וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביותרם בסיבוב נוסף

רועי ירושלמי ודנה דרבינסקי-טיקולסקר

26.10.2006 / 13:11

מוצרי הקוסמטיקה של ביותרם המבוססים על מים תרמיים ממעיינות בצרפת, חוזרים לסיבוב נוסף בארץ. האם התעצמות השיק הבריאותי תביא להם עדנה

לאחר שנה של הכנות קדחתניות, הושק לאחרונה מותג הקוסמטיקה היוקרתי "ביותרם" בישראל. המותג צרפתי, מרבית מוצריו מבוססים על תמצית מי מעיינות תרמיים, ומכאן גם שמו. בדומה למתחרהו המרכזי בעולם, "קליניק" של "אסתי לאודר", גם "ביותרם" מהווה בעצם תת - מותג היוקרתי של "לוריאל".

חובבי הקרמים בעלי השיק הבריאותי מכירים בוודאי את המותג מחו"ל. אלו שניחנו בנוסף גם בזיכרון חד גם זוכרים בוודאי שהמותג כבר הושק בישראל, לפני כ- 15 שנים, לא נהנה מביקוש רב בלשון המעטה ובחר להתקפל בקול ענות חלושה, ולהשאיר נציגות דיפלומטית בדיוטי פרי.

היום, בכוחות מחוזקים ועם מודעות גדולה יותר לכל הג'אז הטיפוחי, משנסים החברים הטובים ב"לוריאל" מותניים ומשווקים בקול תרועה רמה את כל קטגוריות המוצר מחדש בכל רשתות הפארם.

מלבד טיפוח הגוף ופנים גבריות ונשיות, יימכרו בארץ גם מוצרי האיפור של מותג, וזאת על ידי צוות שיוכשר במיוחד לאבחן את סוג עורו של הצרכן ובכך להתאים לו את המוצר המתאים ביותר.
כאן מסתתר גם הבונוס השווה לו ציפיתם, ואנחנו מצטטים: "במסגרת הקמפיין מוזמנים הלקוחות ע"י פעילות אינטראקטיבית להירשם למועדון ביותרם – Keep In Touch"" ולקבל ערכות התנסות בשיטת שלושה השלבים של ביותרם במתנה".
קחו בחשבון כשאתם קונים ו/או בוחרים מתנות שהמייק אפ של ביותרם מומלץ. במגע עם העור מורגשת תחושת פעולה נעימה של האצות שיש בו, הוא מסווה היטב את הדורש הסוואה, אבל לא סמיך מדי ולא ניראה כמו מסכה על הפנים.

בכל אופן, טווח מחירי מוצרי הטיפוח של ביותרם נע בין 180 ¤ לכ- 300 ¤ ותכשירי האיפור בין 80 ¤ ל- 280 ¤. את המתנות ניתן לקבל בשתי דרכים: עם הצטרפות למועדון אצל הדיילת בנקודת המכירה או ברישום לאחר קנייה.

מוצרי ביותרם ישווקו ברחבי הארץ ברשתות "סופר-פארם", "ניו-פארם", "משביר החדש לצרכן" ובקרוב גם ברשת "אפריל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully