וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי עשה לך פרוטקציה?

8.10.2006 / 21:00

איך הפכה לילי קול, ג'ינג'ית שברירית עם עיני ענק עצובות, לסופר מודל מבוקשת, והאם זה אומר שהגענו לעידן העמוק

היא לא חמימה ואין לה חיוך בריא ומאושר כמו הדוגמניות בדור של סינדי קרופורד, היא גם לא מנוכרת ואטומת מבע כמו המודליסטיות שפסעו בעקבות קייט מוס. ניתן לסווג אותה בז'אנר ה"מיוחדות". העניין הוא שהיא מיוחדת מדי ובכל זאת לילי קול הבריטית בת ה-19 היא כרגע אחד השמות החמים של עולם הדוגמנות. היא הספיקה עד כה לככב בכל המגזינים הנחשקים ביותר ולצעוד על מסלול התצוגות היוקרתיים בתבל. הרעמה הכתומה והפרועה שלה ופניה העגלגלות לא מתעכלים במהירות והדיעות עליה חלוקות, אך על דבר אחד אין ספק לילי קול היא הדבר הכי שווה כרגע.

קול נולדה בטובריי אנגליה וגדלה בלונדון. היא בדיוק סיימה לאכול המבורגר עם חברות בסוהו כשבוקר בשם בנג'מין הארט, פתח איתה בשיחה. לילי המבוהלת חשבה שמדובר במטרידן וברחה משם. אבל בארט בעל החזון השקיע בהרגעה ובשיכנועים, וקול נירשמה לסוכנות סטורם הנחשבת, בה חתומות דיוות כמו קייט מוס וסינדי קרופרד.
הפריצה הגיעה ב-2003 כשצלם האופנה המוערך סטיבן מייזל קלט את הבובה עם הריסים הארוכים, העור הענוג והשיער התקופתי. הוא צילם אותה לווג האיטלקי ומאותו רגע ספציפי קול לא הפסיקה לעבוד וצולמה על ידי טובי הצלמים בעולם ביניהם קרייג מקדיין ניק נייט, אליכס מלכה וארתור אלגורט, למגזינים הכי נחשקים כמו סיטיזן ק, וי, הווג הבריטי ונומרו הצרפתי. ב- 2004 קול נבחרה כדוגמנית השנה של בריטניה, ובאותה שנה בהתאמה, גדולי המעצבים חשו שהם לא יכולים ליצור בלעדיה ואימצו אותה לקמפיינים שלהם. קול הכניסה בין הרף לרזומה שלה את הלקוחות הבאים: פראדה, שאנל, כריסטיאן לקרואה, הרמ'ס, קשארל ואנה סואי.

קול, שניראת בכלל כמו דמות מצויירת מקומיקס יפני, היא לא הכי גבוהה (1.78 מ') אבל כמו שזה לא עצר את סנדי בר, גם היא רצה על עקבים בכיף על המסלולים הכי ארוכים וזוהרים בעולם ונרכשה לתצוגות של ז'אן פול גוטייה, שאנל, דונה קארן, אלכסנדר מקווין, ג'ון גליאנו ולואי ויטון. לאחרונה היא גם קיבלה הצעה להשתתף בסרט הפנטזיה "הויז'ן של לואיס קארול".

נמוכה. אז מה

הסוד הוא כניראה מראה הפורצלן ועכשיו כבר ניתן לומר שקול יצרה מעין פס ייצור חדש של דוגמניות בובה שבריריות ועדינות עם בייבי פייס. בין ממשיכות הדרך, שמות חדשים כמו הת'ר מרקס ג'מה וורד וג'סיקה סתם.

האספקט האופטימי בהצלחה שלה היא הבשלות שעולם האופנה מפגין ביחס אליה. ניראה שהרגישות הגדולה שלה והעדינות, מקסימים את קובעי ההחלטות הרבה יותר מעוד מבט מפתה בעיניי תכלת סקסיות שממוקמות מעל שפתיים חושניות ומתחת לרעמת שיער עשוייה מדי.

האהדה לקול מסמנת כניראה מעבר לתקופה שבה הטופ מודלס הן לא רק כוסיות אלא מביאות גם אישיות מעבר לגוף ולפנים. קול לא ניראת מושלמת מדי באופן מתסכל ולא מושג, ולא תגרום לצופים בה להרגיש מכוערים וזוהרים פחות. לזה אנחנו קוראים תכנית מציאות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully