וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקליט? אפשר עוד קצת פוני?

שני פישר

17.9.2006 / 0:17

מסתבר שמאבטחים שמרו על הפוני עד לרגע הגילוי ושיב"ז היא ההשראה. הספר של נינט עם הפרטים שטרם סופרו והבטחות לעתיד

האיש שצריך היה לאחוז במספריים ביד בוטחת ולגזור את הפוני של המדינה, בלי לרעוד, הוא מעצב השיער רפי חובב, האיש שצמוד לגולש השחור של נינט ותמיד עושה עבודה טובה עם הכיוון הנשי הסוער שהוא נותן לשיער שלה, אבל הפעם הוא באמת הביא אותה ביציאה.
חובב מודה השבוע שהרעיון לפוני לא היה רק שלו וחולק בנדיבות את הקרדיט עם הסטייליסט האישי של נינט, גדי אלימלך, שטוען שפוני זה ה-דבר הכי שווה לחורף הקרוב.

"לפני ארבעה- חמישה חודשים אני ונינט התלבטנו אם ללכת על פוני או לא" חובב מספר "לפני חודשיים יעל בר זוהר עשתה פוני ואמרתי לנינט שתדחה את הרעיון לבינתיים, עד שייצא הדיסק. לפוני יש קטע, הוא תמיד נחמד ומתוק ומשדרג את התספורת, אבל הוא בא והולך אחרי חודש-חודשיים. שכחתי מזה לגמרי ושבועיים לפני הגמר חזרנו לדבר על הפוני בזכות רעיון של גדי הסטייליסט. אמרתי שהפוני הולך עכשיו מאוד חזק ושאני מאוד בעד אז הלכנו על זה".

היו חששות?
"לא היו פחדים ולא חששות. אני מספיק זמן במקצוע כדי לסמוך על עצמי. מה גם שבמקרה כזה לוקחים 'מקדמי הגנה'- מוודאים לפני אם מתאים בעזרת שיער פוני מלאכותי".

התוצאות שימחו אותך?
"בטח, מדובר בסוג של זכות. אני חייב להודות- אני מלווה אמנים המון שנים, ויש מעט רגעי אושר עד דמעות. זה היה אחד מהם. ידענו שאנחנו רוצים להסתיר את הפוני עד לעלייה לבמה ובאותו היום, אחרי שעשיתי לנינט את הפוני, הסתרנו אותו בקשת רחבה. במשך היום היא הצטלמה עם הקשת, התראיינה עם הקשת, אף אחד לא ידע ולא ראה. עשר דקות לפני שעלתה לבמה, סגרנו את הדלת והחלקתי את הפוני ונינט יצאה מהחדר עם סוללה של עשר מאבטחים שלא איפשרו לחשוף את המראה עד לרגע שעלתה על הבמה. מאז, נהייתה היסטריה."

שמת לה תוספות שיער?
הוספנו לה 5 ס"מ של שיער בלבד, וזאת רק כיוון שהשיער שלה מדורג ורצינו ליצור קו קו ישר מאוד. גם עשינו לה שטיפה שחורה- כחולה בשיער שנתן לשיער גוון מיוחד מאוד בתאורה".

האם זה לוק שהיא צריכה להשאיר או להחליף?
"היות ואנחנו אנשים של אופנה אז כנ"ל גם לגבי השיער. יש כמה כיוונים לעתיד השיער של נינט אבל אני לא מעוניין לחשוף אותם כרגע".

אילו תגובות קיבלת?
"המון תגובות מאנשי מקצוע, קולגות, סטייליסטים, היה פרגון עצום מכולם- מהמשפחה ועד אנשי המקצוע הבכירים"

האם אתה צופה לקוחות של "אני רוצה כמו נינט?"
"אפשר בשבוע האחרון להסתכל ברחוב ולספור המון כאלו, אחת אחרי השניה. גם לי, בשבוע האחרון, יצא לעשות כמה פעמים תספורת אה-לה נינט".

ומה לגביי ולגבי אחיותיי המתולתלות?
"יש גם פוני למתולתלות."

בחייך, פוני מתולתל?
"בואי אגיד לך משהו בנוגע למתולתלות: דבר ראשון ולפני הכל, תעשו שולם עם השיער שלכן, יש לו מה להגיד ויש לו את הקטע שלו. תאמיני לי, אם תתנו לו חופש- הוא יחזיר לכן כפליים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully