וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פעם היית משתולל

שני פישר

29.10.2006 / 12:17

רגע, מה אנחנו אמורים להבין מהקמפיין החדש של בגיר? שמהיום עו"ד דודי בלסר ידגמן רק חליפות? צפו לעתירה בנושא

מאז שנטש את גשר ההלכה לטובת עריכת דין, לא קם דוגמן שהצליח להיכנס לנעלי הכוכב הלא מושג ולתת פייט לפנים המחוטבות של דודי בלסר. רבים ניסו להבין מה עומד מאחורי האדם ועורך הדין בלסר, מי שמותג בשנות התשעים כשחקן כדור-יד וכחבר של קרן מיכאלי ולימים הפך לקונצנזוס הלאומי.

רק שלפני שדוקוסלב פיצחו את ההבעה המהודקת, דוגמן העל הראשון בישראל (ויסלח לי ירון פינק), שכבש את לב בנות ובני ישראל בסערה, נעלם באופן כמעט גורף תוך שהוא ממלמל פסוקים מתקדימים חשובים בדיני עונשין.

עכשיו הוא חוזר לחייך חיוכים קטנים למצלמות (ואם הוא לא היה נעלם קצת זה לא היה זה, תודו) בקטלוג החורף הנוכחי של "בגיר", כדי להראות לנו שלא יעזור כלום, דודי יש רק אחד, וכמה שזה כואב, ככה זה גם נעים.

תשמחו את האפורים

חברת "בגיר" מתמחה באופנה אלגנטית, מקז'ואל ועד חליפות מחויטות, עבור הגבר ההיי-טקיסט הקרייריסט. יצירת קטלוג מעניין עבור פלח אוכלוסיה אפור כל כך, מצריכה מידה לא מבוטלת של יצירתיות, שלא התבטאה דווקא בליהוק, שכן הבחירה בדודי כדוגמן משכיל מתבקשת עד פיהוק. הקרדיט לקטלוג המפתיע מגיע בעיקר לצלם האופנה המוכשר יניב אדרי (ד"א- בן דוד של קרן מיכאלי, האקסית של דודי), שכמו ברבים מצילומיו, שמר על סגנונו המינימליסטי הסטאטי והמדוייק.

גם הבגדים בקטלוג נועזים מהצפוי, וניתן למצוא ביניהם ז'קטים בטקסטורות ובדוגמאות מעניינות, עליוניות וסוודרים בצבעים חזקים, וגם הצעה למראה השכבות השולט של החורף- חולצה מכופתרת ועניבה שמעליהם סריג בגזרה ספורטיבית. רק הערה אחת לתשומת לב הקורא והסטייליסט של בגיר גל אפל- היית חייב להרוס ולהוסיף למכנס של דודי את השרשרת הכסופה והמיותרת? לא מיצינו אותה כבר עם ההופעה שבנית לג'קו במהלך כל עונת כוכב נולד?

לראשונה בקריירת הדוגמנות שלו, מוצג דודי במראה מחוספס, נוקשה ולא מקולח, מגולח ומצוחצח. דודי של בגיר, עם הזיפים, השיער המתולתל והבגדים המונחים ברישול חינני, נראה יותר כמו סטודנט למשפטים בתקופת הבחינות מאשר עורך דין בפועל והרבה יותר זמין ונגיש מדודי של גשר ההלכה.

הקטלוג גם מביא עימו בשורה אופנתית בנוגע לגבר הישראלי החדש- הוא כבר לא המטרוסקסואל, שנקבר עמוק בארון, ותודה לאל גם לא המאצ'ו- ערס, שכדאי שירד לחפש ת'חברים שלו באילת. הגבר החדש הוא פשוט דודי, קרייריסט אמביציוזי, סולידי יותר, משכיל יותר, בוגר יותר, ועדיין הכי יפה בארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully