וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למעצב האגרופוב

שני פישר

17.10.2006 / 12:07

רוצה להציג בטי מרקט אבל מתבייש? אם מסת גולשים תאהב את ההדפס שיצרת, יש מי שיוציא את החולצה שלך וישגר פרס נדיב

הודעה לכל המעצבים הגרפיים, המקצועיים והחובבים, שרוצים לזכות בהכרה אך לא במחיר חשיפת הקרביים בתוכנית ריאליטי בפריים טיים - יש אופציה אחרת לפרוץ.

הודעה לכל העצלנים, הקלסטרופובים ושונאי ההמון שמאוד אוהבים טי שירטים אך סבלו מעודף פחמן דו חמצני בחלל קפה ברזילאי במכירה האחרונה – יש אופציה נוחה יותר לרכוש טי שירטים.

תארו לכם עולם אוטופי, בו לא נדרשים אמצעים מלבד כישרון על מנת ליצור טי-שירט, בו לגולש הפשוט ישנה השפעה ללא תוספת תשלום, ובו הצרכן הנרגש לא צריך לצאת מפתח ביתו על מנת לזכות בטי שירט של חיו. גם האדם המאמין ביותר לא יאמין לנוכח ההזדמנות הראויה והשווה שנותן אתר האינטרנטTHREADLESS.COM , שהוקם בשיקגו בשנת 2000, ליצור, להתמסחר ולהצביע לטי-שירטים במחיר הקלקה.

אין צנזורה

אופן השימוש באתר פשוט ביותר. כל אדם עם חיבור לרשת יכול לשלוח לאתר קובץ של תמונה שהוא למעשה הדפס בפוטנציה על טי-שירט.

הקובץ יכול להכיל כל דבר שעולה על הדעת, בלי גבולות וללא צנזורה, מציור אינפנטילי דרך דוגמא אבסטרקטית ועד כיתוב מגניב ותו לא. התמונות עולות לאתר וזוכות לניקוד ע"י הגולשים הנרעשים שכל חלומם הוא טי שירט בדיוק עם הדפס כזה. משם, התמונות שזוכות לניקוד הגבוה ביותר מקבלות הזדמנות יקרה מפז, מודפסות על חולצות ומוצעות למכירה. אם הגעת לשלב המיוחל בו חולצותיך נמכרות בהמוניהם, יש לך גם סיכוי לזכות בפרס כספי נדיב.

לא סתם טי: פרוט אוף דה לום

באתר ניתן לרכוש טי-שירטים במגוון רחב של צבעים, גדלים והדפסים. החולצות עצמן הן מבית ענקית הטי-שירטים FRUIT OF THE LOOM, ונמכרות בטווח מחירים של בין 12 ל 25 דולר. בין ההדפסים הרבים שמוצעים למכירה ניתן למצוא איורים ילדותיים וחמדמדים וגם כיתובים רדיקליים וקיצוניים כמו THE FASHION OF TERROR, THE TERROR OF FASHION או הדפס בדוגמת כותונת משוגעים על חולצת טי לבנה.

כיום, גם תוכניות הריאליטי פונות לתחום האופנה ומאפשרות פריצה וחשיפה, אך במחיר שלא כל אדם פרטי מוכן לשלם. באתר טמונה אפשרות להגשמה עצמית, ללא סיכון כלכלי או חשיפה אך עם קרדיט, וזה למעשה ייתרונו הגדול.

האתר, בניגוד לתוכניות ריאליטי, לא רק מסמן כשרונות אלא גם מוציא לפועל את יצירותיהם. ויותר מכל, הוא נותן הזדמנות לאנשים ש"עיצבו למגירה" שנים רבות, לפנות קצת מקום מההארד דיסק המתפוצץ, לשבור את השיגרה ולקיים את ההבטחה שיגיע היום בו יעשו משהו עם העיצובים שלהם.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully