וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למעריצי טוני מקרוני

אדר ריכטר

10.9.2006 / 21:43

ML בונים על כוח הקנייה של הגברים עם הנוכחות, ומרימים רשת לבגדי גברים במידות גדולות. הדוגמן הנכלם: גיא גודס

ג'יימס גנדולפיני, מרלון ברנדון וז'רארד דפרדיה הם 3 גברים הוליוודים, גדולים וסקסיים. את המקבילות הישראליות שלהם קשה למצוא. לא כל גבר ים תיכוני עם שערות על הכתפיים, נושא עמו את פוטנציאל השיק של טוני סופרנו, גם אם הוא מספיק פרחי. ברשת ML, המתמחים במידות רחבות, טוענים שאופנה בשיעור קומה, בהחלט יכולה לסייע להם להיפטר מדימוי המנגליסט.

כשאשה מוציאה גבר גדול לקניות, ואפילו לא גבר שמן, רק גדול, כזה שמגרד את מידת ה-52, הוא מפתח מרמרת כבר בדרך לקניון ורואה לנגד עיניו גיבושון קניות מייגע. וזה לא באשמתו. חווית הקנייה לגברים רחבים בישראל כמעט ואינה קיימת. מקלונים צנומים שלא ראו מעולם את ספרת ה-7 מתנוססת על גבי המשקל, מתקשים להבחין בתמרור ה'אין כניסה' הפונה לאנשים מגודלים שמנסים להיכנס לרשתות הגדולות ה"נורמליות", שמציעות טרנדים מקומיים במחירים עממיים, אבל במידות שמסתיימות ב-42.

ובכן, האפשרויות שעומדות בפני הגבר המלא שלנו מסתכמות ברשת גולף, טומי היליפיגר, גולף ועוד פעם גולף. גם אם יש לך 700-1,000 ש"ח להוצא על ג'ינס אצל טומי, נראה שגם לך כדאי לגוון, וגולף, שכבודם במקומם מונח, מייצרים את אותם דגמים (מוצלחים אמנם) באותן גזרות, עונה אחרי עונה, מבלי להתחשב בטרנדים ובאופנות. תהיו יפים ותשתקו.

ML זיהו את החור הזה בקיבה ופיתחו רשת אופנה לגברים גדולים. גדולים, ולאוו דווקא שמנים. וכדי להוכיח את זה הם לקחו את הפרזנטור גיא גודס, שמדגים היטב גוף רחב, אבל לא ממש שמן.

קולקציה קלילה לגברים כבדים

אז זה נכון. גיא גודס הוא לא בדיוק גבר מלא קסם, ובטח שלא הייתי משלמת 60 אלף דולר כדי לראות אותו מדגמן, אבל נראה שאיכשהו הוא מצליח להעביר את המסר של ML לגברים, שמנסה להבטיח מסעות שופינג מהנים, גם למי שרואים על המשקל מספר תלת ספרתי.

אפשר לומר שהקולקציה הראשונה של הרשת היא קולקציה קלילה לגברים כבדים, או כמו שאומרים ב ML: קהל היעד לא מוגדר לפי משקל. אפשר לראות בה התחשבות בטרנדים אופנתיים, כמו חולצות א-סימטריות וטי שירטס עם חצאי הדפסים שנחכתים בצווארון וי, וגם ז'קטים ספורטיביים עם פאטצ'ים (למרות ששמנמנים הם גוף חימום שלא זקוק ליותר מחולצה ארוכה בחורף). חוץ מאלה אפשר למצוא גם חולצות עם גימור פרום, ג'ינסים עם תיפורים מעניינים, מכנסי קשירה ודגמ"חים.

במהלך ספטמבר ייפתחו 10 סניפים בקניונים השונים ברחבי הארץ. גם המחירים סבירים:
ג'ינסים: החל מ-200 ש"ח
חולצות כפתורים: החל מ-120 ש"ח
מכנסי כותנה החל מ-180 ש"ח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully