וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא עוברת את איש הביטחון

ענת אור

3.10.2006 / 12:46

בחורות שלא בוטחות בעולם ישמחו בהמצאה האמריקאית: תיק ערב שהידית שלו היא אגרופן. אין טעם לחפש נשק בתיק

מעצב המוצר ג'יימס פיאט, האמריקאי, התחיל את כניסתו לתחום אביזרי האופנה בתיק ערב מסוגנן מעור, שהידית שלו היא אגרופן. התיק נקרא PEACEKEEPER - שזה משחק מילים יפה שכדאי לנו לייבא גם לפה.

האמת היא שאת השלום שיש אצלנו אפשר בקלות להכניס לתיק ערב ועוד יישאר מלא מקום לסיגריות ומצית.

פיאט טוען שזה תיק שמיועד לאנשי העולם שאחרי 9/11, והוא משועשע מזה שכלי נשק שבדרך כלל מסתירים אותו מוצג ככה לעין כל רואה. הוא מכוון ללקוחה הקלאברית שוחרת העצמאות שמבקשת ביטחון. התיקים נמכרים דרך האתר שלו ב- 75$ ומיוצרים בצבעים שונים ובווריאציות שונות על האגרופן. האגרופנים כולם, גם המעוצבים יותר מביניהם, מאיימים למראה ומספקים מראה אורבני בעליל ואפילו תעשייתי. השילוב שלהם בתיק ערב נשי הופך אותם מפריט גברי של כנופיות למוטיב נשי סקסי-מרושע, כמו עקבי סטילטו, עד שנדמה שזהו כלי הנשק הנשי ביותר שיש.

הצבעים שפיאט עושה בהם שימוש, בעיקר אדום, שחור ואפור, ממשיכים את רוח הפאם פאטאל הזו.

הקב"ה בשירות האגרופן

פיאט הקליפורני, שכבר זכה לחשיפה במגזינים נחשבים כמו SURFACEו- i-D design, עוסק משנת 2000 בעיצוב רהיטים וגופי תאורה בסדרות קטנות. בשנת 2004 הוא פרץ עם המוצר היחיד שלו וכעת הוא מתרחב לייצור אביזרי אופנה נוספים.

את כשרונו בעיצוב גרפי, תחום נוסף בו הוא עוסק, אפשר לראות בכרזות המציגות את התיק שומר השלום. הכרזות מעוצבות בהשראת מוטיבים דתיים שהם על גבול הקיטש (בעצם הם קיטש גמור אבל לא בא לי להסתבך עם בנדיקטוס).

אצלו מריה הקדושה אוחזת בחיקה תיק אגרופנים קטן וקוקטי, ומגע האלוהים המפורסם מהקפלה הסיסטינית מקבל פרשנות חדשה, בה אלוהים מוריד את תיק האגרופן ארצה ביד חזקה ובזרוע נטויה.

כלבלב מחמד על מוט

אחרי שהבנו שפיאט באמת מוכשר, והוא גם עוסק באדירכלות, הגיע המוצר החדש שלו שנקרא "טינקרבל". מדובר בתיק עור בדמות כלב מחמד רצוח המושחל על מוט ציידים – כמו שמבשלים חזירים על מדורה.

המעצב מסביר בראיון למגזין אמריקאי שהרעיון המקורי היה ליצור תיק שנראה כמו חיה שניצודה אבל אז הוא קרא כתבה על פריס הילטון, זו ששדרגה את חברו הטוב של האדם לכדי אקססור, והיה ברור לו שהוא הולך לעשות צ'יוואווה. התיק הזה, שהוא באמת יצירת מופת, עולה 175$ ומיוצר בשחור בלבד.

עד שמישהו ייבא את העיצובים של ג'יימס פיאט לארץ אפשר לרכוש אותם דרך האינטרנט ולהמשיך לעקוב אחרי היצירות הצפויות שלו.
הבעיה היחידה עם התיקים שלו כאן אצלנו היא איך עונים לאיש הביטחון ששואל: "יש נשק?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully