וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בטוסיק היא מבינה

רועי ירושלמי

17.9.2006 / 11:20

ליין הלנז'רי בחתימתה של ג'ניפר לופז נמכר מעכשיו גם בארץ. האם מדובר בבשורה עיצובית חדשה? לא. בליין סקסי? כן

שבוע האופנה בניו יורק הראה התחזקות של הליינים בעיצוב מוזיקאים. אחרי ה"שון ג'ון" הליין המצליח של פאף דדי (הידוע גם בכינוייו " דידי " ו"פי דידי") וקווי האופנה של גוון סטאפני, ויקטוריה בקהאם וג'ניפר לופז, ראו גם ג'אסטין טימברלייק וביונסה נואלס כי טוב ובחרו להצטרף בשנה האחרונה אל החגיגה.

מיותר לציין שבפן המעשי, מעורבותם של מרבית הנוגעים בדבר בכל עסקי האופנה היא בחזקת נעלם. מה שכן, בקוויהם של טימברלייק, סטאפני ולופז ניכרת השראה ברורה בקולקציות מאופי הלבוש הייחודי של האמנים, או לפחות של האופן בו הסטייליסט שלהם להלבישם.

מתוך כל הג'אז האופנתי הזה, עלו ובאו ארצה מספר מצומצם אך בהחלט ייצוגי של קווי הלבוש הסלבריטאיים, שנמכרו בחנויות בוטיק חכמות, שעלו על השוס. השבוע נוספה לרשימת מעצבי הסלבס שבגדיהם נמכרים בארץ ג'ניפר לופז.

מתוך המשנה האופנתית של הדיווה הלטינית, בחרו החברים הטובים מחברת ההלבשה התחתונה וומן אונלי להביא לקהל הרחב דווקא את ליין הלנז'רי הסולידי, שמתאפיין בצבעי פסטל, שלל תחרות ועיטורים בסגנון אוקריאיני-כפרי, שכה אהוב על נשות הקיבוצים וקהל המפזזות בריקודי-עם. בקולקציה בייבי דולס, כותנות לילה ועליוניות מוצלחות מבד רך עם תחרה שחורה שבתוכן חזיה בילט –אין.

לזכותם של וומן אונלי, שהתמחתה עד כה במתן פתרונות לנשים בעלות חזה שופע, יש לומר שזו הפעם הראשונה שניתן בחברה דגש אופנתי של ממש, וכן שנעשתה פנייה ראשונית לקהל נשי רגיל, במידות נורמטיביות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully