וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המתלבשים הגרועים של תשס"ו

אילנה אביטל באמת השקיעה כדי להגיע למקום ה-1 ברשימת המתלבשים הגרועים של וואלה! אופנה. אחריה מדדים עוד כמה

אילנה אביטל: לא ברור מי עושה עבודה גרועה יותר, הספר שלה או מי שעוזר לה לבחור בגדים. עם בגדים כאלה לא משיגים חתיכים צעירים, רק חטיארים חרמנים ששמחים רק כשכל הציצי בחוץ. אישה עם הרבה אור וקול ענק, שמסתתר מאחורי הופעה גסה שלא הולמת את גילה. השקיעה הרבה כדי לזכות במקום הראשון.

מיכל אמדורסקי - מסיבה שלא נגמרת

ניראה שהכל מתחיל בלגימה של יותר מדי רד בול מול ארון הבגדים והגיעה השעה לעבור לתה צמחים. התחביב הבולט של מיכל אמדורסקי: טיפוח ידידויות עם גייז מוחצנים, משפיע באופן צעקני על המלתחה שלה. יש חיים אחרי הליפסטיקים הזועקים, המכנסונים הצמודים, הגוון העז מדי בשיער והפלטפורמות. כשהמסיבה נמתחת יותר מדי, הקהל מתעייף. אנחנו ממזמן כבר בשירותים.

מירי בוהדנה - חסה על קלאסה

ניראה שבוהדנה כבר בשלה להיהפך לקלאסה אבל איכשהו זה לא יוצא לה. את המיתוג הנאה שהשיגה הדוגמנית כדמות שואוביז מתפתחת, היא מזבזת על חשיפה המוגזמת של איזור המתניים, מחשופים דחוסים, ג'ינסים צמודים ועקבים גבוהים. במקום להיות אייקון כל ישראלי שזוף וסקסי באופן מוחצן, בוהדנה צריכה לחזק דווקא את הצד העדין שלה ולא להיראות כמו פרסומות שרופת תלתלים לחופשה מוזלת באילת.

שרון איילון - צעירה יותר מהבגדים

הגומות לא יכולות לחפות על הכל. הבגדים תמיד מבוגרים מגילה האמיתי בעשור לפחות. פספוס גדול של בחורה עם עור מצויין ומבנה נשי שניראת רוב הזמן כמו דודה מיהוד שהולכת לישון בעשר. כמו לאילון, גם לנו אין עדיין מושג מה כדאי לה לעשות את השיער. אבל ניראה שבניגוד אליה, אנחנו לפחות מוטרדים מזה.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

שרית חדד - אבודה בלי סטייליסט

ניראה שלא הפנימה דבר מהתקופה הארוכה בה ליווה אותה הסטייליסט ארצי יפרח ולא בשלה עדיין לפעול כמתלבשת עצמאית. הנסיונות להתאים לבד את הפריטים שהשאיר לה יפרח בארון, הם מצערים וחסרי מעוף. מצד שני צריך גם בחורות כמוה כדי שדנה עדיני תיראה יפה באמת.

עלמה זק - יופי טבעי זה לא מספיק

מגה נתונים עם מינימום ניצול. חזה מדהים, צללית צרה ולבוש משעמם ביותר. אז אוקי, אופנה לא מרגשת אותך, אבל מה איתנו? לא תתאמצי בשבילנו קצת?

עינב גלילי - ראויה ליותר

כשליאת אשורי מלבישה אותה ב"משחק מכור" זה מדהים. כשהיא מתלבשת לבד, זה משמים. ליידי אמיתית שראויה ליותר.

איתי תורג'מן - פוסע בצל

לא באמת ניראה כמו ציון ברוך כשהוא לובש חליפה, למרות מה שהוא חושב. המלצת הבית: לעבור לסגנון סטריט ולזנוח את הנסיונות להיראות כמו ראפר עשיר.

שירי מיימון - הפריצה בדרך

טיפ לשנה החדשה: לתת נשיקת פרידה לאושידה ולחפש ספקית שמלות שמחוברת יותר למציאות ולא לדרמה. לאושידה יש את זה ובגדול אבל השילוב של הרעמה המחומצנת של מיימון עם המחוכים המוגזמים של המעצבת הפנטסטית, הוא רע כמו קוקטייל בקייב אחרי כישלון באירוויזיון.

מרגול - זה הזמן לשמלות

גם מלעונות יכולות לעשות את זה בסטייל. ניראת כרגע כמו מנהיגת הפאואר ריינג'רס וחבל. נתחיל בפוני שחייב חיזוק או חיסול ונעבור למתנים והכתפיים שאין צורך להדגיש. צריכה לאמץ סגנון יותר קלאסי, רך ורגוע ולהתחיל לחגוג על שמלות נשיות ועל חליפות ערב עדינות יותר. דמיינו אותה למשל בתסרוקת עופרה חזה ושמלה לבנה.

קרן פלס - מתלבשת מתהווה

לא יודעת עדיין להתמודד עם הגזרה שלה. לובשת בגדים יפים שלא ניראים טוב עליה.

הראל סקעת - לסרק את הכרובית

למה מכנס בגזרה גבוהה? למה מראה חנוני תמידי? איתו היינו משתוללים עם לוקי מיאמי שזוף ולא עם מראה בריטי מכונס. גם הכרובית הקטנה על הראש צריכה לפנות את מקומה לתסרוקת הקודמת עם הפוני בצד.

מירי מסיקה - סטייליסט לא התקרב

מעדיפה תמיד, כשהיא בוחרת בגדים, שמלה בומבסטית על פני גזרה מחמיאה באמת. תחושת גדלות פנימית שטרם מצאה את הלבוש הנכון.

אילנה דיין - דרוש מרכך

מעולם לא ניראתה בלבוש נשי שמפגין שיש לה איזשהו עניין במה שקורה לה מתחת לסנטר. מעלה את החשד שעיסוק בבגדים, תסרוקת ואביזרים ניראה לה לא עמוק או מעניין מספיק. זה בסדר, אבל כשמי שניזונה מאהבת הצופים, ניראה שהיתה מרוויחה כמה נקודות אם היתה מפגינה בהופעות ציבוריות עוד קצת אהבה עצמית.

יהודה לוי - חופשת שחרור

משהו בסגנון הגברי-ישראלי של יהודה לוי, תקוע. הרושם הכללי הוא של בחור שיצא לחופשת שיחרור מצה"ל והוא קצת עייף מכדי להחליט מי הוא. קשה לחשוב על הזדמנות שבה הוא לבש משהו מעניין באמת. הופך לאט לאט לפרט הכי פחות מרשים בהופעה של נינה. צריך להתאמץ יותר כדי לפסוע לצד מתלבשת כה מגובשת. מעניין כמו כן, מתי מעצב השיער של האלופה ישחרר אותו מתסרוקת בקהאם הטווסית. המוגזמת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully