וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נרתיק חם לויברטור

ענת אור

16.10.2006 / 7:54

ענת אור הצליחה לכתוב 533 מילים על נרתיקים ננעלים לויברטורים בלי להזכיר את המילה סקס. מאד לא חודרני מצידה

אחד ההבדלים המשמעותיים והבלתי מוסברים במיוחד בין גברים לנשים הוא שלרוב הגברים אין תיק. לא ברור איך קצת פחות מחמישים אחוז מהאוכלוסייה מסתדרים בלי תיק, בזמן שהחצי השני לא יכול לזוז מטר בלי לשים חצי מהבית באמתחת.

לפעמים אני מחליטה לנסות לצאת מהבית בלי תיק ומנסה את האופציה הגברית של לדחוף את הארנק, הסלולרי, המפתחות, ובימים שגם עישנתי - את הסיגריות והמצית – לכיס. כמעט תמיד באיזשהו שלב אני נשברת ולוקחת תיק ברגע האחרון. וכשאני יוצאת עם חברה ומחליטה להיות קלילה לאללה ולצאת בלי תיק אז אני דוחפת את כל הדברים שלי בתיק של החברה, שנאלצת להיסחב עם תיק כפול רק בשביל שאני אחזיק פאסון.

מה שגברים בטח לא מעלים בדעתם זה שנשים זקוקות לא רק לתיק הגדול, זה שמכניסים בו את כל חפצי היום יום החיוניים, אלא שגם האיפור צריך תיק קטן משל עצמו, ושאת התרופות והטמפונים גם כדאי להכניס בתוך איזשהו תת-תיק, וכך הלאה בכל תחום נשי שהוא.

רשת חנויות אביזרי המין "סיסטרז" הבינה את זה ולכן היא מספקת גם תיקים לצעצועים שהיא מוכרת. מה, לוויברטור שלך לא מגיע תיק משל עצמו? ובכלל, איך תסחבי אותו ממקום למקום? הדובדבן שבקצפת הוא שלתיקים האלה יש מנעול.

"סיסטרז", למי שעדיין לא מכירה, היא רשת חנויות סקס לנשים, בבעלות שתי נשים, שמאופיינת בגישה פתוחה וכנה למין. העיצוב והשירות שלה מזמינים ונעימים ויש בחנויות שלל מוצרים מפתיעים, משעשעים, מלמדים ויפים. בקיצור, ההפך מהסטיגמה של פעם ולא מביך בכלל.

הדגמים של תיקי הנשיאה והאכסון לחברים הפרטיים לא משאירים ספק לאיזה מגדר הם פונים. תיק הנשיאה, למשל, עשוי דמוי עור תנין בצבע אדום, ואפילו שהוא צר וארוך מתברר שגם דימוי פאלי יכול להיות נשי במובהק. התיק, המיועד לנסיעות, מוצע גם בוורוד בהיר ובשחור, ומלבד העיצוב הפנימי המתאים למידות של צעצועי מין יש בו גם תא מיוחד לשמן סיכה, למגבון חד פעמי לניקוי אינטימי, ומחירו 302 ש"ח.

כשהוויברטור נח מנסיעותיו בעולם הוא יכול לשהות ב"קופסת התענוגות", שהיא קופסה קשיחה שקצת מזכירה את קופסאות התכשיטים של הסבתות או אפילו את זו עם הבלרינה הרוקדת בפנים, רק שהעיצוב החיצוני שלה מבהיר שמדובר באביזר שמקומו בחדר המיטות.

מי שהיא רווקה הוללת כמו מירנדה מסקס והעיר (ז"ל) יכולה להשאיר את צעצועי המין שלה במגירה שליד המיטה, ומקסימום המנקה תחטוף שבץ, אבל מי שיש לה ילדים או שהיא סתם חובבת פרטיות ודאי תעדיף להשכיב את ידידי הסיליקון שלה בקופסה דקורטיבית ונעולה היטב. קופסת התענוגות עולה 285 ש"ח.

ומה את עושה כשאת לא בנסיעות או בבית, ואת סתם רוצה לשאת איתך את הרוקט פוקט לטיול קצר – לזה יש את הנרתיק האישי. הוא מעוצב כמו תיק איפור אלגנטי ומתאים בגודלו לויברטור קטן או ג'ל מתחמם, מה שנקרא JUST A LITTLE HELP. במקום לזרוק אותם חלילה לחלל התיק שלך, שם יכולים להידבק אליהם פירורי טבק, דיו של עט ושאר מפגעים, גם לתחום הזה של חייך מגיע נרתיק ייעודי, ומחירו 151 ש"ח.

השימוש במילה נרתיק, שבעצם אנחנו משתמשים בה בשפת הדיבור רק בהקשר של תיקים אבל היא תמיד מביכה משהו, מזכיר שפרויד עשה הקבלה בין תיק היד של הנשים לבין האיבר הפרטי שלהן. כמעט כולנו חשות נפלשות מאז שאנשי ביטחון מחטטים לנו בתיק כמה פעמים ביום. מה שטוב בתיקי הנשיאה הנעולים לוויברטורים זה שתמיד אפשר להגיד למאבטח שאין לנו את המפתח עד שהוא יתייאש.

את התיקים האולטרה נשיים האלו אפשר להשיג בחנויות SISTERS בפרישמן 63 בתל אביב, ובבית הנמל בנמל תל אביב, ויש גם חנות מקוונת, שדרכה המוצרים מגיעים ארוזים ומוסווים היטב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully