וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לידיעת הסטייליסטים

דנה דרבינסקי-טיקולסקר

22.10.2006 / 13:40

מגפיים ותיקים שמחיריהם מורכבים מארבע ספרות, ועם חתימות של מעצבי על, נחתו ברשת חנויות "בינגו"

הנעלים, התייקים והמגפיים הבאות ישמחו בוודאי בעיקר סטייליסטים שמחפשים פריטים מאממים שישדרגו את הפקות האופנה שלהם, כמו גם בחורות עשירות במיוחד. לא זול לרכוש נעלים בחנות בינגו שבכיכר המדינה, חנות קומפקטית עם היצע שנבחר בקפידה, בכיכר המדינה, אבל כיף מאד להיכנס פנימה ולראות את הדגמים.

כרגע,בחנות מגפיים של אנה סואי עם פיתוחים (4900-5600 ש"ח) שמגיעים עם תיק תואם (4900 ש"ח); מגפי קטיפה שחורים וגבוהים עם עקב שמצופה באבני קריסטל שעיצב בלין - יצרן של אנה סואי שגם מעצב בעצמו (4690 ש"ח) ומגפי עור מוצקים שמגיעים עם תיק תואם (3500 ש"ח).

פיתונים ונחשים

עוד בחנות נעלים של סטוקטון שמייצר נעליים לשאנל וללוריאל. בינגו הן יבואניות בלעדיות של היצרן הזה שמתמחה בנעלי סירה קוקטיות להפליא שמחירן הממוצע הוא 900 ש"ח.

בחנות גם מגפים ונעלים של דונלד. ג'יי פלינר, מעצב אמריקאי שמייצר רק באיטליה עם עורות איטלקיים ומוכר בסאקס פיפט' אבניו, בניימן ומרכוס ועוד. מחירי הנעליים שלו הם: 700-2000 ש"ח.

עוד בבינגו, מגפיים מעורות כבשים ומנחשי פיתון של חברה איטלקית בשם לורי בלו, שמייצרת וריאציות יפות על מגפי בוקרים, עם חרטום שפיצי, ניטים ופיתוחי זהב.

כתוובת חנויות בינגו: ה' באייר 24 כיכר המדינה בתל אביב; מרכז שוסטר רמת אביב ג'; מרכזת צמרות בהרצליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully