וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חזיית הסאטן בתפקיד עצמה

שני פישר

12.9.2006 / 23:36

"ואליזר" חברת לנז'רי גרמנית לבית טריומף, צילמה קטלוג בסגנון תכניות מציאות. אנחנו לא סוגרים פה שעה בלי להגיד: ריאלטי

כצרכנית גאה של תוכניות ריאליטי, מהנחותות ביותר ("החיים הפשוטים") ועד לתחתית של התחתית ("הברבור"), כה שמחתי להתוודע לקטלוג הריאליטי החדש של "ואליזר"- חברת הלבשה תחתונה לבית "טריומף" המציע צילומים טיפוסיים של לנז'רי, לצד צילומים מאחורי הקלעים של הסט, המתעדים את ההכנות.

חברת ואליזר הגרמנית מתמחה בבגדי הלבשה תחתונה סקסיים להחריד, יוקרתיים להחריד ומנקרי עיניים. בקטלוג תקבלו אינטרפטציה לחזיית תחרה לבנה פשוטה ותעשו חשבון נפש עם חזיית הספורט הבלוייה ותחתוני הכותנה האהובים המחכים לכם בשקיקה בארון. הקולקציה הנוכחית של ואליזר מורכבת מלא פחות מ-14 תת קבוצות שונות, הזוכות לשמות כמו "שלמות הגוף", "זכרון מתוק" והמוצלח מכל - "ביליון דולר בייבי".

מגוון הדגמים הרחב מבטיח הלבשה תחתונה ראוייה לכל בחורה בעלת מבנה גוף קטן-בינוני: מתחתוני טנגה דרך חזיות פוש אפ ועד למחוכים מעוטרים. ההתמחות של ואליזר היא במשחק בין שקיפות לאטימות בעזרת שימוש בבדי תחרה, סאטן וטול איכותיים. רוב הדגמים של החברה משלבים אזורים חשופים ושקופים לצד אזורים מוצנעים, אך מתוחזקים, והדגמים מגיעים במגוון צבעים כמו שחור קלאסי, ורוד תינוקי, טורקיז נועז וזהב טהור.

אין צלוליט בריאלטי

עד כה סקרנו את הפן הקלאסי של הקטלוג וכעת ניתן להתפנות לשאלה: מה קרה מאחורי הקלעים שהניב את קטלוג הריאליטי? לפי הגרסה הרשמית, יום אחד יצאו להם אנשי ההפקה, ביניהם הצלם נורברט ברס והדוגמנית ג'ואנה טוקזינקסה, לפנסיונים בגרמניה ובאוסטריה כדי לנוח וגם כדי לצלם את הקטלוג. כימיה נהדרת והרמוניה גועשת בין אנשי ההפקה (אורגיה זאת סתם המצאה פרועה שלנו), הביאו את נורברט, הצלם הנלהב או לחילופין המשועמם, לתקתק תמונות של ההכנות לקראת הצילומים. התוצאה - תמונות המתארות את הצד הפחות פוטוגני והמלוטש של עולם הזוהר.

אם ניקרא לרגע לסוגיית הריאליטי, אז באמת שאין צורך לקרוא לצילומים של מאחורי הקלעים "ריאליטי" שכן, מדובר בצילומים תיעודיים גרידא, בעלי ערך אמנותי מוסף, שהמילה ריאליטי רק עושה עימם עוול. הצילומים התיעודיים חושפים את הבעייתיות שמאחורי חשיפת האמת: כשאנו צופים בתוכניות ריאליטי אנו מחפשים רק דבר אחד - להתוודע לצד המכוער של האנושות, במובן הליטרלי והטהור של המילה. כשאנו מסתכלים בקטלוג ריאליטי של הלבשה תחתונה, אנחנו מחפשים רק דבר אחד - צלוליט. אם לא ירך גבשושית אז לכל הפחות צלוליט אחד קטן לרפואה. הרי אין זה אפשרי מבחינה פיזיולוגית, ויסלחו לי הדוגמנית ג'ואנה והמורים לעיצוב וחיזוק באשר הם, לקבל פטור ממטרד אנושי שכזה. מה גם שאין הגיון בלספק לנו תמונות נטולות פגמים של ג'ואנה ולצפות מאיתנו להישאר מחויכות ומסופקות.

להיכן נעלמה צרות העין? המשפט "צרת רבים חצי נחמה" לא תורגם לגרמנית? מר נורברט הצלם- דחוף להשתלמות אצל צלמי פאפרצ'י!

אבל בסך הכל אנשי ואליזר היו על הכיפאק וההצליחו בסופו של דבר לצאת מהשבלונה של דוגמנית-סיליקון-סדיני סאטן- מיטה, ולספק לנו קטלוג עם תמונות מעניינות במידה מסויימת, ומה גם שהלבנים פשוט מהממים.


מחירים:
חזיות 329-349 ש"ח
תחתונים 129-199 ש"ח

ניתן להשיג את לבני "ואליזר" ברשת "אפרודיטה" ובחנויות הלבשה תחתונה מובחרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully