וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיאו, שרמוטה

שני פישר

25.10.2006 / 17:55

שני מראות איפור דומיננטיים בעונה הקרובה: בת השכן וחתולת המין. האם תרצי להיות הטיפוס המורכב ולדלג בינהם?

ימין ושמאל, מזרח ומערב, מויאל וסקעת, העולם בנוי על ניגודים, אך כל אלה מתגמדים אל מול המחלוקת האלמותית המפלגת את בנות המין היפה לשני טיפוסים של בחורות. במחנה הראשון נמצאות בנות השכן, המתאפיינות בצניעות, פשטות וטוהר - איתן כל גבר מייחל להתחתן בבוא היום. מולן ניצבות חתולות המין, המצויידות בסקסיות, תעוזה ובקורטוב של ביצ'יות. אותן הבחורים מבייתים ביום בו הם מתחתנים איתן.

מחקרים רבים נערכו בנושא, מאמרים רבים ניסו להכריע בין שני הטיפוסים הנשיים, אפילו סדרות טלוויזיה איכותיות עסקו בניגוד המוחלט, לראייה, השוו בין סיגי למילי מ"האלופה". כל בחורה יכולה למצוא את עצמה משתייכת או נוטה לכיוון אחד מהמחנות, וההכרעה לטובת מהם רק הולכת ומסתבכת לקראת החורף הקרוב.

הבשורה לקראת החורף המתהווה היא לא חד אלא דווקא דו משמעית. חברות האיפור השונות, ללא תיאום מראש, יצרו מראות איפור שניתן לחלקם בקלות לשתי קבוצות: "בת השכן" ו"חתולת המין".

כך, שאין ברירה, זה הזמן לבחון את עצמך ולשאול את השאלה הפילוסופית: "מי אני? האם אני בת השכן או ניגודה המוחלט- חתולת המין?". בנות המתלבטות או לחילופין לוקות ברמת הרפתקנות גבוהה מוזמנות להנות משני מראות האיפור החמים של הסתיו והחורף ולהיות בת השכן המשתרללת וכיו'ב.

בת השכן

חברות האיפור נותנות החסות: קלארינס, אסתי לאודר, מייבליין ואלמיי.

קהל היעד: בחורות סולידיות, טבעיות, תמימות, סוג של ילדות פרחים עם חיוך מביוש. כאלה שלא יעידו על עצמן "התאפרתי" אלא "ניסיתי רק להכניס קצת אור לפנים".

המטרה: מראה יופי 'פרש'י וקליל, רומנטי ומעודן, המתמקד במשחקי צבעים בפנים.

המצרכים הנדרשים: גלוס בוהק ובהיר, צלליות אבקה או משי לא בגוונים פסטליים, אלא בצבעים בהירים ועמוקים כמו סגול, כתום, ירוק וכ"ו.

דגשים: שימוש במוצרים בוהקים שיאירו את הפנים ובמיוחד את איזור העיניים. החשוב מכל הוא אספקט המינימליסטיות, בכמויות, בגוונים ובמרחב. אפשרי לשלב יותר מצבע צללית אחת אך לא לצאת עם הצלליות אל מחוץ לגבולות העין והגבה. אין צורך בתיחום, רק במסקרה על הריסים העליונות. סומק ורדרד יחייה את הפנים והגלוס מעט שקוף ולא בצבע ובמרקם דומיננטי.

חתולת המין

אם חגגנו באביב 2006 את כניסתו של השפתון האדום, אין אנו יכולים להתעלם משידרוגו הסתווי לכדי שפתון אדום יין עמוק ועז למראה סופר דרמטי, סופר אירופאי, סופר שיקי. ההחלטה להתהדר בשפתון אדום אינה קלה ודורשת מידה לא מבוטלת של אחריות, תעוזה, יכולת דיוק ותחזוקה. במראה חתולת המין, האודם מהווה את מרכז הפנים וסביבו נבנה מראה האיפור הכללי.

חברות האיפור נותנות החסות: קרליין, לוריאל, לנקום, רבלון והלנה רובינשטיין.

קהל היעד: נשים נשיות, מפתות וחזקות, קצת חצופות ומעט פרובוקטיביות.

המטרה: מראה סקסי דרמטי, בסגנון כוכבות עבר הוליוודיות עם המון גלאם וקלאסה.

המצרכים: חשוב מכל, השפתון האדום הכהה, ועימו גם צלליות בגווני אדמה חמים, אייליינר, ומסקרה איכותית וטובה.

דגשים: החשוב מכל הוא להיזהר בכמויות כדי לא ליצור מראה מוגזם, סרקסטי וליצני. יש לדאוג להצטייד באודם איכותי שישמר לאורך זמן ולא יגיע, חלילה, לאיזור השיניים הקדמיות.

העור החורפי הוא לא שזוף, ולכן יש לזנוח מייד את המשזפים למיניהם שיהרסו את אפקט הקונטרסט עם האודם. הצלליות בגווני אדמה חמים או מתכתיים סולידיים ולא כהים מדי, שכן, הדגש במראה זה הוא השפתון. גם האייליינר חזר לחיינו, ולרגל החגיגות, ניתן להפריז ולמשוח אותו מבפנים אל מחוץ לעין וליצור את התחימה החתולית והאהובה. לסיום, יש למשוח את המסקרה על הריסים העליונים והתחתונים ולא לקמץ בכמויות.

כמו כן, גבות עבות וכהות חזרו לאופנה, ומי שסובלת מדילול או לחילופין בילתה יותר מדי זמן עם הפינצטה הקיץ, יכולה להיעזר בשירותיה של הצללית השחורה או החומה כדי למלא ולהדגיש את הגבות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully