וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חנות נייקי חדשה בשינקין

רועי ירושלמי

18.9.2006 / 15:05

רועי ירושלמי התרשם לחיוב מחנות נייקי החדשה בשינקין ת"א. מזה התרשם, טוען שנייקי היא המדונה של אופנת הספורט

אם חברת נייקי היתה זמרת היא הייתה מדונה. בדיוק כמו הדיווה, גם החברה שמביאה את האופנה לספורט היא מעצמת על אמריקאית ושואו של סווש אחד (Swoosh הוא שמו של הלוגו התזזיתי של המותג), שנתנה את הבום הגדול שלה באייטיז. כמו כן, בדומה לאמביציה הבלונדינית, גם האימפריה מאורגון משנה את כל כללי המשחק כשהיא מחליטה להיכנס לנישה חדשה.

ואכן, עם השקת חנות הדגל החדשה של נייקי בשינקין, החווירו והתגמדו כל חנויות אופנת הספורט שנחנכו כאן קודם לכן. נקודות הזכות ניתנות בזכות שטח התצוגה הרחב המשתרע על פני שתי קומות, על ההשקעה הניכרת בעיצוב החלל ובעיקר בזכות קיר הנעליים, שעמוס במהדורות מוגבלות של מיטב נעלי הסניקרס של החברה.

בחנות החדשה נחות זו לצד זו סניקרס גבריות וגבוהות, המעוטרות בקליעת שתי וערב בשחור ולבן מסדרת אייר פורס 1 (499 ש"ח), נעלי כדורסל קורט פורס (Court force) עם קנבס קלוע ונעלי "אינסייד – אאוט", שבהן החלקים הפנימיים של הנעל הם בחזית.

בנות יאהבו יש להניח את מגוון הסניקרס הצבעוניות מהסידרה הכללית והזולה יותר (החל מ-300 ש"ח) ואת הסניקרס בעלות השיק הנובורישי, שמסנתזות לבן, זהב ושרוכי סאטן. כל זאת ועוד בקונסטרוקציית הסקוץ' הנוסטלגית והחיננית.

לבנים-נים-נים כדאי לתת את הדעת על הנעליים מהסדרות המיוחדות של אייר פורס, ובראשון סדרת "Aces" הצבעונית, הנושאת את שמותיהם של כוכבי כדורסל, כדורגל ובייסבול כדוגמת רונאלדיניו ולברון ג'יימס, הנהנים מחסות אישית של נייקי (499 ש"ח, מהדורה מוגבלת). עוד בסקציית ההומאז' - שחזור מדויק של נעלי אייר ג'ורדן המקוריות (699 ש"ח), מושא קנאה של כל ילד בורגני בדימוס ושל כדורסלנים חובבים, שההורים התקמצנו עליהם בילדותם המפונפנת.

קהל סקטרואלי נוסף שזוכה לפרגון בנייקי הוא קהל הסקייטרים הכולל בעיקר מתבגרים מביני עניין ואת חובבי הז'אנר. אלו יהנו לוודאי מסדרת NKE 6 שסמלה גורילה דו ראשית, ושבה נעלי סטייטינג ועוד כל מיני צ'וקולוקים מגניבים במיוחד. לליין זה נלוות מדבקות לסקייטבורד בחינם, שיש לבקש בנימוס כמובן, מהזבן שבחנות.

אין כמו אורגון

הבגדים שמחכים בחנות החדשה סובלים בחלקם מפונקציונליות ספורטיבית מוגזמת וחבל. מה שכן, מקרב הטישרטים, אפשר למצוא לא מעט יציאות קופירייטינג משעשעות ברוח התעוזה האתלטית של נייקי כמו: Run for your life בפונט ענק. סדרת הלבוש המקסימה ביותר בעיני היא זו הנושאת בכבוד את סמלה של מדינת האם של נייקי, אורגון. הלוגו של הסידרה הוא העץ המצוייר בפשטות חביבה והיא כוללת סווצ'רים, טישרטים ושלל מכנסיים בסגול וירוק כהים.

על אף המחירים הלא זולים באופן יחסי, שכן מהדורות מוגבלות הם עניין יקר בכל מצב ובמיוחד כאשר קיים קהל אוהדים המוכן לשאת בהוצאות, חשוב לציין שהצצה מהירה בשלל אתרי מכירות סניקרס אונליין מגלה שבמקרים רבים, התעריפים בארץ זולים באופן ניכר מבארה"ב ובמרבית אירופה.

מלבד 20 אחוזי ההנחה, הניתנים כעת על כל קולקציות הלבוש מהקיץ, כותב שורות אלה ממליץ במיחד על שעון המיזע של נייקי, עם שלישיית הפאנלים בורוד, ירוק אפור, שנמכר עכשיו ב-99 ש"ח ועל תיקי הצד הסטודנטיאליים שהלוגו המוכר מרוח עליהם בגאון, שנמכרים עכשיו ב- 79 ש"ח. לא לחובבי מותגים בלבד.


נייקי, שינקין 21, תל אביב.

  • עוד באותו נושא:
  • אופנה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully