וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פשוט פוקס

דנה דרבינסקי-טיקולסקר

27.9.2006 / 11:18

אנשים צעירים הסתובבו בבגדים דהויים. הם לא באו לסדר את התאורה, הם היו הדוגמנים שפתחו את תצוגת אופנת החורף של פוקס

אסתי גינזבורג במכנסי ברמודה אנגליות ושיער זהב מהמם, ויהודה לוי בדמות המדריך הבוגר והחצוף שמגניב לחניכה חיבוק מול כולם למורת רוחה המעודנת, נתנו שני חיוכים ועזבו את המסלול המאולתר בבית אוריאל היפה בפלורנטין, לקול מחיאות הכפיים של העיתונאים.

אחריהם נכנסה בצעדים מהוססים בחורה עדינה במכנסי דגמ"ח רפויים וז'קט אפור דהוי. המחשבה הראשונה היתה שהיא באה לסדר משהו בתאורה ותיכף תתחיל תצוגת בגדי החורף החדשים של פוקס, אבל לא, היא כבר התחילה. אחרי הדהויה זרמו פנימה עוד ועוד דוגמנים בבגדי סטריט לא מאד מעניינים, שניראו כמו משהו שסקייטרים בני 17 זורקים על עצמם כשהם יוצאים להתלכלך עם הסקייט בורד על הרחבה.

זה הלוק שפוקס רוצה לחורף הקרוב? על הכיפאק, רק שעל רקע הרעש הגדול שהחברה טורחת לייצר והזוהר שהיא בונה סביב חילופי הפרזנטוריות הבלונדיניות שלה, אותן היא מאדירה לדרגת נסיכות לאומיות, זה קצת מוזר להציג בעיקר בגדי רחוב נעימים לעין ונוחים בתכלית לגוף, בלי מגע מספק של אמירה אישית.

גם אמריקן אפרל עושים בגדים נון שלנטים ולא מתיימרים, אבל אצלם לכל פריט יש תמיד איזה ויץ, אם זה בגוון הלא סטנדרטי (הירוק שלהם תמיד שונה, גם הורוד והחום). משהו שהופך את המתלבש הלא מתאמץ לקצת אחר. בפוקס אין את זה כל הזמן אבל יש לפעמים.

הסוודרים הקטנים עם המעויינים למשל, הם יציאה נהדרת. גם קלאסיים וגם סקסים וישמחו בנות צרות מתניים, עד מאד. גם הז'קטים המחוייטים שדיטיילייז משתנים לוקחים אותם למקומות קוליים, מומלצים מאד. התחזית הפרטית היא שהז'קט עם רקמת הפרחים בעבודת יד, יהיה הצלחה היסטרית ולא רבות יצליחו לעמוד בפני ה- Feel החם שלו. גם הג'ינסים מוצלחים מאד כמו בעונה הקודמת וחולצת הכפתורים לגברים טובות במיוחד.

כשהמעצבים של פוקס מעזים עם צבעוניות חיה, זה יוצא להם נפלא. יש להם סוודרים יפי תואר בצירופי צבעים כמו ורוד וחום ותכלת עדין עם חום. שילובים נצחיים עם ארומת ילדות נוסטלגית.
אבל השילובים האלה הם המיעוט. הצבע השולט בקולקציית הסתיו-חורף של פוקס הוא השמנת, גוון שמתאים בעיקר לכהי עור או לשזופים ועל כל השאר ניראה קצת משעמם. מצד שני הרבה כתמי שמנת ברחובות בסתיו הקרוב - יכולים ליצור אוירה אופטימית ומרככת. גם בזה אין להקל ראש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully