וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה מחביא הדייט החנון

רועי ירושלמי

13.9.2006 / 14:59

ספידו יוצאת מהמים ומשיקה ליין של הלבשה תחתונה. מתאים רק לימים בהם אתם בטוחים שלא צפויה פעילות מבצעית

במסגרת רוח הפעלתנות הנושבת במותג ספידו בשנה החולפת, ולאחר שיצרו במסגרת שיתוף פעולה מתוקשר בגדי ים אופנתיים עם קסטרו, החליטו החברים הטובים במותג השחייה האוסטרלי להרחיב דווקא את הנישה היבשתית ולהשיק ליין הלבשה תחתונה לגברים ונשים.

ישראל, כך מודיעים בחגיגיות ב-"ספידו", הינה המדינה הראשונה בה יוצאת היוזמה לדרך. הקולקציה התחתונה כוללת שתי סדרות. הספורטיבית מבין השתיים, ספידריי, עשוייה ברובה מכותנה ומיועדת לפעילות גופנית אינטנסיבית, בזכות יכולתה לנדף את הלחות מן הגוף. Speedo essentials מאידך, נהנית מאחוזי לייקרה גבוהים יותר ובה הושם הדגש על נוחיות וכל הג'אז הזה.

עם זאת, ועל אף העובדה שהחליטו למקם בשובבות את הלוגו המוכר של המותג דווקא בצידו הימני והתחתון של הטוסיק, לחובתם של הליינים השונים תיזקף העבודה שהם מעוצבים באופן פשטני למדי, ומוצעים בספקטרום מצומצם של דגמים. כמה מצומצם, אתם שואלים? ובכן, בנות תוכל להנות אך ורק מחזיות ספורט ומגזרות סליפ, חוטיני ומכנסון ולטובת גברים עומדים רק גזרות המכנסונים, תחתוני סליפ וגזרת טנגה השנואה, שהמדור מבקש בכל לשון של בקשה להמנע מללבשו.

הכתב ניסה

לאחר התנסות בתחתוני הספידריי, ניתן לומר שמלבד החידוש המותגי, עולם הלנז'רי ראה חידושים מסעירים יותר בימיו. גם הרוחצים בים וחובבי התחתונים האמפיביות (אלו שאצלם משמשות התחתונים גם בבריכה וגם ביבשה) לא ימצאו נחמה בזוגות אלו, בשל העבודה שהן עשויות כותנה ברובה, שאולי מנדפת זיעה בקלות, אך לא מתייבשת במהירות סבירה.

בלי קשר ולמרות הביקורות, המחיר הלא –גבוה ואיכות הבד מקנים לתחתוני הספידו מקום של כבוד במגירה, בעיקר לשימוש יומיומי במקביל שאר תחתוני-הבייסיק-שלובשים-רק-ביום-שחון-מפעילות-מבצעית.

תחתוני ספידו: 45 – 70 שקל לתחתוני גברים, 40-55 ללנז'רי נשים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully