שוב כוכבם של ג'ינסי של ליווי'ס הוותיקים, כקונטרה לבבית, המתובלת בקורטוב רטרואי. מותג הדנים האמריקאי נהנה בשנתיים האחרונות מרנסאנס חסר תקדים, שאופקו לא נראה לעין לשם שינוי. לחיבה המחודשת זוכה בראש בראשונה הליין החדש והדנדש של ליוויס, "קפיטל E", שזוכה בארצות הברית לפופולרוית בקרב סטייליסטים, סלבריטאים ושאר קובעי דעת קהל. הייחוד בליין הזה, שקרוי על שם האות השנייה של שם המותג הוא גימורי הפרימיום ובראש ובראשונה הגזרות הסופר צרות של דגמי ה-"סקימר" (בנות) וה-"סקיני" (בנים), אליהן משוועים כל קורבנות האופנה המעודכנים.


לטובת הקוראים המבולבלים, שמשתעלים ברגעים אלו ממש בשל האבק שכיסה במשך חמש עשרה השנים שקדמו לקאמבק של המותג, נספר בקצרה שבתחילת שנות ה- 90 ליוויס לקחו את הפנייה האופנתית הלא נכונה - במקום לשים את הביצים בסל הכסוף של ההיפ הופ וראפ, ולייצר באגי'ז ושלל ג'ינסים רחבים, החברים הטובים מארה"ב הימרו דווקא על הלוק הגראנג'י של נירוונה, שכלל ג'ינסים צרים, שנתפסו במהרה כמיושנים.

כרגע אין בארץ

כמעט עשר שנים לקח למוחות הקודחים של ליוויס לעלות שוב על הגל. תחילה הושק ליין האנג'ינרד בעל התפר המסתובב האוונדרגדי. ליין זה, שעל פי שמועות עושה את צעדיו האחרונים על המדפים בחו"ל בימים אלו ממש, סלל הדרך ללגיטמציה אופנתית של המותג, לאחר שהיה כאמור מוקצה במשך זמן מה.

"קפיטל E הוא הליין היוקרתי והמושקע ביותר של ליווי'ס עד כה," מצהירה איימי ג'אסמר, דוברת ליוויס ומסבירה את פשר המחיר. ואכן, על פי דיווחי החברה, יותר מ-15 אנשים עמלים על פרטי כל אחר מהג'ינסים, שכמעט פרט בו נעשה באופן ידני, החל מגימורי הכיסים ועד לשלל הטבעות המתכת של על המכנסיים.
המחירים של הליין החדש נעים בין 140$ ליותר מ-500$, מחיר שאפתני גם לנוכח מותגי פרימיום אחרים המשווקים לציבור הרחב כדוגמת דיזל ודולצ'ה וגבאנה, שמגרדים את ה-250$.

עד כאן הכל טוב ויפה. אז מה הבעיה, אם כך? למרבה הצער, ליבואנים בארץ אין כרגע תכניות להביא את הליין הקפיטלי, כנראה בשל העובדה שג'ינסים צרים לא מתקבלים כאן בעין יפה. לטובת אלו מכם בעלי התושייה, שיודעים מה טוב להם, נספר שחנות האון ליין האמריקאית של ליוויס מציעה את ג'ינסי הקיץ של הליין במחירים מופחתים ודי משתלמים, הנעים בין 90$ ל- 160$. גהצו אותה, בנות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully