וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המתלבשים הטובים של תשס"ו

דנה דרבינסקי-טיקולסקר

22.9.2006 / 8:30

אוולין הגואל במקום הראשון כי היא חיה בפנטזיה ויש עוד 14 מתלבשים שווים שוואלה! אופנה אוהבת במיוחד

אוולין הגואל הגיחה ממונית השקם שהביאה אותה לפתיחת חנות של מעצב האופנה קנת' קול בקניון רמת אביב בשמלה שחורה עם כיווצים, תיק וינטאג', נעלי עקב ושיער אסוף בקפידה. אף פעם לא חשדנו שהגואל היא אישה עשירה, מה שהופכת את היצירתיות של המראה שלה למוערכת עוד יותר.

ניראה שההנאה שהגואל מפיקה מבחירת והתאמת בגדים ואביזרים היא גדולה וככזאת, היא עוברת גם למתבונן. הכיף הגדול שלה, היא סיפרה בראיונות, הוא למצוא מציאות בחנויות וינטאג'. רעיון מצויין שהיא מבצעת על הצד הטוב ביותר. זה רק אחד ממעט הפרסים שהאישה המוכשרת הזאת צריכה לקבל לטעמנו. שיהיה ברור.

לירז צ'רכי - מוקפדת

כי היא תעמוד בקור מקפיא במיני ונעלי סירה אם זה ישרת לה את הלוק וההקרבות הקטנות שלה מוכיחות את עצמן. כי היא יפהפיה שלא מתפתה לנסות תסרוקות אופנתיות ומופרכות, יודעת להתאפר וזוכרת לחשוף את הרגלים שלה שראויות לזה.

איציק זוהר - מטרו גאה

המטרוסקסואל הערס הראשון שמצליח לצאת סקסי עם כל דבר שהוא לובש ונותן לאישה שלו, שהיא בעלת קילומטראז' נכבד בכיכר המדינה, להתבטא.

אושרי כהן - הספר מתבטא

בחור ישראלי צעיר שלא חושש ללבוש ז'קט, זה מוערך. כפכף את עצמך גם על התסרוקת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

רותם אבוהב - מתקלפת

פתאום התברר שכיף לחכות לפינה של רותם אבוהב וענת מגן אצל יאיר לפיד כדי לראות מה אבוהב תלבש. הירידה בממשקל חשפה שבתוך ליבה של הבחורה השמנמנה פעמה תמיד כמיהה לבגדים בעלי שיק שחיכתה בסבלנות לרגע הנכון. מרגש.

נינט - סגנון זכיר

השכילה לבחור סטייליסט מעודכן ובעל מעוף שהופך אותה לאייקון אופנה ששווה לעקוב אחריו. מהזעם של הקהל שטוען שמושם דגש גדול מדי על ההופעה, על חשבון המוזיקה, כדאי להתעלם. מההתמסרות של נינט לחגיגת הפיכתה לכוכבת שואוביז נוסח חו"ל, נהנים כולם.

רונה-לי - כל הנקודות

במיטבה כשהיא עם משקפי שמש גדולות נוסח שנות השישים ושמלות סטרפלס נשיות ומנוקדות מהפיפטיז. רונה-לי מביאה לוקים קצת אחרים, כיאה למי שהסתובבה קצת בעולם והלכה תמיד עם הסגנון האישי שלה בלי להכנס לתבניות. כשזה בא על גוף מעולה, זה בכלל טוב.

אסי לוי - שיק מחוספס

מגיעה גם לגני השעשועים של תל אביב עם הילד, כשהיא ארוזה במעיל עור מגניב (באמצע הקיץ), ג'ינס משופשף שיושב לה בול על הגיזרה המוקפדת ותיק טוב. בחורה עם סטייל מדליק שהבריקה עוד בניינטיז עם אוברולים מזהב במועדונים חשוכים ולא איבדה את הטאץ' מאז.

יהושע סימון - מאור הגולה

איזה עוד בחור יפה יסתובב פה עם חליפת שלושה חלקים ויביא את אירופה המהוגנת לקלחת הדביקה של הלבנט?. העיתונאי שברא לאינטלקטואל התל אביבי דמות חדשה ומפולפלת בעלת מראה ייחודי, מטפח ארון בגדים שדרים בו בכפיפה אחת, ז'קט של דולצ'ה וגבאנה, כפכפי כמרים, גלביות מאתונה, מותגים סודיים מבואנוס איירס ומפריז, מכנסי חאקי קצרים וכמה השלמות מאמריקן אפרל ומ-H&M. החולשה שלו לכובעים ולמשקפים סיפקה בשנה החולפת להולכי הרגל במרכז ת"א, כמה רגעים טובים במיוחד.

עדי אשכנזי - גאון למתולתלות

עברה תקופת חניכה עם הסטייליסט גדי אלימלך, שמסרב לקחת קרדיט כולל וטוען שאשכנזי הגיחה לעולם עם טעם מעולה בילט אין. התכנית שלה "מה זה השטויות האלה" הפכה לנחשקת גם בקרב חובבות אופנה, לא רק בזכות הבדיחות.

קרן מור - הזירה הצרה

על אף שההקפדה הקנאית על הגיזרה ניראת מהצד מדאיגה לפעמים (לא העלתה גרם כבר שמונה שנים), הלבוש הלא צעקני, אורבני, יוניסקסי, נעים רוב הזמן וראוי להערכה. טיפ לעתיד: להעיז עוד קצת.

מיכל אנסקי - בולטת

לא מהססת לנסות שילובים לא שגרתיים של נעלי וינטאג' ושמלות קטנות, לא עושה שמות בשיער הגולש ולא מגזימה עם איפור. מרגישה בפנים כמו ליידי מטופחת בארה"ב של שנות החמישים והולכת על זה.

מייקל לואיס - טוב גם כשהוא לבוש

רגילים לראות אותו בלי חולצה אבל כשהוא מתלבש, הוא עושה את זה ערסי במידה, קולי במידה וסקסי תמיד. לבוש כמו מי שאפשר להיכנס איתו למגה קלאב בלי להתבייש ועדיין שומר על חיספוס של מישהו שיילך מכות במועדון, אם צריך, כדי להגן עלייך.

ציון ברוך - המוהיקן השנתי

מאז אבי טולדנו לא היה כאן גבר נמוך כה מטופח. הקומפלימנט מגיע לסטייליסט גל אפל, הראש שמאחורי הגרדרובה של ברוך. קבל אותו.

רונית יודקביץ' - קוקטית

אנחנו לא מדברים על הגוף (כי נבכה מקינאה אם נעשה את זה) אלא על השילובים היפים של הגי'נס עם נעלי העקב והחולצות הטובות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully