וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לעד ינצצו מרחוק

רועי ירושלמי

11.9.2006 / 13:50

הקלפטע שיש לה כבר הכל שמחה מאד השבוע כשהקולקציה החדשה והיקרה להחריד של ה.שטרן, נחתה לכמה ימים בארץ

קולקציית "Stern star" שפקדה בסוף השבוע האחרון את חנות הדגל של חברת ה.שטרן היוקרתית במלון הילטון, סיפקה תחזית אופנתית לשנה הקרובה וכמובן אופציה לשופינג לקלפטע שכבר יש לה הכל, אבל ממש הכל.

עורכת "ווג ברזיל" לשעבר, מעצבת התכשיטים הברזילאית קונסטנטה פסקאולטו שמלווה רבות מקולקציות הדגל של המוצג וחביבתו של המנהל היצירתי של המותג, היא מי שעומדת מאחורי הקולקציה.

פסקאולטו עשתה שימוש במספר משתנים, המשתלבים לתמונה גדולה ואלגנטית א– לה שנות העשרים. מדובר בשילוב יוצא דופן של יהלומים א-סימטריים ובוהקים במיוחד עם "זהב אצילי" (זהב 18K בגוון המהווה פשרה בין הזהב הלבן לזה הצהוב) ועם יהלומים שחורים, והכל בסגנון האר –דקו הדרמטי שברוחו עוצב בזמנו האמפייר סטייט בילדינג. למה הכוונה באר דקו – ובכן מדובר באלמנטים המעניקים תחושת בלגן מחד והמשכיות ספיראלית מאידך.

הצמידים מעוצבים באופן המזכיר מסגרות של תמונות, ומאוגדים בפס רחב ומרשים של יהלומים שחורים, המשובצים בסגנון ג?לוש?ה, הנוטל השראה מעורות הכריש והלויתן, ששימשו בעבר את תעשיית התכשיטים של בית המלוכה הצרפתי.

כפי שנאמר וניתן להבין מהתמונות, המחירים גבוהים יותר מאלו של מרבית נכסי הנדל"ן בישראל, וחבל. עם זאת, ומכיוון שבמעשיות עסקינן, העסק לא אבוד. על אף כל החדשניות שמביא עמה המותג, הרי שאת סגנון האר- דקו לא המציאו המוחות הקודחים שב-"שטרן". במילים אחרות, ומכיוון שתכשיטים עוברים בירושה, קיים סיכוי טוב שטבעות בסגנון זה מסתובבות בחנויות תכשיטים מסורתיות, או לחלופין אפילו בקופסת התכשיטים של הסבתא הקרובה לביתכם. אין ספק, הביקור בבית האבות מעולם לא נראה מפתה יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully