וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תן לה רק טיפת שיקול דעת

שני פישר

26.10.2006 / 13:00

יפה הסינגל החדש של זהבה בן, רק למה הלביש אותה הסטייליסט האישי כמו מעריצה גותית ומתלהבת של נינט?

זהבה בן היא הפרוייקט הנוכחי של הסטייליסט ומעצב האופנה ארצי יפרח, האיש שהרביץ טעם טוב בשרית חדד. עכשיו לרגל צאת הסינגל החדש של בן, יוצאים לאור צילומים חדשים של זמרת הנשמה ונחשף המראה החדש שלה. הבשורה הטובה: ברמה העקרונית, היא הקדימה את נינט. הבשורה הרעה: בפועל נינט הקדימה אותה וזה גם נראה פשוט לא טוב.

אין ספק, ויסלח לי מחנה שרית חדד, שזהבה בן היא זמרת הסילסולים המוכשרת ביותר הפועלת במחוזותינו בשנים האחרונות. אבל מאחר וימי הרדיו חלפו להם לבלי שוב, לא נוכל שלא לבוא בשיח ושיג לגבי המראה הנבחר של הזמיר, עם הסטייליסט שלה.

בהינו בצילום עטיפת הסינגל החדש של זמרת הנשמה וקצת מיצמצנו. טרם הספקנו להתאושש מהצמות האפריקניות של אפרת בוימוולד, והינה מולנו זהבה בן בלוק גותי-אורבני שנינט השכילה לזנוח כבר לפני חצי דקה, עם פוני מוחלק בפן מקלות, עם איפור עיניים כהה, דומיננטי ומעושן (כמו בדואטנינט עם ג'קו), עם גופייה רוקיסטית, עם שרשראות מתכת כבדות, ג'ינס נמוך וגורמט. ומה נאמר, זה נראה בדיוק כמו שזה נשמע. למה אישה בשלה צריכה להיאחז בציפורניים במראה אופנתי חולף של בנות עשרים? למה לא לישם גבולות לטרנדיות הזאת שהופכת את כולם לשיבוטים לא מעניינים?. התשובות, כמו שאומרים היום, למסגנן האישי.

רוצה נעשה לך קרן פלס?

אז איך הכל החל? קבלו תרחיש דמיוני. יום אחד התעוררה זהבה הביטה במראה ואמרה לעצמה: לשיר אני יודעת, ואפילו מצויין, אבל אני בברוך כלכלי. איך אהפוך את הסינגל החדש שלי להצלחה מסחררת גם מחוץ לכותלי התחנה המרכזית החדשה? אתקשר לארצי יפרח ואעשה שינוי תדמית! ענה לה ארצי מהקו השני "זהבה יקירה, כמו מי תחפצי להיראות? האם כמו שרית חדד? או שמא כמו הזמרת החדשה הזאת, קרן פלס?".

"אם הייתי יכולה", ענתה הזהבה, "הייתי חוזרת לשנות העשרים בחיי ועושה הכל אחרת". "אוקיי", ענה לי ארצי, "מכונת זמן אין לי, אבל ג'ינס נמוך דווקא כן. תבואי לסטודיו ונזרום".

מכאן ואילך הכל אמת לאמיתה, וזה מה שהיה לארצי יפרח, הסטייליסט האחראי למראה הנוכחי של זהבה בן, לומר על המהפך:

אם מדונה יכולה

- מה היה הרעיון מאחורי שינוי התדמית?

"התחלה חדשה, פשוט ככה".

- מי הביא את הרעיון לסטיילינג הנוכחי שלה?

"התנהלתי מול המנהלים שלה וישבנו בישיבת צוות וחשבנו איך להחזיר את זהבה לתודעה, להיפטר מהמסכנות שלה וליצור משהו חדש ו- fresh שיבלוט".

- למה לחקות? לא ניתן להתעלם מהדמיון ללוקים של זמרות בעולם וגם של נינט?

"הסינגל של זהבה יצא לפני הגמר של כוכב נולד, העניין הוא שנינט מקבלת הד תקשורתי עצום וזהבה פחות, ולכן נוצר הרושם שנינט היתה קודם".

- לא נראה לך שמדובר במראה צעיר עבורה, שקצת לא תואם את גילה?

"ממש לא, אם מדונה יכולה להרשות לעצמה להראות כך, גם זהבה יכולה. לא מדובר בכלל בגיל אלא בפן התדמיתי."

זהבה בלי זהבים

בתמונות הסינגל שלה מופיעה בן בשני סטים שונים. הראשון, כפי שכבר צויין, במראה הגותי-אורבני, המשלב גופייה שחורה עם כיתוב וג'ינס נמוך שלמען האמת, גם בחורה בת 25 צריכה לשקול צעדיה לפני שתצא עימו לרחוב. הסט השני מעט יותר מחמיא אך לא פחות תמוה -מכנס לבן אה-לה "בוטיק רינה" באלנבי, חולצה סינית ומטפחת "לואי ויטון" הכרוכה מסביב למותניים.

זהבה בן נושקת לארבעים, ואבריל לאבין או אשלי סימפסון היא כבר לא תהיה, תודה לאל. שינוי תדמית זה צעד נבון מבחינתה, אך לא ברור מדוע לא נבחר מראה בוגר ומעניין יותר. ואם כבר נתלים באילנות מדונה – הרי שההופעות הציבוריות שלה ובמיוחד הפרסומת שעשתה לורסא'צה, הן סמל לבשלות אופנתית, סקסית ולא טרנדית מדי.

את זהבה צריך לראות במכנס נוזלי ולא מתרחב, עם חגורה דקה, חולצת כפתורים רגועה מבד משובח, איפור זוהר ותסרוקת נשית ולא מגה-אופנתית. כי עם כל הרצון הטוב, זהבה מודל 2006 נראית כמו עוד אימא פרחה ומתאמצת, שלא מודעת למגבלותיה.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

הדודה והאחיינית

נרצה בהזדמנות זו להסב את תשומת הלב לתופעת השיבוטים המעניינת בין יוצאי כוכב נולד לבין כוכבי הזמר המזרחי. אם הכל החל בתאומים שהופרדו בלידתם- עמיר בניון ויהודה סעדו, כעת יש לנו את הדודה והאחיינית- נינט וזהבה. ומה טומן העתיד? רק הזמן יגיד, אולי בעוד מספר שנים נזכה לראות את אביהו מדינה כג'קו אייזנברג או לחילופין, את הראל סקעת כחופני הגדול.

הסינגל החדש של זהבה בן, אגב, "ללכת עם האור" - הוא מקסים מאד. השירה שלה חזקה, רגועה ומרגשת כתמיד, השיר קלאסי ועל-זמני ויהיה חביב על העורכים המוזקלים במשמרת של שישי אחה"צ. המנהל החדש של הזמרת מוסר כמו כן, שהיא נמצאת בתקופה אופטימית, שבעיותיה הכלכליות נפתרו כמעט כליל, ושהיא עובדת על סיבוב הופעות ענק בארה"ב, על מחזמר חדש ושיש דיבורים על הופעה גדולה בקיסריה - חלום ישן של בן. רק אנחנו היינו חיבים להציק. למה?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully