וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הספרנית האפרורית פורצת

דנה דרבינסקי-טיקולסקר

11.10.2006 / 14:03

נשמות רומנטיות ב"לורד קיטש" החליטו לצלם לקטלוג החדש את עדי עזרוני כג'ין אייר רכוסה ומופנמת, בספרייה ותיקה

המעצבות דורית שדה, ענת ביטמן ושלי לוי, לרשת האופנה "לורד קיטש" בחרו בגיבורת רומנים מהמאה ה- 19, למשל ג'ין אייר של הסופרת שרלוט ברונטה, כהשראה מרכזית לקולקציה החדשה שלהן. הרומן של ברונטה יצא לאור ב-1847 והפך לאחת היצירות המפורסמות בעולם. הבגדים המסונכרנים עם התקופה בה נכתב הרומן, הם במראה רומנטי ורך עם צללית מוקפדת ורצינית.

וכך, לבגדי הסתיו של הרשת, הידור צפון אירופאי רגוע, נשי ושמרני לצד מראה של ילדת בית ספר טובה. בחירה נועזת עבור הקהל המקומי שלרוב מחפש את החשוף והצמוד. קהל שכל בגד שהוא קצת סגור ורכוס ומטוויד, מזכיר לו את בני ברק.

מצד שני אם העניבות באמת יחלחלו העונה, כמו שכוהני האופנה מנסים לפמפם (אתמול ראינו בחורה עם טי שירט ועניבה ברחוב!), גם למראה הבריטי נוסח המאה ה-19 יש סיכוי.

הכוונה המקורית היתה לצלם את הקטלוג בטירה אירופאית. בשל אילוצי תקציב, נבחרה ספרייה ותיקה המתמחה בספרות זרה, כלוקיישן. התוצאה היא אווירתית וחמימית. אנשים מבוגרים, ועוד כאלה שמוצאים בספריות, תמיד עושים לנו את זה. במיוחד בתקופת החגים.

הפרזנטורית החדשה והמפתיעה של הרשת היא עדי עזרוני (28) לשעבר מגישה בערוץ הילדים שחזרה עכשיו לארץ אחרי 4 שנות לימודי משחק בניו יורק. היא עומדת מאחורי פרויקט "רחל"- סרט הוליוודי שיספר את סיפורה של המשוררת מהכינרת. עזרוני היא מי שגייסה לפרוייקט את התסריטאית אנה תומאס ("פרידה").

פרוייקט נוסף שעזרוני מעורבת בו הוא סרט עלילתי ותיעודי בשם HOLLY על סחר בילדים למטרות זנות, שהיא חתומה עליו ביחד עם גיא יעקובסון, ישראלי שחי בניו יורק. ליהוק אווירתי מדוייק לקטלוג שמצטלם ליד ספרות בכריכה קשה.

מחירים: חולצות החל מ- 59.90 ש' ועד 149.90 ש'. סריגים החל מ- 119 ש' ועד- 199.90 ש'. חצאיות החל מ- 129 ש' ועד- 249.90 ש'. מכנסיים החל מ- 159 ש' ועד- 199.90 ש'. ג'קטים החל מ- 199 ש' ועד- 249.90 ש'.

כתובות החנויות- ירושלים: רח' המלך גו'רג', קניון האחים ישראל, קניון מלחה, רחוב יפו. טבריה: רח' הגליל 16. חיפה: קניון לב המפרץ, גרנד קניון. נתניה: קניון השרון. ת"א: קניון עזריאלי. חדרה: קניון לב חדרה. אשדוד: קניון לב אשדוד. אשקלון: קניון גירון. רחובות: קניון רחובות. ר"ג: קניון אלרם. ב"ש: קניון הנגב, מרכז ביג. פ"ת: קניון סירקין, רח' חובבי ציון 6. שילת: מרכז מסחרי. נתיבות: טיילת סמילו 3. בני ברק: רח' רבי עקיבא 54. עפולה: קניון העמקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully