וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מועדון ה-50

עפר עין גל

26.10.2006 / 16:14

הם מייצרים עד 50 חתיכות מכל דגם, הם מפה, יש להם סטייל ולנו יש חולשה לעסקים משפחתיים. הנעלים של משפ' אלימלך

מותג נעליים ישראלי, מעניין וחי זה דבר מרגש. במיוחד כשמדובר בכזה שלא נכנע לאופנות שחוקות, אלא מביא סגנון חכם, שיקי ומעניין. Else הוא מותג נעלים מעניין ומרגש גם בגלל ההיסטוריה המשפחתית שלו. את המפעל המקורי הקים מחלוף אלימלך ביפו, גם בנו יוסי הקדיש לעסק את חייו ועכשי ושני הדורות המייסדים שמחים עם כניסתו של הנכד עופר (25), לעניינים. כניסתו של זה האחרון, הפיחה חים במותג וגרמה לאבא יוסי, שכבר חשב לפרוש, להישאר עם הבן הנמרץ.

את השם בחר עופר כשהיה מחוץ לארץ וככה הוא גם נשמע "ישבנו בחו"ל וחיפשנו שם, ידענו שאנחנו הולכים על משהו שונה ואחר. התחלנו לגלגל שמות, ובסוף בחרנו את ELSE, כמו Something Else", מסביר עופר, שהוא אופנתי, בעל יופי נערי וביישן משהו, שחוץ מהחינוך המקצועי והבלתי פורמלי שספג בבית, לא למד את התחום בשום מוסד מסודר.

"אני מסתובב בעולם" הוא מפרט על ההשראות שלו "ומושפע מאופי השווקים ומהרחובות הראשיים בערים הגדולות בעולם. אני רואה תערוכות ומגזינים ומקבל השראה, ואז אני מתחיל לעצב". את הייצור הם עושים בספרד ובסין, כשעל התהליך מפקח האב בעל הניסיון.

כשנה עברה מאז פתחו את המותג וכבר יש להם מעל 100 דגמים לגברים ונשים. את הסניקרס שלהם אפשר היה להשיג ב'מרסל', ואת הנעליים ב'מיקולינסקי'. כיום יש להם חנות דגל בדיזינגוף הנושאת את שם ובמקביל הם ממשיכים למכור לכמה חנויות בודדות חוץ לתל אביב. השואו רום המקסים שלהם שנמצא במקום שבו שכן המפעל המקורי של הסב, מאחורי דר' שקשוקה ביפו, נותן הרבה סיבות לחייך.

ייצור מצומצם

הם לא מייצרים יותר מ-50 יחידות לדגם, כדי לשמור על הייחוד ומצליחים ליצור מותג שיקי, מגוון, לא מתפלצן, באיכות טובה ובמחירים השכיחים בשוק כלומר, אין להם מגף או נעל שמחירם עולה על 1000 שקלים (בסוף נתרגל לעובדה שמגפיים עולים במדינת הצנע שלנו כ-1000 ש"ח? לא בטוח).

האלימלכים עושים שימוש מעניין בשילוב חומרים כצמר וקנבס (שאינו חדיר למים), עם אבזמים ותיפורים, על גבי עורות וזמש, שעוברים תהליכי עיבוד שונים, ומקבלים טקסטורות מעניינות למדי כקמטים על עור עדין מאוד, או מראה used מפויח על עור גס.

בקולקציית החורף לנשים, מבחר מרשים של מגפי עור בשחור, חום כהה, אפור, כחול, סגול כהה וצהוב מעושן, המשלבים עור משופשף, עם רצועות עור מתלפפות סביב הנעל. חלקן מאובזרות באבזמים, ניטים, אבנים משובצות והדפסים. כיאה לאופנה השלטת, יש גם נעלי הסירה, הנושאות אלמנטים דומים.

בגזרת הגברים הכה מקופחת, יש בין היתר אגף אלגנטי של חצאי מגף, או נעליים בצבע אוף וואיט עם תיפורים, שעברו עיבוד מיוחד וזכו במראה משומש, ויש סניקרס ספורטיביים מעור, עם שרוכים או סקוצ'ים, ושילובי עור וזמש.

מחירי נעלי הגברים: 399-799 ש"ח.
מחירי נעלי הנשים: מגפיים 565 ¤ - 999 ¤ , נעלי עקב 399 ¤- 519 ¤, נעלי סירה 329- 419 ¤.

ELSE דיזינגוף 202 תל אביב, 5298472-03
בן פרחיה 4 יפו, 6837153-03.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully