וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנעליים של פאריס הילטון בת"א

הדס שואף

25.9.2006 / 11:40

קולקציית החורף של המעצב סטיוארט ויצמן הגיעה בשבוע שעבר לארץ, אפופת ניחוח הוליוודי. המחירים בהתאם

פאריס הילטון, ביונסה, עקרות הבית הנואשות, שרון סטון וקליסטה פלוקהארט משפשפות את השטיח האדום בנעליים שלו, ועכשיו גם אתן יכולות - קולקציית החורף של המעצב סטיוארט ויצמן הגיעה בשבוע שעבר לארץ, לחנות 'משיק' השוכנת במרכז שוסטר-רמת אביב.

ויצמן למד את מלאכת עיצוב הנעליים מאביו, שפתח בית מלאכה בשנות החמישים, והחל לעצב כבר בשנות הששים, כשהוא בן עשרים בלבד. כיום נמכרות הנעליים שלו ב-45 חנויות נחשבות ברחבי הגלובוס.

נעלי קרפ לערב

משיק ייבאה החורף דגמים רבים של סטיוארט, ביניהם פלטפורמות בסגנון מרלין מונרו מפרוות פוני מנומרת, נעלי בובה עם עקב קטן ומגפיים ומגפונים בשלל חומרים וסגנונות. גולת הכותרת היא נעלי הערב, בעיקר אלו המשובצות יהלומים ואבנים טובות. בקולקציה הנוכחית אפשר למצוא נעלי ערב עשויות קרפ שחור בעיטורי פרחים ובשיבוצי יהלומי סברובסקי, נעלי ערב מסאטן בגוון ברונזה עם חזית משובצת אבני חן, נעלי ערב פתוחות מקרפ שחור על עקב סטילטו ורצועה חזיתית משובצים יהלומים, וגם נעל מעוצבת בהשראת שפם חתול חושני עם מפתחים בחזית.

הניחוח ההוליוודי האופף את רחובות שכונת ג' אמנם עושה חשק לרוץ ולקנות, אבל כדאי לציין שמחיר אבק הכוכבים גם הוא בהתאם. לא תמצאו נעליים מתחת ל-1,490 ש"ח והמחירים מגיעים עד ל-3,890 ש"ח.


'משיק-סטיוארט ויצמן', מרכז שוסטר רמת אביב, רח' אחימאיר 27
רמת-אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully