וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדברת גבוה

הדס שואף

30.10.2006 / 15:07

הדס שואף מוחלת למאיה נגרי על המכנסיים המתרחבים והרגעים הלא מחמיאים ושמחה על הגזרות שמתאימות לגבוהות ועל הדיוק

אשפית האסתטיקה- מאיה נגרי- משיקה את קולקציית החורף בעיצובה וכרגיל הכול מדוייק, מתוקתק ובמקום הנכון. בקטלוג קטן, נקי מאוד ומעוצב למהדרין בשחור לבן עם תמונות אווירה ביתיות לצד תמונות אינפורמטיביות, ניתן להתרשם בקלות ממרכולתה לעונת החורף הקרובה ולראות שמדובר בהמשך ישיר של קולקציית הקיץ שלה, כלומר בכתב ידה המאוד מובהק של מאיה נגרי.

נגרי מעצבת עבור מגוון רב של מידות ובמבני גוף נשיים. לאור העובדה שהיא עצמה ניחנה במידת גובה לא מבוטלת, היא יודעת לייצר גזרות עבור נשים במידות מעל הממוצע ועל כך עבודתה מבורכת.

אך יחד עם זאת לצד גזרות מאוד מוצלחות של מכנסיים וחצאיות ניתן להבחין בגזרות שאינן מחמיאות אף לדוגמניות המושלמות שמדגמנות את הבגד והשאלה הנשאלת היא למי אם כן זה מיועד. הכלאה לא ברורה של חצאית מכנסיים המתרחבים למימדי ענק דווקא באזור הירכיים אינם נראים מחמיאים במיוחד, כל שכן גזרת המכנסיים בסגנון מכנסי רכיבה שמאד מרחיבים את הרגל ואף מקצרים אותה. גם גזרת מכנסי החצאית באורך שבע שמיניות נראות קצת מיושנות ואינן עושות חסד עם הלובשת. כמו גם מכנסי השרוול מבד הפסים אותם יוצרת מאיה שנים.

מעיל לבן מפתה

לצד כל אותן נגיעות פחות מוצלחות לדעתי ישנן לא מעט פריטים מחמיאים ורלוונטיים לעונת החורף הנוכחית - פנינה מוצלחת במיוחד היא החולצה הגברית המחוייטת בלבן קלאסי עם שרוולים מוגדלים ומקופלים ברישול חינני מעל המרפק. גם הז'קט עם חגורת עיגולי המתכת מוצלח מאוד בעיני וכן המעיל הלבן הארוך עושה חשק כבר לחורף קר ורטוב.

נגרי יוצרת העונה בהשראות מתקופות אירופאיות שונות והיא מעידה על כך שיצאה למעין מסע התבגרות בזמן בו ליקטה וגיבשה את המראות הנכונים לדידה, ליצירת קולקציה שקטה ורכה המשרה בטחון ויציבות ללובשת.

הקולקציה ענפה בעלת גזרות רבות ומגוונות של מכנסיים, ז'קטים, חולצות, מחוכים וווסטים ומשלבת פריטים מחוייטים ומשחק של גזרות מעולם הלבוש הגברי לצד גזרות פסוליות וזורמות ואף נגיעות רכות ונשיות. הצבעוניות ברובה מונוכרומטית בבדים איכותיים המיובאים מאיטליה ויפן.

טווח מחירים: מכנסיים 680-850 ¤, חולצות 250- 980 ¤,
ז'קטים 1400- 1600 ¤, חצאיות 640-850 ¤, עליוניות 680-850 ¤, גופיות 80-250 ¤, שמלות 680-1000 ¤, מעילים 1800 ¤.

כתובת החנויות: הפרחים 5 רשפון, המייסדים 49 זכרון יעקוב, חנות המפעל-אריה רגב 5 א. תעשייה נתניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully