וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרנקי הגיע להוליווד

הדס שואף

24.10.2006 / 23:23

לסיכום שבוע האופנה בלוס אנג'לס נאמר רק זאת: כנסו לאתר של פרנקי בי - מותג הג'ינסים שמרגש את הבחורות בהוליווד

שבוע האופנה של לוס אנג'לס שהסתיים לפני מספר ימים משך כתמיד כמויות של נציגי תקשורת ותשומת לב רבה, לאו דווקא בגלל המעצבים המוכשרים שהציגו בו את קולקציות אביב 2007 שלהם, כמו בגלל האירועים עמוסי הידוענים שדילגו לאירועי האופנה, מכל קצוות הוליווד.

באירועים עצמם, יכלו צלמי הפפראצי לשבת בסבלנות, כמעט ללא שום תזוזה ולהשיג כל תמונה של כל סלבס שיחלמו עליו, בלי שיעלה הצורך לבצע מרדפים במנהרות מפותלות, או לזחול בשיחים. בקיצור, אם יש סלב ב-L.A שלא הגיע לאירועי שבוע האופנה המקומי, הוא בטוח לא מופיע בנייד של פריס הילטון.

אני בספק אם נכיר רבע משמות המעצבים שהציגו בשבוע האופנה של לוס אנג'לס שכן העיר אינה נחשבת לבירת אופנה כמו אחותה מן החוף המזרחי - ניו יורק. ועדיין, שפע האירועים שתוקפים את העיר: השקות וצילומי הסרטים, תעשיית המוזיקה העניפה ועוד, גוררים גם עשייה נמרצת של אופנה.

לצד חמשת ימי התצוגות היו ב-L.A גם הרבה מסיבות חסויות והרבה פינוקים לקהל המיוחס. השנה אגב, נשמעו גם לא מעט תלונות על מתנות היחצ"נות שחולקו באירועים. לאחר שנים רבות של חבילות שוות שהן כמובן, ארוזות היטב ומונחות במתינות על כסאות המוזמנים, חשו המתפנקים כי רמת הטובין ירדה. אם בשנה שעברה למשל, הם יכלו למצוא עגילי יהלום קטנים בחבילה האישית, הרי שהשנה חייכו אליהם בחמיצות, מהאריזות היפות, תרסיסי שיער זולים. בתצוגה של BEBE תאמינו או לא, לא חיכתה שום חבילה על הכיסא אלא רק כרית לנוחיות היושב. הלם. האם הנוהג הפסול יפגום בפופולריות של התצוגות להבא? יש לשער שכן.

מסיבת פתיחה מוחצת

בשבוע האופנה הציגו 32 מעצבים והוא החל בשבת שעברה. יום לפני הפתיחה התקיים אירוע לא פחות חשוב ובו הציגו את הפנים החדשות בשמי האופנה המקומית. האנגר ענק בשדה התעופה סנט מוניקה הפך למוקד עלייה לרגל של שוחרי אופנה והבריק עם מסלול תצוגה ענק, ברים עמוסי כל טוב ודוכני אקססוריז רבים. מסיבת האופנה הזאת הייתה לאחת ההצלחות הגדולות של השבוע כולו.

את שבוע האופנה הרשמי פתחה תצוגה של חביבת הסלב הידועה SUE WONG שעצבה 76 שמלות ליום ולערב והפעם לדבריה התמקדה לראשונה יותר בבגדי היומיום. הקולקציה עוצבה במספר קווים שהמעניינים בהם היו: קו הקאונטרי- קו עם מוטיבים נושנים כמו מפת שולחן שהופכת לשמלת בייבי דול. ופיאסטה – קו בהשראה מקסיקנית שבו שמלות בגוונים כתומים עם נגיעות פולקלוריסטיות, שלדברי המעצבת נלקחו לגמרי מעולמה של הציירת פרידה קאלו.

גם המעצב LOUIS VERDAD סחף ידוענים רבים המוכרים כקהל מעריציו. בקולקציה מונו כרומטית עם פריטים מחויטים כמו חצאית עיפרון צמודה, מכנסי סקיני בקרם ואפור ונגיעות מועטות של אדום בעיקר בז'קט אופנוענים מעור אדום ואקססרוריז למיניהם, הוא הצליח להקפיץ את הקהל ממקומו וזכה למחיאות כפיים סוערות לעיתים תכופות. עוד בקולקציה נראו מערכות לבוש עם סילואטות מוגדלות החלק העליון אך בשילוב עם חצאיות מיני קצרצרות וצמודות בחלק בתחתון. עוד היו שמלות טניס, אוברולים לבנים ומיני פריטים ליומיום ולערב.

הזברות חזקות

חברת הג'ינסים האהובה בארה"ב ובעיקר על נשות הוליווד-FRANKIE B הציגה קולקציה שכולה בהשראת שנות השמונים. סקיני ג'ינס בגזרה מאוד גבוהה ממש עד המותן בליווי חגורת צרות וחולצות מכופתרות מהודקות בתוך המכנסיים, מיקרו מיני ומכנסונים קצרצרים.

המעצבת DANIELLA CLARKE יצרה גם שמלות בייבי דול וטופים ויקטוריאניים. כמו כן היו כמובן גם פריטים עם הדפסי חיות שזהו כתב ידה של החברה. העונה הם התמקדו בהדפסי זברה בשחור לבן.

מעצב נוסף שנחשב לעילוי בעיניהן של צועדות השטיח האדום הוא KEVAN HALL שחתם את שבוע האופנה הרשמי. גם הפעם המעריצות הידועות לא התאכזבו בשעה שהציג קולקציה בהשראת גן עדן וקו הרקיע.

התצוגה נפתחה בשמלת מיני בצבע כסף, המשיכה בסדרה של פרטי לבוש לבנים החל מטוניקת כותנה יומיומית ועד שמלת מיני ממשי. ביניהם הוא לא שכח להציג את המראה האהוב על נשות אל.אי- מכנסונים קצרצרים לבנים עם חזייה שחורה וז'קט מחוייט קצר.

לאחר המיצג הלבן עלו בזו אחר זו דוגמניות הלבושות בשחור לבן ואת סוף התצוגה חתמו סדרת שמלות משובחות ממשי ושיפון בצבעים רכים כאפרסק, כתום,ירקרק ותכלכל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully