וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המתלבשים הגרועים של 2006

21.9.2006 / 11:07

מיכל אמדורסקי: החיבה הגדולה שלה לגייז מחצנים משפיעה באופן קטלני על המלתחה שלה. צריך להתקדם משלב הליפסטיקים המוחצנים, המכנסונים הצמודים מדי והפלטפורמות של הדראג קווין. מועדון הדיווה נדסגר זה מכבר. השקיעה הרבה כדי לזכות במקום הראשון.

אילנה אביטל: לא ברור מי עושה עבודה גרועה יותר, הספר שלה או מי שעוזר לה לבחור בגדים. עם בגדים כאלה לא משיגים חתיכים צעירים, רק חטיארים חרמנים ששמחים רק כשכל הציצי בחוץ. אישה עם הרבה אור וקול ענק, שמסתתר מאחורי הופעה גסה שלא תואמת את גילה.

מירי בוהדנה: חשיפה מוגזמת של איזור המתניים, גוןן בהיר מדי בתלתלים, הדגשה מוגזמת של הבז'זים, זה הזמן לעבור לשלב הקלאסי ולנשום עמוק.

אברי גלעד: זה התחיל מגניב ולא התפתח. תמיד הולך עם מכנס וחולצה בצבע אחד ולא הולך עם הכיוון האלגנטי עד הסוף. חולצות מעיזות של דיוויד ששון שזה לא מספיק. זאת רק ההתחלה.

שרון איילון: הגומות לא יכולות לחפות על הכל. הבגדים תמיד מבוגרים מגילה האמיתי בעשור לפחות. פספוס גדול של בחורה עם עור מצויין ומבנה נשי שניראת רוב הזמן כמו דודה מיהוד שהולכת לישון בעשר.

שרית חדד: ניראה שלא הפנימה דבר מהתקופה הארוכה בה ליווה אותה ארצי יפרח. הנסיונות להתאים את הפריטים שהשאיר לה יפרח בארון, הם אומללים במיוחד.

עלמה זק: מגה נתונים עם מינימום ניצול. חזה מדהים, צללית צרה ולבוש משעמם ביותר. תמיד.

עינב גלילי: כשליאת אשורי מלבישה אותה ב"משחק מכור" זה מדהים. כשהיא מסתובבת ברחוב בבגדים הסתמיים שבחרה בעצה, זה משמים. ראויה ליותר.

איתי תורג'מן: לא ניראה כמו ציון ברוך כשהוא לובש חליפה, למרות מה שהוא חושב. המלצת הבית: לעבור לסגנון סטריט ולזנוח את הנסיונות להיראות עמו ראפר עשיר.

שירי מיימון: המלצה לשנה החדשה: לתת נשיקת פרידה לאושידה. לאושידה יש את זה ובגדול אבל השילוב של הרעמה המחומצנת של מיימון עם המחוכים המוגזמים של המעצבת הדרמטית הוא רע כמו הצמד האירויזויני גילי וגלית בשעתו.

מרגול: גם מלעונות יכולות לעשות את זה בסטייל. ניראת כרגע כמו מנהיגת הפאואר ריינג'רס וחבל. נתחיל בפוני שחייב חיזוק או חיסול ונעבור למתנים והכתפים שאין צורך להדגיש. צריכה לאמץ סגנון יותר קלאסי, רך ורגוע ולהתחיל לחגוג על שמלות נשיות וחליפות ערב עדיונת יותר שיוציאו את הצד החם והרך שאנחנו יודעים שיש לה.

הראל סקעת: למה מכנס בגזרה גבוהה? למה מראה חנוני תמידי? איתו היינו משתוליים עם לוקי מיאמי שזוף ולא בריטי מכונס. גם הכרובית הקטנה על הראש צריכה לפנות את מקומה לתסרוקת הקודמת עם הפוני בצד.

קרן פלס: לא יודעת עדיין להתמודד עם הגזרה שלה. לובשת בגדים יפים שלא ניראים טוב עליה.

מירי מסיקה: כשהיא בוחרת בגדים, מעדיפה תמיד שמלה בומבסטית על פני גזרה מחמיאה באמת.

אילנה דיין: מעולם לא את דיין בלבוש נשי שמפגין איזשהו עניין במה שקורה לה מתחת לסנטר. עובדה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully