וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתי ילמדו להעתיק פה כמו שצריך?

דנה ד.טיקולסקר

5.9.2006 / 17:11

באה הקולקציה החדשה של פפה ג'ינס הלונדונית והראתה לקסטרו, פוקס וגולף, מה הם התכוונו לעשות הסתיו וכמעט הצליחו

בעוד שקסטרו, פוקס וגולף מתאמצים להביא את מראה השכבות הקלאסי, נון שלנטי, שהוא אורבני אבל עם רגש, מגיעה הקולקציה החדשה של פפה ג'ינס ומראה לכולם איך עושים את זה ממש על רמה.

גם לפפה יש סקיני ג'ינס אבל אצלם הן לא עמוסות מדי. גם להם יש ג'קטים מחוייטים עם קטע שהופך אותם למאגניבים אבל פה לא מדובר על עודף דיטיילז אלא על בדים בצבעים עזים אבל גם מאופקים. צווארון הפרווה הסינתטי אצלם לא ניראה כמו משהו שיידלדל ויסמורטט אחרי כביסה אחת. כשהם עושים חולצה ויקטוריאנית הם עושים אותה כמו שצריך, עם תיפורים מחטבים לכל האורך ובד פירחוני שלא מציף פה את הרחובות.

הירוק שלהם מקסים ולא צעקני. הכיס הקדמי הגדול במכנס הוא אף פעם לא גס, רק אתנחתא עיצובית מרתקת. לא נעים לסגוד ככה לאופנה זרה בשעה קשה זו, אבל נו כבר, מתי ילמדו להעתיק פה כמו שצריך?

חיי הכפר האנגליים עם הפרברים האמריקנים

קולקציית הנשים הנוכחית של פפה ג'ינס מתחלקת ל-3:

Global Deluxe – בגדים שחוזרים חוזרת לסוף שנות ה-60 תחילת שנות ה-70 של תרבות הבוטיקים בלונדון. קולקציה שעושה כבוד לאייקוני התרבות והרוק הבריטים של התקופה. הבדים נעים בין קטיפות יקרות, דרך בדי משי ושיפון מודפסים ועד לבדי כותנה בשטיפת וינטג'.

Black in Black – מפגש בין הלוק הויקטוריאני לרוק&רול. תפירה גברית קלאסית שמצטמצמת למידות נשיות עם השפעות של הלבשה תחתונה בסגנון וינטג'. הצבע השחור שולט בקולקציה כשהבדים רכים ונשפכים עם נגיעות תחרה.

Town and Country – התמזגות של חיי הכפר האנגלים עם הפרברים האמריקנים. התוצאה המתקבלת היא שילוב בין לוק מסורתי לקז'ואל יומיומי. הצבעים השולטים בקולקציה הם חום, קאמל, ורוד וינטג', כחול בהיר, אדום וירוק.

הכי שווה - ג'ינס כהה

קולקציית הגברים לחורף 2006 שומרת על המראה המסוקס של ג'קטים צבאיים בשילוב עם מראה ספורטיבי יותר (ג'קטים מניילון א-לה חופשת סקי). את העיצובים מלווים שלל טכניקות הדפסה שנעים בין פולקלור יפני לסימני peace&love. המכנסיים בגזרות קלאסיות בחלקן או בגזרות לוז עם דגש רב על עיצובי הכיסים. הכוונה היא להגיע לחולצות ה-T שהולכות מעולה עם ג'ינס ורק משתבחות מכביסה לכביסה.

פריט הדגל של החברה, הטרנד הכי חם בגזרת הג'ינסים לחורף 2006 ע"פ אנשי Pepe Jeans הוא ג'ינס כהה. הג'ינסים יוצאים לחנויות אחרי שטיפות שהעניקו למכנס מראה used מבלי לאבד את הצבע הכהה.

מגמה מעניינת נוספת של פפה ג'ינס היא משחק של ניסוי ותהייה עם תפרים. יש בג'ינסים תפרים שנראים כאילו נעשו בעבודת יד, כיסים עם חמישה סיבובים של תפרים וכו'. הג'ינסים שלהם החורף גם משולבים בהדפסים כמו דרקונים יפנים, פרחים ופרפרים או הדפסים בהשפעת המראה הצבאי. הגזרות נעות בין גזרת הפועל השלוכית לגברים או גרסת ה- boyfriends jeans של הנשים, לבין גזרות צמודות מתחת ועד קרסול.

מחירים: ג'ינסים 1,200 – 500 ¤, חולצות ארוכות 500 – 300 ¤, סוודרים 700 – 400 ¤, מעילים 1,500 – 800 ¤, אביזרים 400 – 50 ¤.

כתובות חנויות Pepe jeans: FM אבן גבירול 132 ת"א, FM תל גיבורים 5, ת"א – חנות חדשה, FM קניון גבעתיים, ובחנויות המובחרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully