וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החברים החדשים של הטייץ

מיכל צדיקי

29.10.2006 / 22:46

יש לך רגלים קצרות ואת חוששת להיראות כמו קטקט? נו, נו את בבעיה. המגפונים מסתערים חזק על הסתיו

תצוגות האופנה של סתיו-חורף 2006-7 הכריזו באופן רשמי על טרנד הנעליים הכי לוהט לעונה הקרובה: מגפוני העור המיתולוגיים של שנות ה-80 שעושים קאמבק היסטרי בסתיו הקרוב. ולא סתם חוזרים אלא עם הרבה וריאציות חדשות ובמבחר סגנונות עצום. עוד יבואו ימים בהם יהיה קר מדי בשביל מגפונים ולא תהיה ברירה אלא להידחס לתוך מגפי ברך אימתניים, אבל אפילו אם שעתם של הקצרים לא תהיה ממושכת, כדאי להתענג עליה.

נתחיל עם אלבר אלבז לבית האופנה לנווין שהלך על המגפונים הקלאסיים: עור שחור עם רכיסה אחורית. הדגם השני שיצר הוא מעין מטמורפוזה לדגם הקלאסי עם שריכה קדמית ועקבי סטילטו. מארק ג'ייקובס ללואי ויטון הוסיף למגפונים שלו אבזמים מוזהבים וחגורות עור דקות, דונה קארן הלכה על דוגמא של עור נחש ודולצ'ה וגבאנה יצאו גדולים עם מגפונים מנומרים.

על הטוויסט הכי עצבני למגפונים הסקסיים אחראי ג'ון גליאנו. המגפונים שלו משקפים במידה רבה את הלוק הכללי של הקולקציה של גליאנו, ששואבת את מירב השראתה מהקונספטים של אופנת הרחוב ומהעולם הצבאי. המגפונים שלו מהווים אנטיתזה מושלמת לאלו של לואי ויטון: הם נוקשים, מחוספסים וגבריים.

איך עושים את זה?

עכשיו לשאלה המעשית: עם מה נועלים אותם?
התשובה פשוטה מאוד: עם הכל! טוב אולי לא הכל, אבל כמעט הכל. מגפונים בגובה הקרסול יוצרים אשליה של רגל ארוכה, ולכן הם הולכים נהדר עם חצאיות מיני, עם או בלי טייץ מתחת. אופציה שניה היא בלי החצאית, רק עם הטייץ בשילוב עם סוודר או קרדיגן גדול וארוך שמכסה כמעט חצי רגל. להשלמת המראה רצוי להוסיף אקססוריז כמו חגורת מותניים עבה. אנחנו לא סגורים לגבי בחורות נמוכות במגפונים, אבל אם ניראה דוגמאות שיקיות ברחוב אולי נשתכנע.

הטייץ, שחגג בקיץ ממשיך להיות פופולרי גם בסתיו הקרוב, ומסתמן כפריט בסיס הכרחי. מראה השכבות שכה דובר עליו, מתבסס בעיקר על הטייץ, שמעליו אפשר ללבוש חצאית קצרה, שמלה או מכנסיים קצרים. השילוב של טייץ צמוד עם מגפונים הוא ללא ספק השילוב המנצח. גם חצאיות ברך בגזרת A יעשו את העבודה ויתאימו למגפונים. אפשרות נוספת היא כמובן מכנסי הסקיני שיככבו גם בחורף הקרוב.

כתובות חנויות:
שני בר, רח' מקווה ישראל 3 ת"א, 03-5605981.
בנקר, דיזינגוף 210, תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully