וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היום: מסיבת קולקטיב מושקעת ולא מכירתית

עפר עין גל

25.10.2006 / 13:52

מופעים ודי.ג'ייז שווים במסיבת קולקטיב בגן החשמל היום (חמישי) בערב. חנויות הבגדים יסגרו במטרה להתמסר למסיבה

קולקטיב 6940, שמאגד עסקים במתחם גן החשמל, וכולל בין השאר את שלל המעצבות הצעירות בשכונה בינהן הלנה בלאונשטיין ופראו בלאו, עידית ברק מדליקטסן, נאית, נופר גלפז, הגר סתת, שני בר, אווה טפנר, כיסים, תילתן, ג'ואנה רובנשטיין, התכשיטנית ואשת האקססוריז רובי סטאר, לבונטין 7 שהוא חלל הופעות ותצוגה, נוסבאום בדי ריפוד, בית הקפה LOVEAT, ומרכז היוגה החדש, עשו יד אחת עם חברת 'מוסיקה פלוס'.

שני הקולקטיבים רבי העוצמה הללו עורכים יחדיו אירוע מבטיח עם הרבה אטרקציות אמנותיות ואופנתיות, שבמרכזו תעמוד חנוכתה של גינת השרון מחודשת זו שכולם קוראים לה גינת החשמל (הגינה הקטנה הזאת היא בריכה של השראה בלתי נפסקת).

בתום הטקס הרשמי שיכלול ברכה מפי ראש העיריה מר רון חולדאי, יחל מופע של חברי Play המרכז לאימפרוביזציה, תיאטרון ומחול, ששוכן בשכונה. חברי הקבוצה יבצעו קטע מחול אימפרוביזורי, כשהם לבושים בבגדי ועם אביזרי האופנה, שעוצבו על ידי המעצבות חברות הקולקטיב .בהמשך צפויה הקרנה של עבודת ווידאו ארט של האמנית המשובחת נלי אגסי, תושבת המתחם, בנושאים הקשורים באופנה.

אחריה יעלו בזו אחר זה MC קרולינה המשובבת, וה- D.J's רונן גוטמן, דניאל קסטנבוים ותומר שלומי (שוקו). מה עם איזו עמידת ראש פומבית של נילי לנדסמן? גם תביא קהל.

לא צרכני

ועכשיו שימו לב לזה: אין כאן מזימה צרכנית. חוזרים: לא מדובר בתכנית להביא קהל לאיזור באמתלת מסיבה כדי שיתפתה לשפוך כסף על הבגדים של המעצבות. חנויות הבגדים, הנעליים והאקססוריז יהיו סגורות במהלך המסיבה מתוך החלטה קולקטיבית משותפת להנות, לרקוד ולא למכור. בתי קפה והברים יפעלו כרגיל.

לו"ז האירוע:

19:30 – הגעת מוזמנים, מינלינג במתחם לצלילי "מוסיקה פלוס".

20:00 – 20:30 – טקס חנוכת גינת השרון (גן החשמל המחודש).

20:30 – 21:00 – מופע מחול אימפרוביזטורי בשיתוף PLAY ומעצבות הקולקטיב.

21:00 – 21:30 – הופעה של M.C קרולינה.

21:30 – 01:00 – מסיבת רחוב עם הדי.גייז של "מוסיקה פלוס".

* מיצג הוידאו ארט של האמנית נלי אגסי יוקרן במהלך הערב בשעה שטרם נקבעה (ייתכן כי יוקרן במשך כל הערב בלופ).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully