וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאיפה האנרגיות? ממכונת השיזוף?

הדס שואף

28.9.2006 / 0:25

מי שלט בשבוע האופנה בלונדון? ארמאני, שהגיע עם קולקציה מדהימה, מסרים חברתיים והרים מסיבת על עם מגה סלבס

ג'ורג'יו ארמני הציג את הקולקציה שלו לקיץ 2007 לראשונה דווקא בלונדון ולא במילאנו כפי שהוא נוהג מזה שנים רבות. שערוריה? נו בטח. הנימוק הרשמי של המעצב השזוף הוא שלונדון היא אחת הערים המובילות בעולם מבחינה תרבותית מבחינת אומנות מודרנית, מוסיקה, ארכיטקטורה, קולנוע ועוד. הסיבה האמיתית להגעתו של ארמני לשבוע האופנה בלונדון היא פרויקט חברתי משותף ורחב בראשותו של בונו מנהיג
U2 שמוביל קמפיין עיקש להעלאת המודעות והמלחמה באיידס ובמלריה באפריקה בשם PRODUCT RED. לדברי בונו האדום יהפוך בקרוב לשחור החדש.

בנוסף לארמני ובונו כאמור לוקחים חלק בפרויקט זה בובי שרייבר (אחיינו של ג'ון פ. קנדי) ומספר חברות אופנה ומותגי ענק כמו גאפ, אמריקן אקספרס, קונברס ועוד. ארמאני מצידו היה נחרץ מאד בדבר הצורך לעזור לאוכלוסיית אפריקה ופרסם צילום של קייט מוס כשעורה שחום והיא ניראת כמו אישה אפריקאית.


המעצב הנמרץ יצר פרובוקציה כבר בימים שקדמו לתצוגה, כפרץ בעוז לויכוח חוצה המדינות בדבר שיתוף של דוגמניות רזות מדי, בתצוגות אופנה. ארמאני הוא המעצב הבכיר ביותר שבחר לנקוט עמדה בעניין והוא טען שמעולם לא העסיק דוגמניות רזות מאוד מפני שתמיד שאף לכך שהבגד ישב בצורה מושלמת על הגוף. הוא גם היפנה אצבע מאשימה נגד הסטייליסטים והתקשורת שיצרו טרנד המקדש גוף רזה מאד.

לונדון כאיביזה

שבוע האופנה בלונדון הוא כידוע במה למעצבים צעירים ומוכשרים ומושך מעצבי אופנה מכל העולם מגיעים לגמוע בשקיקה את היצירתיות הבלתי פוסקת של אלה. גם הפעם יש התצוגות היו חדשניות ומעוררות התפעלות, אולם ללא ספק המסיבה רבת המשתתפים אותה ארגן ארמאני משכה את מירב תשומת הלב, קטפה את כל הכותרות והותירה את שאר האירועים בצילה.

ארמני הציג את מרכולתו בחלל התצוגות הנודע EARLS COURT והוא אותו הוא הפך מחלל קונבנציונאלי למועדון לילה אפלולי בסגנון איביזה. האירוע התקיים ב-21/9/06 ונפתח בערב גאלה נוצץ עם מפורסמים מכל העולם המנסים ליצור באז עולמי ולגרום למערב לקום ולעזור במלחמה כנגד התמותה הרבה באפריקה.

נואמים כריזמטים רבים דיברו בערב, בינהם ליאונרדו דה-קפריו, בונו, אשלי ג'אד, קים קטרל ועוד אשר ביקשו מכולם להירתם ולתרום עבור מיליוני הסובלים באפריקה.

ערב הגאלה הגדול של השנה כלל כחמישים דוגמניות שהציגו את הקווים של ארמני: קו הקוטור, אמפוריו ארמני, ג'ורג'יו ארמני, ארמני אוסף פרטי וגולת הכותרת - הקו האדום שמוקדש כל כולו למען המלחמה באיידס. שיאי הערב היו מופעים של ביונסה ו-50 סנט שגרמו לתקרה לעוף באוויר ולקהל לאהוב את ארמאני עוד יותר.

סיני עם מערבי

אחרי כל ההתרגשות והמוני גינונים יחצנ"יים משומנים העלה ארמאני קולקציה מגוונת ויצירתית להפליא עם שיק נינוח שנראה בלתי מתאמץ בעליל. הוא שילב בחוכמה אלמנטים מהמסורת הסינית עם טונים חזקים של תרבות מערבית מודרנית. הקולקציה רובה ככולה הייתה בצבעים דומיננטים כמו שחור, לבן ואדום עם הבלחות של אפור וכסף. את הדגם חתם בדרך כלל כובע רחב שוליים או בצורת חרוט שנחבש על צד ראשה של הדוגמנית.

בין היתר ראינו הרבה חצאיות שיפון נשפכות משולבות עם ז'קטים מחויטים ונוקשים, שמלות טאפט קצרות, חצאיות ושמלות בלון, שמלות סטרפלס שחלקן העליון נראה כמו חגורה רחבה עם כפתורים ענקיים בחזית, מכנסיים קצרים עם פנסים-ידידנו הטוב עוד משנות ה-80, חגורות מותן רחבות, טי-שירטים עם ההדפס הידוע של שפתיים, והמון הדפסים של צורות גרפיות וגזרות רבות של ג'קטים מחוייטים.

שם המשחק בעונת הקיץ הבא לדידו של ארמני הן הרגליים, רגליים ועוד רגליים. כמעט כל דגם חשף את הרגל במלוא הדרה ואורך הברך היה הקו התחתון של הקולקציה. הקו האדום שלשמו התכנסו כולם כלל טי-שירטים עם הדפסים הנוגעים למלחמה באיידס, מכנסי כסף באורך ברך ומכנסונים קצרצרים משולבי שלייקס.

המוסיקה שליוותה את התצוגה נעה בין ים תיכונית לרוק ושיקפה את הקולקצייה הכל כך מגוונת, ביישנית וסקסית של האיטלקי הרעב, שעוד לא נולדה הפסטה שתשביע אותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully