וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'וזף אינטרנשיונל

21.9.2006 / 16:23

יוסף יעצב את התלבושות של כל הדוגמניות בקמפיין קאנון שיצטלם באירופה. במקביל הוא במגעים בנוגע לפתיחת חנות ב-N.Y

יוסף, מעצב האופנה חביב הסלבריטאיות המקומיות, זכה בשבוע שעבר במקום הראשון בתחרות של חברת קאנון שנערכה ביוון. בתחרות התמודד יוסף מול 12 מעצבים נוספים מכל העולם, על הזכות להלביש את הדוגמניות בקמפיין קאנון שיצטלם בקרוב באירופה.

יוסף הכין לתחרות שלוש תלבושות ברוח מראה הפיראט, כי המצלמות של קאנון התחברו לו לפאפרצי ומשם הוא הגיע לפיראטים. האאוט פיט הראשון היה בסגנון הסטרייט וור וכלל מכנסי צינור עשויים מתפרים תפרים, בגד ים בחלק העליון, עליונית כחולה ממשי ורטייה על העין. במרכז הלבוש היה איקס - סמל החברה, שהופיע גם על תיק צלמים שנשאה הדוגמנית.

ההופעה השנייה, תלבושת הקז'ואל, כללה חלק עליון מפרווה סינתטית שעליה היו תלויים צדפים ואבני ים. ההופעה השלישית והאלגנטית של הערב כללה שמלת ערב אלגנטית וארוכה בצבע ירוק סלדין (ירוק מנטה) עם גב חשוף ומעוטר בכוכבי ים ושרשרת ארוכה שהשתרכה מאחור.

"כל הקטע מדבר פה על מצלמות עם גלאם מאוד יקרות ועשירות וזה העניין של לעשות שמלה עשירה ונוצצת שמלאה באבנים קטנות" מסביר יוסף את הקשר.

מה הציגו שאר המתחרים?
"היו כאלה שעשו בגדים בסגנון אתני שרק השם ירחם עליהם. רק קרואטיה באמת נתנו פייט שווה".

מלבד זאת ליוסף היו רק דברים טובים להגיד על הדוגמנית שליוותה אותו ג'ני צ'רוואני "ג'ני הייתה באמת מדהימה היא הלכה על המסלול בכזה ביטחון".

במקביל הוא מדווח על פתיחת חנות בניו יורק "יש כרגע מגעים על פתיחת חנות שם, זאת לאחר שדגמים שלי כבר מוצגים בשואו רום בשדרה השביעית בניו יורק" מעיד המעצב האנרגטי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully