וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש: תחתונים עם כתם

ענת אור

1.10.2006 / 21:25

בעוד שהיהודים מנסים לנקות כתמים מהמצפון, מיס גשיק וליידי לפסוס, עושות בכוונה בגדים עם כתמים ושערות

בדרך כלל כשמתפשט לנו כתם על החולצה אנחנו מתבאסים נורא וזורקים את החולצה לפח. זוג מעצבות מגרמניה מייצרות את החולצה כבר עם הכתם, וחושבות שזה מהמם.

הקונספט של העסק שלהן, שמייצר אופנה, מצעים ואביזרי בית מעוצבים, הוא להתמקד ברגעים המביכים של היום יום ולהפוך אותם למשהו עם שיק. הטקסטים באתר שלהן, שכתובים למרבה הנוחות גם באנגלית, מסתיימים במשפט "הכל יהיה בסדר".

ההרגעה הזו מלווה מוצרים כמו סיכות ראש שנראות כמו מסטיק לעוס ישן שנתקע בשיער, או כורסה שחורה שעליה מה שנראה כמו חתיכות מסקינגטייפ כחול, שכאילו מתקן את הקרעים בה אבל למעשה זהו העיצוב המקורי.

אולגה ביילאוסקה, בת 28 מפולין, ואסטריד שילדקופף, בת 27 מגרמניה, הן בוגרות "באוהאוס יוניבירסיטי" בוויימאר, גרמניה. בית ספר שמחלקת האמנות הבינלאומית שלו היא נחשקת ביותר.

הן מעצבות תחת השמות מיס גשיק (מוכשרת) וליידי לפסוס (פליטת פה) והאתר שלהן מקסים בעיצוב הנקי שלו ובצילומים המוצלחים בלי להיות יומרניים.
בין המוצרים שהן מציגות (הכל מוצע למכירה לפי הזמנה) יש חולצות עם כתמים בצורות שונות, ותחתונים לבנים שעל המפשעה שלהן, בצד אחד, יש איור של סבך שערות פרוע. הקטע המבריק והמלא הומור עצמי הזה חוזר גם בחולצת טריקו שבית השחי שלה מעוטר באותו סבך משתלח, בצד אחד. הכותרת של העבודה הזו היא "מינק טבעי" וכותרת המשנה שואלת "האם לולה לקחה יותר מדי טסטוסטרון לארוחת הבוקר?".

צלחת עם סיגריה מעוכה

מוצר נוסף שהוא מהאהובים עלי במיוחד, הם מצעים למיטה זוגית שמשורטט עליהם קו באמצע ובכל צד מודפס הכיתוב - 50%. הכותרת של המוצר הזה היא "לא תגנוב" ובצילום מופיעה גם מנורת קיר בצורת רובה ציד, שמחזקת את האיום.

המצעים האלה, שמתיימרים לפתור את המאבק הלילי על השמיכה, הם בעיני המתנה האולטימטיבית לחתונות.

גברת מוכשרת והעלמה פליטת פה מציעות גם צלחות שבשוליים שלהן יש דברים שבדרך כלל נחשבים גועל נפש ושנוכחותם על הצלחת מביכה אבל אצלן הם עשויים זהב ומתפקדים כמקור לגאווה. מסטיק לעוס, סיגריה מעוכה ועצם של עוף מזהב משמשים אותן בעיטור כלי האוכל.

והסבתא הפולנייה של אולגה, שלא תצא מהבית בבגד עם כתם גם עם אקדח מוצמד לרקה, בטח אומרת: "תראו איך מכל זבל עושים היום אמנות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully