וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארמאני ממתג כל מה שזז

רועי ירושלמי

9.10.2006 / 22:30

אופניים בעיצוב ארמאני הגיעו לארץ. האם בני האנוש ירכשו כל דבר שמעצב על טוען שהוא עיצב בעצמו ואף חתם עליו?

אלפי מילים נכתבו כבר על היתרונות של האופניים ועל כל הג'אז שמסביבן, בזכות היותן זולות, חסכוניות וידידותיות לסביבה. ב"הארץ" כבר עלה טור המתעד את החיים באופניים, העורך הראשי הקודם של העיתון הוציא ספר מסות בנושא, צמד מנכ"לים הוציא ספר מסלולי אופניים, בחודש שעבר ומה לא. ועדיין לטעמי, עם כל הרצון הטוב, אלגנטיות הן לא. איך אפשר להישאר שיקי, מגניב ואטרקטיבי אחרי שדיוושת כל הדרך עד לבית הקפה והגעת רטוב ובניחוח חמצמץ. יאק.

כיצד אם כן אפשר להנות מהיתרונות של כלי הרכב הנבון ועדיין להישאר דאווינר? גם המוחות הקודחים שמניעים את מנגנוני אופנת העל בחו"ל השקיעו זמן ומחשבה בנושא. גוצ'י הוציא לשוק כבר לפני יותר מ 5 שנים מנעול וקסדה לאופנוע ולאופניים בעיצובו, וניראה שהשנה, בעקבות סיפרו של חנוך מרמרי, גם הוא הבין שהגיעה העת לעצב, כמו שרק הוא יודע, את המוצר בשלמותו.

זוג אופני הכביש של "אמפוריו ארמאני" הוא קו-פרודקציה איטלקית ומנצחת בין בית האופנה למותג האופניים הוותיק והיוקרתי "ביאנקי". אחרי שיצא מהמפעל, הציבו את הזוג המרהיב במשך חודש ימים בחלון הראווה של חנות הדגל של ארמאני כדי שכולם יראו כמה שהוא שחור עם כיתוב כסוף וכמה שיש לו מיימיה ומשאבה בילט – אין.

האופניים הושקו לפני כשנה בתצוגת האופנה של אמפוריו ארמאני בשבוע האופנה הפריזאי, הגיעו ארצה לפני מספר חודשים ויש בהם 24 הילוכים. על פי דיווחי החברה, הזוג המיוחד הזה הינו היחיד מסוגו בארץ, ומחכה לנובוריש הראשון שיוציא עליו 6900 ¤.

החלום של פול סמית'

גם פול סמית', מעצב העל הבריטי, השיק ליין אופניים הנושא את שמו שיימכר בחנויותיו ברחבי העולם. מאחורי האופניים של סמית', המיוצרות באופן ידני לחלוטין במפעל האופניים הבריטי "מריקאן", אחד מטובי היצרנים בגיזרה התחרותית, יש סיפור וחלום שכן סמית' היה בעברו רוכב אופניים מקצועי ורק אחרי שנפצע והושבת, מרכיבה, ויתר בעל כורחו על חלום הטור דה פראנס ופנה לעיצוב אופנה.

שני דגמים יצר סמית': Track, המיועד לרכיבת שטח ו- Tour, המיועד לרכיבות פוזה עירוניות. הדגמים מוצעים בתשעה צבעים ובכל הדגמים יש פסים צבעוניים שמזוהים עם סמית'. המחירים מרקיעים שחקים ונעים בסקאלה הבלתי אפשרית שבין 3000-7,800 פאונד ובעברית בין 24,000 ליותר מ 60,000 שקלים לפני מכס.

אמפוריו ארמאני, ה' באייר 72 תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully