וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תזדרזו כי אין אוויר

דנה דרבינסקי-טיקולסקר

10.10.2006 / 12:15

ההירתמות של רשת כותון למאבק בזיהום האוויר בגוש דן, היא אחד הדברים היותר יפים שחברת אופנה יכולה לעשות. ריגשתם

לשבת בבית בשמונה בבוקר ולעשות אינהלציה לבת השנתיים החיוורת שהסימפונות שלה נסתמו. להתלבט במשך חודשיים אם זה בסדר להכניס אותה לגן קרוב לבית, שיש בו גננת מקסימה, אבל הוא נמצא ממש על דרך השלום העמוסה בת"א.

להסתכל על משפחות מטיילות באושר תמים בבוגרשוב בעוד אוטובוסים משתעלים ומצחינים, נצמדים אליהן מהכבישים הצרים; לנסות לא לנשום בארבע אחה"צ, שעת הדוחק בכבישים, כשמוציאים את הבת מהגן במרכז העיר. ואז לבוא לעבודה בערוץ האופנה של וואלה! ולמצוא על השולחן את הקטלוג המחאתי החדש של חברת האופנה כותון, שיוצא במאבק בזיהום האוויר ומצולם בשחור ולבן - כדי להמחיש את המציאות האפורה והמעושנת של החיים בגוש דן.

קטלוג שאיברי הנשימה של הדוגמניות שמצולמות בו, מכוסים כל הזמן ברטיות הגנה. קטלוג שמצורפת אליו ההודעה על שיתוף פעולה של הרשת עם עמותת "אדם, טבע ודין" יוזמת חוק "אוויר נקי בישראל" שעבר כבר קריאה ראשונה. רגע של אופטימיות. אתנחתא וקתרזיס.

חולצה למען המאבק

זה מרגיש רע להיחנק במכונית כל בוקר מריבוי האגזוזים שבחוץ ולהצטער שאי אפשר להגיע באופניים כי זה מחניק ומסוכן לנסוע בכבישים כל כך צפופים. ואז, להגיע לעבודה ולהתעסק באופנה, כאילו שאנחנו יכולים להרשות לעצמנו מותרות כאלה בעוד שאין לנו את הדבר הכי בסיסי – אוויר נקי שאפשר לנשום עמוק לריאות.

בעלי חברת כותון מצאו את הדרך לשלב בין אופנה למלחמה בזיהום אוויר, במקום רק להתאמלל על העניין, ועל כך - כיפאק. גם להם בטח נמאס לראות לקוחות שנושמים נשימות שטוחות וקצרות, כי לא כיף אחרת, בכניסה לחנות שלהם בדיזינגוף בתל אביב.

חוץ מהקטלוג החזק כל כך, הם גם מוכרים עכשיו חולצות שנוצרו בשת"פ עם עמותת "אדם, טבע ודין". החולצות לבנות ומאד יפות, כמו שהריאות שלנו אולי יהיו פעם, כשתהיה פה רכבת קלה. ההכנסות ממכירותיהן, יועברו לעמותה, למען קידום המודעות והפעילות בנושא. מחיר החולצה 59 ¤, במרכזה איור שחור של ארובה על רקע נוף עירוני ומעליו חזרה על הכיתוב: "אוויר נקי" במין קוצר נשימה של אסתמטי.

עמותת טבע ודין הוכיחה את עצמה עד כה. הדו"חות שלהם מקיפים ואמינים ועיתונים רציניים (טוב, העיתון הרציני היחידי) מתיחסים אליהם כאל מקור של מידע מוצק. הם הצליחו עם עצירת הבנייה בחופי חיפה ובמאבק לשינוי תכניות הבנייה ליד חופי הים בתל אביב. חוץ מזה שהחולצה המדוברת באמת יפה כאמור, בדוגמה של שרוול קצר על ארוך ומבד נעים. אני יודעת שאת כל מי שיפסע מולי ברחוב, כשהוא לובש אותה, אני אוהב יותר.

פונצ'ו לערב קריר בדשא

ולבגדים החדשים של כותון. אודה שאחרי הקמפיין החדש והנפלא שלהם, קל לי יותר לקבל את הארומה המושבניקית התמימה של הבגדים שלהם. בדרך כלל חולצות במפתח צוואר מאורך והדפסי פרחים לא מטלטלות אותי, אבל אם מתבוננים היטב מבעד לאפרוריות של הקטלוג, שבעלי החברה הקריבו בשמה את איכות ההתבוננות בבגדים, רואים גם לא מעט פריטים שעירוניות חנוקות ישמחו ללבוש. בינהם מעילי צמר ארוכים ונעימים, חולצות צווארון, שמלות רכות בגזרת מעטפת וגם..מיני פונצ'ואים שנעים להתעטף בהם כשיוצאים לדשא בערב סתווי קר. בעיקר אם יש לך דשא ואת גרה מחוץ לעיר.

מחירים: חולצות 199- 299 ¤, מכנסים- 299-369 ¤, חצאיות 259 -399 ¤. מעילים וז'קטים עד 890 ¤.
מידות: 38-48.

רשימת סניפי הרשת:דיזינגוף 189, ת"א, קניון גירון- אשקלון, קניון הנגב- באר שבע,קניון י-ם- ירושלים, קריון- קריית ביאליק, אחוזה 117-רעננה, קניון חדרה-חדרה, קניון רחובות-רחובות, קניון הזהב- רשל"צ, החלוצים 30-ראש פינה. כרמיאל -קניון לב כרמיאל, עפולה- קניון העמקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully