וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאללה תתערבבי

שלי אבגי-תבק

15.10.2006 / 12:15

מנגו מתעקשת להתבסס ולחדש את הסניף בעזריאלי ולא משאירה לחובבות האופנה האנינות ברירה, אלא להתחכך בהמון

קניון עזריאלי, חול המועד סוכות. צפיפות , המולה ורעש מקבלים את פני הנכנסים, שנדחקים מיד בלית ברירה ונלחמים על התור למעלית האיטית בתבל, או למדרגות הנעות ו/או לארומה. עזריאלי, יאמר מיד, אינו מפאר היצירה של קניוניי ארצנו, מה שלא מונע מממנו להיות אחד המוצלחים והמסחריים שבהם.

תמהיל הלקוחות בקניון השוקק מורכב מעוברי אורח הנתלים בשרותי הרכבת הסמוכה, מחיילנו הקלב"ניקים, ממובטלי גוש דן המרוששים שחצו את הצומת מהפינה השניה לשיטוט, ובמעבר חד לקצה השני של הסקאלה - צרכניות האופנה היסודיות.

האחרונות מגיעות אליו ממוקדות מטרה, חוצות בשאט נפש את ההמון, עוברת ביעף על פני שרשרת המזון הבסיסית של כל קניון מוכר: קסטרו- רנואר- פוקס כשפניהן לעבר האופק- למנגו. לשם ולא לשום מקום אחר.

החנות המשופצת-מחודשת של המותג, שנפתחה לפני פחות מחודש ברוב שימחה והדר, מספקת בדיוק את החומר שהן מחפשות - קצת אוויר של חו"ל בפרובינציה שבשולי האיילון.

מראשוני העולים

רשת מנגו היא חלוצה שנמנית על דור העלייה הראשונה של מותגי אופנה גדולים ונחשבים שהגיעו לארץ (בתחילה ב"חסותו" המסרסת למדיי של המשביר לצרכן) ומהראשונים לפתיחת המטס האווירי של סחורות שוות מעבר לים הישר לפתח ארנקנו.

בתחילת דרכו בארץ ועד לא מזמן היווה המותג אופציה טובה ויציבה לאופנה בסיסית, איכותית למדיי ודי יקרה. במהלך התחרות הגדולה בין המותגים הספרדיים בארץ האם ובתפוצות, חל מהפך משמעותי במיתוג הרשת ובבניית הקולקציה ומנגו הפכה עם הזמן ליותר ויותר טרנדית ופחות בסיסית. כיום היא ענקית אופנה המיישרת קו עם מיטב יצירות הקאטווק בעולם.

הלקוחות דרשו וקיבלו פריטים ייחודיים הנאמנים למגמות האופנה המוכתבות מהמגזינים, שמוצגים על פרזנטוריות מהשורה הראשונה של דוגמניות העל החל מקלאודיה שיפר וכלה במילה ג'ובוביץ המדהימה, שמהווה אייקון אופנה בפני עצמה ומובילה את הקמפיין האחרון של החברה שהושק במקביל לפתיחת החנות.

הכי נתב"ג

החנות בעזריאלי היא חנות הדגל של מנגו. לטעמי, הדיזינגוף סנטר היה מתאים הרבה יותר לאופי המותג, כי הקהל המתוחכם של מנגו לא נמשך להמוניות והמרכזיות של עזריאלי. מה גם שתחרות בריאה עם זארה, יכלה לטעמי, רק להטיב עם שתי הרשתות.

וכך, הקונות של מנגו, מקטרות ולפעמים גם מגיעות לעזריאלי במיוחד בשביל מנגו. הציפייה לפתיחתה מחדש של החנות, היתה אם כך גדולה.

החלון, כהרגלו, מרגיש כמו השער לנתב"ג. יש לו ניחוח חו"לי מובהק, מקצועי, מהודק ויפהפה. גם השכנות החדשות שנפתחו משני הצדדים - סניף של חברת האיפור מאק ופול אנד בר תורמות לאשליית הבועה המיוחלת.

צעד נוסף ואת בברצלונה! לפנייך משתרעת אחת מחניות האופנה הגדולות והמעוצבות ביותר בישראל. העיצוב שכולל משטחי שיש אפור, קירות בוהקים ומסכי הפלזמה, אף זכה ברב כבוד להימנות עם רשימת עיצובי החנויות היפים בעולם של המגזין "ווג" בקטגוריית רשתות ההלבשה המוכנה והוא מהווה את הפורמט הבינלאומי של כעשר חנויות פרימיום של המותג בעולם.

קונספט החנות הנקי והפשוט בא, לטענת איזי, מנהל החנות, להדגיש את הבגדים המאורגנים במחלקות ברורות - מבגדי ערב, דרך הקז'ואל ועד לקיר האביזרים הענק המציג את שלל ממתקי התיקים והנעליים שתמיד היו גולת הכותרת של המותג בעיניי(שתקום זו שאין לה ולו אף ארנקון של מנגו במלתחה).

מה עוד צריכה הבחורה? אולי קצת בגדים? בגיזרה הזו מנגו מחדשת בליין מוצרי LIMITED EDITION. מדובר בקולקציה איכותית, טרנדית וקטנה שתצא ארבע פעמים בשנה, במקביל לעונות ותלווה בקטלוג משלה. היא מבודלת על ידי קולבי קטיפה קסומים ורהיט ייחודי.

העונה הקולקציה מתאפיינת בפריטים השואבים השראה מבגדי גברים בשילוב בגדי ערב מהסבנטיז בהשראת רוי הלסטון וסטודיו 54.

איזי מזמין את הקולקציה לחנות מהשואו רום בספרד ולדעתו היא "מאוד מסחרית ונגישה לכל אחת". מסחרית מדי אולי?.

אחרי כמה עונות מצוינות של המותג המפנק חשתי קצת אבודה הפעם, בחנות הגדולה והקרירה והתקשיתי למצוא פריטים ייחודיים באמת. כן, יש סקיני ג'ינס וסריגי אובר סייז נכונים והמתקנים עליהם הם תלויים יפים ומפשטים את חווית הקנייה. ואכן, חדרי ההלבשה המרופדים בסקאי וקטיפות מזמינים למדוד עוד פריט בהשראה מרדנית מדוייקת. אבל משהו חסר.

אולי זו אשמת הכניסה של המותג לשוק האמריקאי הסולידי והשמרן שגררה את הקולקציה לעברה הבסיסי עם פזילה לצבעים מונוכרומטיים ובדי קנבס שחוקים. למרות כל זה, משכה את לבי שמלה מתוקה בעלת חלק תחתון מפליסה (309 ¤) המהווה רק חלק מקולקצית שמלות נרחבת שהיא הבסט סלר של העונה. עוד נקודות אור בקולקציה היו קולקציית סריגי קשמיר ומשי איכותיים במחירים השווים את הפריטים המפנקים הללו (299-459 ¤) והבטחה כי את קולקציית ה-LIMITED EDITION ייעצבו בעתיד מעצבי על אורחים. עד אז נכתת רגלינו אל מעבר לקרייה במצוד אחר הפריט שיצדיק את הטיסה הקטנה הזו לחו"ל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully