וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקצה

שני פישר

6.9.2006 / 22:17

360 מעלות, הכרומון המקומי היחיד ששווה לחכות להפקות האופנה מותחות הגבולות שלו, חוגג שנתיים. ראיון עם קרן ארנלדס

המגזין מקומי הכמעט יחיד ששווה לעקוב אחרי הפקות האופנה שבו הוא 360 מעלות. מגזין שיביא תמיד את הפקות הקצה, ישבור בכל גיליון שיא ביזאר נוסף ויסמן את הנתיב, שהפקות שנאלצות לחתוך יותר למיינסטרים, יילכו לצידו. הקו של הפקות האופנה שב-360 הוא תמיד נון שלנטי ולנצח cool. לזכות עורכת האופנה שלו קרן ארנלדס, נזקפות תגליות ועידוד של צלמים צעירים ומעניינים רבים שהבולטים בהם הם דודי חסון ועמית ישראלי שקיבלו אצל ארנלדס, יריעה מפרגנת לשבור בה את הבנאליה שאורבת תמיד בפיתחה של כל הפקה, ולהביא משהו אחר. בכל גיליון של 360 מעלות ישנן בין שלוש לחמש עשרה הפקות צילום- כמות מכובדת גם בסדר גודל עולמי. בגיליון הקרוב, החגיגי והמורחב לרגל חגיגות השנתיים, יפורסמו עשרות הפקות בהשתתפות מיטב הדוגמניות, הצלמים, המאפרים, הסטייליסטים ומעצבי השיער של ישראל. ארנלדס, עורכת האופנה מבוססת המוניטין שלו, נערכת למסיבה הגדולה לרגל הגיליון ה-48 ולרשימת מלאי של ההישגים.

איך את מגדירה את אופי הפקות האופנה שלכם?

"בעוד שמגזינים אחרים כמו "את" ו"לאישה" עובדים על טהרת המסחריות, אנחנו יוצרים אמנות. הפקות שלנו יותר משוחררות וצעירות. יש המון הפקות אדיטוריאליות ולא מסחריות. אנחנו התחלנו את הרעיון של הפקות לא למטרות רווח גם קהל היעד שלנו שונה מקהל היעד של עיתוני הנשים. אצלנו מדובר באנשים בני 18 ואילך שהם קצת מאותגרים תרבותית. אנשי עולם האופנה, האמנות והגרפיקה הם פלח נכבד ממנויי העיתון".

איך תגדירי את תרומת העיתון לתעשיית האופנה בארץ?

"אני גאה לומר שגידלנו דור של צלמים. גיא כושי, עמית ישראלי, דודי חסון יריב פיין, כל הדור הצעיר הזה צילם ל 42 מעלות (גלגולו הקודם של 360 מעלות, שהיה בבעלותה של ארנדלס), ואילמלא המגזין היה להם קשה מאוד לחדור לשוק. אנחנו מאוד מחוברים למה שקורה בחוץ ונותנים ליוצרים חופש אמנותי כראות עיננו. הפתיחות לסגנונות צילומיים אחרים, גם היא מהפכנית לסוגה".

מה היה החזון שלך כשנכנסת לתפקיד?

"נכנסתי ל- 42 מעלות אחרי שנה שבה הפורמט היה אנדרגראונד, שוליים, אנטי מסחרי. באתי ממקום אחר והיה חשוב לקחת אותו לכיוון של מגזינים עולמיים שאני אוהבת לרכוש" .

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

את מרגישה שהגשמת את החזון שלך?

"עדיין לא. 360 לא נמצא במקום הראוי לו ברמה הארצית, אבל הוא כן מאפשר להציג עבודות וקונספטים שאנחנו מאמינים בהם, שזה אידיאלי מבחינתי."

מה רמת המעורבות שלך בהפקות אופנה?

"אבסלוטית. בכל חודש אנחנו מקבלים חומרים של עשרות הפקות, שמהם אנחנו בוחרים מה יופיע במגזין. יש המון עשייה בארץ. יניב אדרי ועמית ישראלי הם הצלמים שעובדים איתי צמוד ולכל הפקה יזומה אני לוקחת אותם".

ספרי על הפקת אופנה שאת הכי גאה בה.

"ההפקה האחרונה שעשינו - הפקת השער של גיליון השנתיים. זאת הפקה של שלושים עמודים עם עשר הדוגמניות המובילות בארץ. צילמנו בחניון תעשייתי, היו לנו שני מעצבי שיער, שלושה מאפרים וכולם עבדו בהתנדבות. שרון גניש היא הדוגמנית הראשונה בסרייה של צילומים כשבכל פעם מצטרפת אליה דוגמנית נוספת. הקונספט מאחורי ההפקה הוא לבטא את עיקרון הרצף של המגזין".

מה הקשר בין יצירתיות לתקציב?

"דלות היא שמנו העיקרי. הצלמים, המאפרים, הסטייליסטים ומעצבי השיער עושים את העבודה טוטאלי בשביל האמנות. אם אנשים אוהבים את העבודה שלהם וזה בוער בהם אז הם עובדים גם ללא תמורה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully