וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסלמה בצפון

שלי איבגי-תבק

19.10.2006 / 13:00

בנקר החדשה, היא עליית מדרגה שלא לומר הסלמה בתרבות השופינג של צפון דיזינגוף. יותר מפונפן מזה, בינתיים אין

עם אחות כזאת, לעלמה – חנות בגדי המעצבים שמרחוב בעלי מלאכה בת"א, בטוח יהיו רגשי נחיתות. בבנקר, החנות החדשה של אותם הבעלים קרן בנקר -כהן ובנזוגה תומר כהן, יש שתי קומות גדולות במיוחד כ- 240 מ"ר, תאי מדידה עם דלת עבה מרופדת בעור, מזרקת אבן, ערסל לבן, שירותים בחנות. אם החלל הזה היה עומד מיותם בפרדס חנה, בטח היו פותחים בו מתנ"ס. בדיזינגוף הפכו אותו לחנות בגדים. כמעט גן השעשועים האולטימטיבי לכל חובבת אופנה מושבעת שטיילה קצת בעולם הגדול.

כתושבת השכונה, זכרתי את המועדון המסתורי שפעל באתר בו נפתחה בנקר – מועדון שהיה שריד אחרון לעברו הסליזי משהו של הרחוב. מומנטום מתקופה פחות נחשבת שלו, לפני הפיכתו לרחוב אופנה סטייליסטי.

כמו כסית בשעתו, גם תורו של החלל הגדול, שעמד כיהלום לא מלוטש, הגיעה. אחרי סאגה רצופת תהפוכות שארכה כשנתיים וכללה חיפושים מייגעים אחרי בעל הבית העלום, שיחות ליליות במרתפי המועדון וגילויי נדיבות מצד קולגות שהתחרו על המקום (רותי מ"גרטרוד") – הזוג קרן ותומר בנקר-כהן הגשים את חלומו ועיצבו מקום שמספק חווית קנייה בסטנדרט גבוה.

כבר בחנותם הראשונה של בני הזוג, שנפתחה לפני שש שנים, ניתן היה לחוש בניצני האווירה הזו- שנבנתה מהייחודיות האקלקטית של הקולקציות, מהקפוצ'ינו שהוגש שם ומכיסאות בית הקפה המעוצבים. כל אלה יצרו חוויה נינוחה ואחרת של קניית בגדים.

בבנקר, הלכה בעלת הבית עם החוויה המעודנת כמה צעדים קדימה ועיצבה מקום מזמין, מעוצב ומלא פינוקים והפתעות.
בקומת הכניסה הגדולה מקדמת את פני הנכנסים נברשת שנדליר מודרנית , ענקית של אריק בן שמחון, על הקולבים קולקציות עשירות של מותגים כמו: Mint, Development , Hot מאיטליה, Comodo מפורטוגל, ו- Pani מאוסטרליה. בינהם פריטי ריהוט חדשים ומשומשים חינניים ביותר.

מחלקה לילדים סטיליסטים

בחנות גם אוסף המרהיב של אביזרי יד שניה שנאספו אישית על-ידי קרן בברלין וניו יורק וכולל תיקי ערב, תכשיטים ומגפיים המוצגים באותו ריהוט מקסים.

ההפתעה הגדולה ממתינה למטה, בקומת המרתף- שם, בחלל עצום ומזמין המעוצב בקפידה, תוך ניסיון לשמר אלמנטים ייחודיים מעברו, מציגים כהן- בנקר בשלוש נישות שונות את קולקציית האאוטלט, את קולקציית הילדים ואת מחלקת הסמפלים – דגמים שהם וואן פיס.

לקרן חשוב היה "לפנק" את מחלקת האאוטלט בעיצוב שובה לב, בשל חיבתה משכבר הימים למחלקות שכאלו בקניותיה שלה. ואכן, בחלל, הנראה כפאטיו, ממוקמת בריכת מים קטנה, מזרקה וערסל, המחיים את המקום ונותנים בו סימנים של גינה אנגלית בפרברי לונדון.

באגף הזה יש פריטים מעונות קודמות, חלקם עדכניים ויפים מאד, במחירים אטרקטיביים, שישמחו את מי שלא יכולה להרשות לעצמה את המחירים הגבוהים של העונה.(35-600 ¤ למעיל שעלה במקור 1800 ¤ ). ראינו שם חצאית פסים יפה ורב עונתית של Blush למשל, ב-150 ¤.

דלתות סקאי

במחלקת הילדים החדשה מוצגים פריטים לגילאי 2- 12 של המותג RELIGION. אלו דגמים, המטופלים בעבודת יד, והינם העתקים מדוייקים של דגמי הקולקציה למבוגרים מהעונה הקודמת. באזור זה מפוזרות פינות משחק הפונות לכל ילד בכל גיל ומעוטרות בפריטים ילדותיים- מתוקים. (250-714 ¤).

באגף השלישי של הכלבו הזה מוצגים הפריטים החד פעמיים של מותגי היוקרה הנמכרים בחנות- התאהבתי בארגז מסעות מדהים אותו סחבה קרן מאחת מתערוכה בברלין. הארגז הוא מזוודה מקורית המרופד בבד של ברברי אמיתי ומכילה מגירות וקולבים. כרגע הוא משמש כארגז תצוגה ומונחים בו פריטים שונים לגברים (200-2500 ¤).

גולת הכותרת של עיצוב המקום, בעיניי, היא השימור של מרכיבים עיצוביים אופיניים מהעיצוב המקורי של החלל ושילובם בעיצוב המודרני בעליל שעשו הזוג במקום.

בתא ההלבשה המרכזי של המפלס התחתון, שהיה כניסת ה- VIP של המועדון, נשתמרו מראות אלכסוניות יפהפיות. התא מרווח ובו שטיח פרווה מפנק וכורסת וינטאג' שימושית. דוגמא נוספת לציטוט מהעבר ניתן לראות גם בעיטורי פסיפס גאומטריים במחלקת הסמפלים ובמנורות. נחמד לראות אנשים נסחפים והולכים עם התכניות שלהם עד הסוף, בפרט כשמעורבים בפנטזיה עיצוב ובגדים.

בנקר, דיזנגוף 210, תל אביב. 03-5290358
שעות הפתיחה: א' – ה': 10:00-20:30, ו': 10:00-15:30

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully