וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביג פאקינג דיזל

רועי ירושלמי

26.9.2006 / 11:28

הגיע הזמן להגיד את זה, דיזל הפכה מחצופה, סופר יצירתית ונועזת לחברה יאפו-רישית יקרה מדי ונפוחה מחשיבות עצמית

מעטים הם המותגים הבינלאומיים שאימצו בחום רב כל כך את מדינת היהודים כמו דיזל. כבר בשנות השמונים המוקדמות, הלייבל האיטלקי של רנצו רוסו קשר קשר אמיץ עם ישראל ובחר לצלם מספר פעמים את הקטלוגים בארץ ואף להתגאות בכך. על כך אנו מודים מלפנים שורת הדין.

עם זאת, ובמקביל להתבגרות הטעם שחלה כאן ולצרכים שהשתנו, דיזל הפכה את עורה והתפתחה למעין מפלצת לייף סטייל סמי- קוטורית. החתום מעלה קורא לסגנון הייחודי הנוכחי של דיזל יאפו – טראשי. מדוע, אתם שואלים? בעיקר מכיוון שמותג הסולר האדמדם נעשה יקר יותר משנה לשנה, תוך כדי התרחקות מהרוח החצופה והשובבה הראשונית שלו.

אין מנוס מלקבוע כי הצעידה הבטוחה הזו לעבר מעוזות החשיבות העצמית היתרה והפומפוזיות מתאימות לדיווה מזדקנת יותר מאשר לנערה צעירה ומאגניבה. תגניבו מבט זריז על תוויות המחיר ותבינו.

התברגנות

כבר ממבט ראשון נראה שחנות הדגל של המותג, שנחנכה בימים האחרונים בקניון רמת אביב היוותה המשך ישיר למגמה של התברגנות ונובורישיות. רגע אחרי שנזנח מראה הבטון הקר והמנוכר של החנויות, דיזל ממצבת את עצמה מחדש עם feel לוק יאפי א-לה אמפוריו ארמאני שבא לידי ביטוי בצבעי הלבן והאפור הדומיננטיים, המשתלבים היטב עם רצפת פרקט חמה ומשובחת ועם אלמנטים מעולם הסקי.

ועדיין, מוצלח ככל שיהיה הגלגול הנוכחי של חנויות דיזל (והוא באמת ראוי מאד ויוצא דופן מבחינת השקעה), אנחנו כאמור מתגעגעים לימים שלפני הבוטוקס. לפני שרק צפוניות עשירות במיוחד הפכו את דיזל למדים השחצנים שלהן.

החידוש המרענן ביותר בחנות החדשה מפונפנת הוא לא ספק המגוון הרחב של האקססוריז והפריטים הנלווים. החגורות עם האבזמים המובלטים והעורות הצבעוניים והמושחרים, מוצלחות במיוחד.

גם לליין הלנז'רי והתחתונים של המותג יש לוק כללי אטרקטיבי. סט תחרה בפוקסיה ורודה לנשים נמצא ראוי במיוחד (תחתונים - 180 ש"ח, עליונית עם חזיה בילט-אין - 200 ש"ח). באותה נשימה, נספר על הבוקסרים הממש מגניבים שמגיעים בהדפסי משבצות ורטרו (180 ש"ח, אאוץ').

עוד בגזרת הדקדנס- תיקי קסקט מפרווה, חגורות עם אבזמי ענק, שרשראות חוליות ערסיות להמדרין במשקל חצי טון שדווקא קצת אהבנו וגולת הכותרת - שרשרת עור עם דיסקית כסף, הכוללת את הסמל המקורי שקצת נזנח ב 10 השנים האחרונים של האינדאני (1119ש"ח).

עיצובים מוגזמים

בנגזרת הג'ינסים אין חדש של ממש. בעשר השנים האחרונות דיזל הביאו לדרגת אמנות את הגיזור המחמיא של בד הדנים, באופן שעושה חסד כמעט לכל הלובשים והלובשות, כשהמחירים הם כמובן בהתאם. מה שכן, ובניגוד כמעט מוחלט לליווי'ס למשל, השכנים מצדו האחר של הקיר, נדמה שהגי'נסים של דיזל סובלים מהיעדר אופי מוחלט. קהל היעד הרחב, העיצובים המוגזמים שלא מביאים עימם חידושים מלבד ריצ'רץ' פה או לוגו חדש בצורת דגל איטליה שם, הם אלו שעושים את המוצר לבנאלי כל כך, וחבל.

דיזל, קניון רמת אביב, תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully