וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם אני עשיתי משבצות

עפר עין גל

20.9.2006 / 22:25

חגית טסה שידועה בגזרות מכנסים מחמיאות, יוצאת בקולקציית סתיו צפויה משהו, ומהמרת על מכנסי הרכיבה שלה

ממרום גזרות המכנסיים השלאגריסטיות שלה, חגית טסה (35), משיקה קולקציית חורף, שמתאפיינת בקו מסחרי, מתון וקז'ואל, כיאה לפרסטיז' שיצרה כאלילת הבנות שאינן שדופות, אך מעוניינות להישאר מעודכנות בלי למשוך אש אופנתית מידי.

טסה החלה את דרכה בקורסי ערב בשנקר במקביל לשירותה הצבאי ומאז שנת 95 היא עובדת תחת המותג שנושא את שמה. כיום, עם חנות בצפון דיזינגוף, שחוגגת שלוש שנים, סטודיו מהודר בעל שתי קומות ברחוב קלישר בתל אביב, שיווק לחנויות אופנה ברחבי הארץ וטרילוגית ילדים (תאומים+1), היא נשענת אחורה בסיפוק.

קולקציית החורף שלה משופעת בצבעים כהים כמו חומים מעושנים, אפורים ושחורים, עם נגיעות של זהב מתון וזית. יש גם קו צעיר יותר בסגנון נערות קולג' שבו אוברולים מג'ינס שמגיעים עד הברך וחולצות משובצות בהתאם לצו השעה. היא גם מצדדת העונה במכנסי הרכיבה לקולבים, בגופיות תחרה שחורה ובמחשופי V.

הבדים קלילים ונוחים ויתאימו לחורף המקומי - כפשתן, כותנה, לייקרה, סריגים, קרפ והרבה ג'ינס.

השפעות גבריות

בראיון איתה, ממש כמו בקולקציה שהוציאה, היא נשארת בשליטה, לאקונית ובטוחה בעצמה. כמעט עושה טובה "אני מאוד גאה בקטלוג ובקולקציה הנוכחית" היא מדווחת.

ממה מושפעת הקולקציה?
"בעיקר השפעות גבריות, אבל לא מחוייט, אלא אופנה גברית יומיומית. אין בקולקצייה הנוכחית לוק אחד דומיננטי. מי שתרצה קלאסי ומי שתרצה פריקי, או ספורטיבי תמצא. אני מכוונת למראה כללי, שבו רוב הפריטים יתאימו וישתלבו אחד עם השני. לא רוצה שיהיה פתאום פריט שגזור ממקום אחר לגמרי".

מה יהיה לדידך הפריט-להיט העונה?
"קשה נורא להגיד. אולי מכנסי הרכיבה או מכנסי הפסים".

מה הפריט-להיט שהולך איתך כבר כמה עונות?
"מכנסי הקופיקו הקלאסיות שלי".

הרגע היחיד שבו טסה מאבדת את שלוותה הוא כשהיא נשאלת על חיקויים. "יש מישהו שחיקה שתי גזרות שלי. לא קיבל מגזרה שלי השראה או משהו, אלא פשוט העתיק דגם אחד לאחד, כולל תיפורים. לא רוצה לפרט יותר, זה בטיפול כרגע".

זה לא מחמיא באיזשהו אופן?
"לא. זה בעיקר מעצבן. מילא זה היה מעצב עילית אבל הוא לא. סתם מישהו שרצה לעשות קופה".

מה התכניות לקיץ?
"עדיין בבנייה. יהיו ג'ינסים ופחות או יותר אותם חומרים, עם הדפסים שונים. אין איזה בד מיוחד שיכנס לקיץ".

להשלמת הקולקציה הנוכחית טסה מוכרת בחנותה מגפי עור ארוכים באורך ברך ומגפיים משולבי עור ובד קצרים, בעלי חרטום מעוגל, עקבים רחבים או עקבי רוקי, משולבי אבזמים עדינים.

מחירים- מכנסיים 439_ 659 ש"ח, חולצות 219_ 349 ש"ח, ז'קטים 629 ש"ח, מגפיים 889_1089 ש"ח.
דיזינגוף 228, תל אביב. 03-5242211 ובחנויות ברחבי הארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully