וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באה מהפשטות

שני פישר

25.9.2006 / 23:14

לתכשיטים של אפרת קסוטו יש נוכחות כל כך עדינה, נבונה ולא מתאמצת, עד ששונאות תכשיטים לא יכולות להפסיק לקנות אותם

אפרת קסוטו (31) מעצבת תכשיטים רק שנתיים וכבר הצליחה לעשות את הבלתי יאומן- למכור תכשיטים לנשים שלא עונדות תכשיטים. לא מדובר בטכניקת שיווק מניפולטיבית או בפרסום אגרסיבי, אלא בעדיים שגם האישה הנטורליסטית ביותר יכולה בקלות יתרה להתאהב בהם בקלות.

"הרבה נשים מגיעות אלי ואומרות לי שהם בחיים לא קנו תכשיטים חוץ משלי", היא אומרת. עד לפני שנתיים יכלה קסוטו לפתח תיאוריה פסיכולוגית שתסביר את העניין, אך במקום זה היא אספה את מטלטליה ונסעה להודו. בהודו כמו בהודו, אתה יכול לנסוע עם תואר ראשון בפסיכולוגיה ולחזור כתכשיטן, וזה בדיוק מה שקרה לקסוטו, שנחתה בארץ לפני שנתיים ומאז לא ידעה יום מנוחה.

מה, לדעתך, הערך המוסף בתכשיטים שלך?
"יש לתכשיטים שלי מראה שיקי, נקי ונטול מאמץ. משהו פשוט, לא מחייב, לא יומרני ולא מתגנדר. יש בהם מצד אחד משהו גדול, הם לאו דווקא קטנים כמו שהם יומיומיים ולבישים".

התכשיטים של קסוטו לא מאיימים, הם מצד אחד מאוד עדינים ומצד שני מרהיבים בפשטותם. כשחזרה ארצה החלה קסוטו לסרוג תכשיטים. לכל מקום שהלכה נכרכו אחריה לקוחות נלהבות ובעקבותן נוצרה הקולקצייה הראשונה שלה. לאט לאט הבינה קסוטו כי אינה יכולה לסרוג כל היום והחליטה, במקביל ללימודי צורפות אותם היא ממשיכה עד היום, לעשות תכשיטים "יותר תל אביביים" לדבריה, ממתכת פליז מצופה, מגולדפילד ומכסף. לעיתים היא מוסיפה גם פנינים. כיום היא עושה שרשראות, צמידים ועגילים ולאחרונה הוסיפה לקולקציה גם חגורה חדשה ומהממת.

בצלאליסטית החמיאה

מה המחמאה הכי גדולה שקיבלת?
"יש הרבה סוגים של מחמאות, כשאנשים עוצרים אותי ברחוב עם התכשיטים שלי ושואלים מאיפה קניתי אותם. יש לי לקוחות שלא באות כי הן אומרות שלא יוכלו לעמוד בעוד קניות של התכשיטים שלי. אין דבר מחמיא מחברות שהן מעצבות תכשיטים שקונות אצלי וגם מורה בכירה לצורפות בבצלאל החמיאה לחברה שלי שענדה שרשרת שלי."

מזהים אותך כבר ברחוב?
"בשם אני קצת מזוהה. יוצא לי שאנשים אומרים לי: 'אה, קסוטו מהתכשיטים!', גם בנות שאומרות לי 'אני קונה תמיד אצל מישהי בסנטר' ומתברר שהתכוונו אלי. זה מצחיק כי כשפתחתי את הדוכן הראשון בסנטר, היה לי סטנד אחד עם שרשראות שהייתי מכינה כל השבוע ובתוך כמה שעות היו אוזלות לגמרי. היום התכשיטים שלי נמכרים גם באוסטרליה".

מה צופן העתיד?
"יש כמה דברים שעומדים על הפרק- לעשות טבעות, להוסיף ליין אקססוריז חדש, ובגדול גם לפתוח חנות וסטודיו. אמנם כיום יש לי כבר שתי עובדות אבל אנחנו עדיין עובדות בבית שלי".

את עדיין מוצאת את עצמך בתוך התכשיטים?
"ברור וזה הכי חשוב לי. אני לא סתם עונדת את התכשיטים שלי, אני אוהבת כל אחד מהם. בחיים לא הלכתי עם זהב ויהלומים. כל החיים שלי התלבשתי פשוט והוספתי תכשיטים עדינים כדי לשדרג את הלוק. אני חושבת שמאחורי כל אחד מהתכשיטים שלי עומדת המטרה הזאת".

מחירים: 100-300.
ניתן להשיג ב:דניאלה להבי בזל 34 ת"א, דניאלה להבי שנקין 35 ת"א, דניאלה להבי קניון ארנה הרצליה פיתוח, דניאלה להבי קניון צמרות הרצליה, דניאלה להבי קניון גבעתיים, דניאלה להבי מוריה 22 חיפה, דניאלה להבי חנות הסטודיו תל גיבורים 5 ת"א, Enky by V.V דיזינגוף 216 ת"א, אלה מור ירמיהו 39 ת"א, No Logo בוגרשוב 68 ת"א, "אמילקה" סוקולוב 63 רמה"ש, "חדר משלך" עמק רפאים 8 י"ם, hope אוסישקין רמה"ש, וביריד המעצבים בדיזינגוף סנטר בתל אביב בכל יום חמישי בין השעות 10:00-21:00ובימי שישי בין השעות 10:00-16:00.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully