וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חם פחות, תוסס יותר

שני פישר

3.9.2006 / 16:00

שני פישר תוהה האם המאפרת הראשית של איב סן לורן עושה סמים קלים ומה הקשר בין מרלן דיטריך לאיפור החורף של גרלן

הרעיון של רכישת איפור חורפי בסופו של אוגוסט, נראה אמנם מופרך בדיוק כמו ללבוש סוודר בפסטיבל הג'אז באילת, אבל מכיוון שבחו"ל הלחות שפויה יותר, חברות האיפור הבינלאומיות כבר הספיקו לתקתק קולקציות חדשות, פרזנטוריות ומוצרים לקראת הסתיו והחורף המתקרבים. גרלן ואיב סן לורן, חברות האיפור היוקרתיות והאיכותיות בעולם, תיכננו עבורנו עתיד הרבה פחות חם והרבה יותר תוסס.

השאלה: מה בא קודם - הביצה או התרנגולת, מקבלת תפנית מעניינת, כשבאים לבדוק את הקשר בין קולקציית האיפור הנוכחית של איב סן לורן לבין שמה השערורייתי "אופיום". קטונתי מלהאשים את מאפרת הבית לינדה קנטאו באחזקת סמים קלים לשימוש אישי, אך התמיהה לנוכח השם קבילה לחלוטין. מסתבר שההשראה לקולקציה התקבלה לא ישירות מהאופיום, אלא מהבושם של החברה, הנקרא גם הוא על שם הסם הוותיק בעולם.

פרזנטורית החברה, המתהדרת בעיניי דיוויד בואי משודרגות, אופרה במייק אפ לבן וצח כיאה למראה חורפי טיפוסי. עיניה נתחמו בסגול עמוק, מה שגרם להן להיראות סופר-חתוליות על גבול הביזאר (ואולי כאן נכנס האופיום לתמונה). איפור העיניים הסגול נותן קונטרה, למה שמסתמן כטרנד האיפור השולט של העונה הקרובה והוא שפתיים בצבע אדום עז, כהה ושימו לב- בוהק, אך לא נוצץ.

לזכותה של קנטאו ואנשיYSL, יש לומר שהם יצרו מראה איפור אינטנסיבי ואלגנטי, בהתאמה מושלמת לתחזית המטרולוגית הקודרת. גם הקשר בין איפור הקיץ הפסטלי נשמר, והוא מתבטא בצבעי פסטל עמוקים, אך לא אפורים וקודרים באף קנה מידה. כיאה לחברת איפור מצויינת, בעלת לוגו, אין מה לעשות, יקר מפז, המחירים בהתאמה:

הקונסילר הידוע TOUCHE ECLACT יעלה לכן 212 ש"ח
הסומק 236 ש"ח
מארז ארבע הצלליות הסגולות והמרהיבות יעלה 305 ש"ח
והשפתון 151 ש"ח

מסגרות לריסים

בגרלן, הלכו על אופציה חוקית יותר והרבה פחות נועזת. ההשראה למראה הנוכחי התקבלה מכוכבות הקולנוע של המחצית הראשונה של המאה העשרים, ואולי בגלל זה מבטיחים לנו בגרלן "חורף מהסרטים". אוליבייה אושודמזו, המאפר לבית גרלן, בחר להדגיש במיוחד את איזור העיניים של הפרזנטורית ובעזרת המסקרה יצר מראה ריסים דחוס, כבד ודרמטי.

הצללית הכחולה-אפורה שמעטרת את העין, משמשת כמסגרת לריסים. צבע הצללית מדגיש גם את עיניה התכולות של הדוגמנית ומוסיף להן עומק. בעלות עיניים ירוקות או חומות, יכולות לבחור בצבע קר אחר: ירוק או סגול, בשילוב עם אפור שיקנה מראה דרמטי וכבד ותראו איזה טריק - כל זאת מבלי להשתמש בתחימה של אייליינר ועיפרון שחור. העור הלבן של הדוגמנית נשבר בנגיעות סומק והשפתיים משוחות בגלוס, במראה ורוד-מבריק היוצר אשליה של שפתיים בשרניות ועסיסיות.

מהתבוננות בתמונות של כוכבות העבר ההוליוודיות ריטה היוורת' ומרלן דיטריך, ניתן להבחין שהקשר בין הרגלי האיפור שלהן לבין מראה האיפור הנוכחי של גרלן הוא מקרי לחלוטין, אך זהו בהחלט מראה יאה לעונה הקרובה, בעיקר עבור אלו שאוהבות מרחוק את המראה של איב סן לורן, אב לא תתפסו אותן בחיים עם אודם אדום חזק.

מחירים:
מייק אפ Fleur de Teint Matte 252 ש"ח
מסקרה– Maxi-Lash , באריזה מוגדלת 164 ש"ח
השפתון המצויין Kiss-Kiss 154 ש"ח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully