וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיצבת בחוטיני מתוח

שלי איבגי-תבק

7.9.2006 / 11:12

הבעלים של חנות הלנז'רי היוקרתית, החדשה נושק, לא תיתן לגופיית טריקו לחדור פנימה. הכל צריך להיראות כמו גלריה

זה התחיל בדיזינגוף. אחרי שנים של הזנחה ושיממון- החלו שוקקים ברחוב בחן חנויות מעצבים ובתי הקפה שגובו בשמחת הקיוסקים של שדרת בן גוריון הסמוכה. חנויות נעליים מתקופת קום המדינה בדיזינגוף מצאו עצמן מחוזרות על ידי כרישי נדל"ן ומעצבים צעירים שהבינו בזריזות כי זהו הרחוב החם. דמי הפינוי הגבוהים שדרשו מי שקלטו את המומנטום, לא הרתיעו אף יזם שחיפש את התרנגולת שתטיל את ביצי הזהב, לבר הסנדוויצ'ים החדש שלו.

מי שהתחיל להנות מהשאריות של ההמולה ומנסה לבנות לו תהילה עצמאית מהשאריות של האח הנוצץ, הוא רחב בן יהודה הסמוך, שחלק מהאקשן והזוהר של דיזינגוף, מתחילים לזלוג אליו. את תרועת הפתיחה תקעה השפית מיקה שרון שפתחה בבן יהודה את בית הקפה הקלאסי שלה "ליברה". מה שחשף לעולם שיש לא מעט טיפוסים שווים שמסתופפים לצדדיו של בן יהודה ורק חיכו לנקודת מפגש שתרכז אותם. לאחרונה נפתח בצומת בן יהודה-בן גוריון סניף של טיב טעם. חנות הגברים מייל בוקס ממשיכה להציע מרכולת נאה וכך הופך רחוב בן יהודה, האח המערבי חסר הצל והחן של דיזנגוף- לרחוב שאליו פונים מאוכזבי האח הגדול ומצטרף למתחם דיזנגוף, ממש בעודנו מדברים.

המהפכה הצרפתית

גם רחל שוב עברה את אותו תהליך כשחיפשה לוקיישן הולם להגשמת חלומה. אחרי 14 שנה כמנהלת מחלקת הגבייה ב"פלאפון", בחופשת הלידה השלישית שלה- היא גיבשה החלטה, חיפשה מקום עבור חנות להלבשה תחתונה יוקרתית ומצאה עצמה בבן יהודה.

החנות, הבוהקת בלובנה הנקי, בולטת בין שורת החנויות והמספרות הלא מגובשת של הרחוב המתעורר. מהפכה צרפתית בהחלט פוקדת את הרחוב לאחרונה. היא ניכרת בסלוני היופי המעוצבים, בבוטיקים המיובאים ובבתים המשופצים ומצעידה את הרחוב לקבלת התואר "בולברד". אך היא עדיין לא הסתיימה וחנויות כמו "נושק" הן עדיין נטע זר מעט.

רחל חושבת שהרחוב מאוד מתאים מאוד לקונספט שלה. היא בחרה בבן יהודה לא רק בשל האילוצים הנדל"ניים. המטרה היתה למצוא מקום יוקרתי שנקי מההמון המסתער. מה שיאפשר שירות אישי צמוד ואקסלוסיבי וייתן ללקוחות את חווית השירות האולטימטיבית בבואה לפנק את עצמה.

כמו בוטיק שוקולדים

שוב רואה בחנות שלה מעין בוטיק של שוקולד מובחר המסודר בקפידה ומזמין לחשקים של "כל מי שאוהבת להשקיע בעצמה".

ואכן, החנות מלאה בכל טוב יוקרתי המיובא על ידה מצרפת, איטליה וברזיל. כל פריט נבחר על ידה ועובר בדיקה של רמת העמידות שלו את מעללי מכונת הכביסה. רב הפריטים נראים מהסוג העדין, אבל שוב מבטיחה שאם מקיימים את הוראות הכביסה שלה הם עמידים מאוד ונוחים וניתן להשתמש בהם לא רק באירועים מיוחדים- כפי שאולי ייראה לקונה הישראלית הממוצעת.

היא מציגה בפניי בהתרגשות את הבייבי שלה – פריטים של בתי האופנה- "לולה לונה" ו"לוקסה"- שהם מעוטרי תחרה צרפתית רקומה ביד, משובצים באבני סברובסקי ומעוטרים בחרוזים עשירים (טווחי מחירים : 190 עד 280 ¤).

בקולקציות של בתי האופנה הללו יש מספר גימיקים החדשים לעיין הבלתי מורגלת, כגון תחתונים בעלי פתחים במקומות אסטרטגיים וחזיות ½ קאפ לנועזות, המגלות את הפטמות. לאלו מציעה החנות גם את בגדי הים של המותג הברזילאי- "MK” שלו קו צבעוני ופריטים זעירים במיוחד על פי מיטב המסורת של ריו. (טווחי מחירים: 140 ¤ - 99 ¤).

מותג מעניין נוסף בחנות הוא "סטפי". קולקציות ההלבשה התחתונה שלו עונתיות, מתעדכנות פעמיים בשנה ויש בהן מבחר סטים בשילוב תחתוני בוקסר סקסיים.
(טווחי מחירים לחזיות : 250 ל 350 ¤ . טווחי מחירים לתחתונים ובוקסרים : 120 ל 150 ¤).

בכלל- סקסי- זו מילת המפתח, כפי שמגדירה רחל: "אצלי אין בגדי נוחות- רק סקסי! אני לא מתכוונת להעמיס את החנות בפיג'מות טריקו ובשמלות בית, החנות תישאר במראה הגלריה וייעודה הוא לכל אישה בכל מידה ומבנה גוף שרוצה להתפנק".

הלקוחות הן אכן נשים בטווח גילאים רחב החל מבנות 22 ועד בנות 50 והגברים, כמה לא מפתיע, הם אלו שמעיזים וקונים את התחתונים הפתוחים- בעיקר לאירועים מיוחדים.

אז עד שבן יהודה יסיים את מהפך שלו ויהיה הרחוב הכי קרוב לאירופה, לא רק גיאוגרפית, תמשיך "נושק" לקרוץ בעיקר לצרפתיות שהגיחו מהילטון לפדיקור ולעוברי אורח המחפשים מתנה למסיבת רווקות.

בן יהודה 138 ת"א.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully