וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפסדתם, באמת שהפסדתם

ענת אור

22.10.2006 / 12:18

לו רק הייתם עוברים בדיזינגוף בשעה הנכונה, גם אתם הייתם רואים את התצוגה המעולה של כתומנטה, שהעמידה שרון אייל

עוד בטרם הסתיימו תצוגות האופנה המקומיות לחורף 2007 כבר אפשר להכריז על התצוגה המוצלחת ביותר של השנה. מי שלא היה – הפסיד, ומי שיילך העונה רק לתצוגה אחת – אז היא היתה זו של "כתומנטה" ביום רביעי האחרון.
חיה ניר, הבעלים של "כתומנטה" שזו לה התצוגה הראשונה למותג, ידועה כמי שיש לה את זה. שוב ושוב היא מספקת הוכחות לכך שהיא יודעת לעשות דברים אחרת ולכוון תמיד צעד אחד קדימה, כמו שאופנה צריכה להיות.

המינגליה, זאת אומרת, הקהל, עמדה על המדרכה שמול החנות, ברווח הצר שנשאר בין התחנה של אוטובוס קו חמש לוויטרינה. התצוגה התקיימה בתוך החנות ונצפתה דרך חלונות הראווה של שתי הקומות, ממש כמו טלוויזיה ענקית או אקווריום אנושי.
עד כאן זה עוד לא נשמע מסעיר. על הפורמט של התצוגה עצמה נשמרה סודיות עד לרגע האחרון, לי במקרה נודע כמה דקות קודם שלשרון אייל יש יד ורגל (מטאפורה המתאימה לרקדנית הא?!) באיוונט, אבל לכל הצופים חיכתה הפתעה.

זה התחיל כשארבע רקדניות נעמדו בחלון של הקומה העליונה, ונראו כמו בובות ראווה מסרט אימה, אחת מהן מרוחה על החלון כאילו מישהו זרק אותה עליו, ואז הן התחילו לזוז באיטיות. התנועה בדיזנגוף התחילה להשתבש בגלל מה שנקרא "סקרנים" ועוברים ושווים הצטרפו למוזמנים שצפו בתצוגה המיוחדת הזו.

הבגדים ניראו טוב

די קשה להעביר את זה במילים, ובשביל זה יש וידאו ותשעת אלפים צלמים שצילמו את האירוע, שהוקרן על מסך ברחוב. אבל התצוגה היתה למעשה מופע מחול שיצרה הכוריאוגרפית שרון אייל. בגדי הנשים של "כתומנטה" ובגדי הגברים של "מאזון רוז'" מעולם לא נעו כל כך יפה, הסטיילינג היה מעולה, לרקדנים היה לוק מצוין והמחול עצמו היה מדהים.

חוץ מהרצון להודות לחיה ניר, שסיפקה, גם למי שעדיין לא הספיק לראות את "ברתולינה" מופע המחול החדש והכה מדובר של אייל ל"בת שבע", טעימה מעבודתה של הכוריאוגרפית המוכשרת, ועוד באמצע דיזנגוף, ועוד בלי הכנה. אי אפשר היה שלא לחשוב שבעצם כל תצוגות האופנה בעולם צריכות להיות מופעי מחול. הרי ההליכה של הדוגמניות זה הכי משעמם, בעיקר מאז ערוץ האופנה שגרם לתצוגות אופנה להראות כמו שומר מסך, ורקדנים מציגים בגדים הרבה יותר טוב מדוגמנים (לפחות במקרה הזה) ובכלל, למה שלא יהיה תוכן אמנותי בהצגת בגדים. בקיצור, חיה עלתה פה על משהו קוסמי.

אם כל זה לא מספיק בתור אלטרנטיבה אז גם מזג האוויר שיתף פעולה עם הרוח המקורית של ניר וסיפק חמסין של ליל סתיו וטיפות גשם טרופי ספוראדיות.

הפורמט המיוחד, שגם חסך השכרת מקום פלצני, הביא לשילוב בין סלבס מורמים מעם לבין אנשים שסתם עברו בדיזנגוף ומצאו את עצמם בתצוגת אופנה. היה שם זוג צעיר דתי-ספרדי, שוודאי להם זו תצוגת האופנה הראשונה שהם רואים, והם בטח חושבים עכשיו שכל תצוגות האופנה הם מופעי מחול מודרני מצוינים, שבהם הקהל עומד על המדרכה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully