וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנחל בונני וליהי אלון הצטלמו ל-zip

עפר עין גל

6.9.2006 / 11:35

אלון, מחוזקת בתוספות שיער בלונדיניות חלקות ובונני מחוזק במקבץ קמפיינים שווים לחורף זה, יקבלו 70 אלף דולר כל אחד

משפחת אהרונסון, בעלת המותג 'זיפ', קיבצה את הרפרזנטורים שלה אנחל בונני וליהי אלון, לקטלוג צילומי החורף. האמת? גם אני הייתי מוצא די בקלות איזה יום בלו"ז הצפוף עבור הצ'ק השמנמן, שכל אחד מהם מקבל (לרשויות המס, חובבי הידע הכללי ומחטטי הכיסים, הסכום הרשמי הוא 70 אלף דולר), כדי שיסכימו לתרום את גופם לטובת אי אילו פלאשים.

מוקדם מידי בבוקר, כיאה לימי צילום, הגיעו השניים לסטודיו של הצלם עידו לביא כדי להצניח את הבשורה. בונני, אפוף אבק כוכבים, ישא על גבו המוצק בחורף זה, קמפיינים בינלאומיים מרשימים למדי בינהם קמפיין משקפי השמש של DKNY, קמפיין הבושם של בננה ריפאבליק וקמפיין מוצרי הטיפוח לגבר של וישי. אלון לעומתו, שחושבת כמה צעדים קדימה לימים גשומים, זה עתה סיימה לשנן טבלאות ומספרים במסגרת לימודי השנה האחרונה שךה בתקשורת ומנהל עסקים.

א לה סקוטלנד יארד

ב-10:00 לפנות בוקר כבר צוידה אלון, על ידי מעצב השיער יניב זאדה, בתוספות שיער בלונדיניות חלקות, והשניים צולמו לסרוגין. הקולקציה החדשה מציגה קו קלאסי אלגנטי ורגוע למדי. הנשים זכו בחצאיות ברך מבדים רכים, מכנסי ברך ו3/4 משובצים, א-לה סקוטלנד יארד וג'ינסים שאף קולקציה לא שלמה בלעדיהם.

על הטורסו יעטו הבנות של זיפ ז'אקטים מז'מש ועור, עם גימורי פרווה סינטטית, וגם כמה פריטי חובה צבאיים מעודנים. בגזרת החולצות רקחו שם אי אילו מכופתרות גבריות, ולמולם חולצות עם רמיזות ויקטוריאניות, שהשנה נכנסות חזק, בשנה איחור אחרי אירופה.

בגדי הגברים נחלקים לשתי קטגוריות עיקריות- בגדים משוחררים עם מבחר סריגים וטי שירטס במראה שכבות עם הדפסים קריקטוריסטים ופסי רוחב רחבים, ולעומתם בגדים במראה המכופתר, שקיבלו בלואו- אפ בשלל עניבות, שגם הן כבר כיכבו בחורף שעבר בשערים החשובים, עם קריצות של בריט פופ. עלה התאנה הצבאי של הגברים החורף, לפי זיפ, הוא מעיל טייסים קשוח לעילא.

לנו היום היה ארוך אש, אבל מי שלא רווה מבונני יקבל אותו בקרוב בסדרתה החדשה של סיגל אבין 'האקס המיתולוגי', שמצטלמת בימים אלו.אז מה נראה לכם? תביאו הביתה זיפ?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully