וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא בוחרים לבד בגדים לחתונה

ענת אור

31.10.2006 / 13:21

לא רק לפלצנים יש סטייליסטים אישיים, מודעות לשירותי סטיילינג במחירים נוחים, החלו לצוץ על העצים. שיק במחירי שוק

מאז שנינט קיבלה סטייליסט צמוד והפכה לאייקון אופנתי הבין הציבור שכל אחד צריך סטייליסט אישי. פעם היה בכלל צריך להסביר מה עושה סטייליסט, היום גם מסעודה בת השמונים משדרות יודעת לבטא את המילה מלאת הסמכים הזאת במרוקאית שוטפת.

בשבועיים האחרונים נתלו בלב תל אביב שני פלאיירים, השייכים לאנשים שונים לחלוטין אך מציעים את אותו השירות. האחד מציע "יועצים לשינוי ההופעה והתדמית" והשני "לא יודעים מה ללבוש לאירוע או סתם רוצים להתלבש בסטייל? אני הוא הכתובת".

מאחורי "בסגנון אישי" עומדת יוספה קשתן, בת 48 מתל אביב, שפצחה בקריירה האופנתית הזו לאחר שבשנתיים וחצי האחרונות היא עוסקת בסידור וארגון בתים תחת הסלוגן "הכל בסדר". רוב חייה היא התעסקה באופנה, ניהלה חנות, עיצבה בגדים והיתה גם בעלת חנות בגדים בעצמה. ההשכלה הפורמלית שלה היא לא בתחום האופנה דווקא, היא בוגרת החוג לטלוויזיה וקולנוע באוניברסיטת תל אביב ולמדה רפואה משלימה, נומרולוגיה, הילינג ופאנג שוואי.

קשתן מעידה שיש ביקוש לשירות שהיא מפרסמת לאחרונה דרך פלאיירים, "זה הולך מאוד נחמד כי עשיתי קומבינציה עם הנושא הנומרולוגי ולמדתי גם את מעגל הצבעים האינדיאני, והכל מתחבר אחד לשני".
את הייעוץ בהתאמת צבעים היא עושה לפי נומרולוגיה "דרך השם של האדם אפשר לראות איפה יש חסימות, כשעומד מולי אדם שאני רואה שחסרה לו אות אני מחברת למספר שמדבר על החסימה ומחזקת את זה על ידי צבע. צבעים מאוד עוזרים לחסימות להיפתח".

היא מוכנה להגיע לכל מקום בארץ והתעריף נע בין 100-150 ש"ח לשעה. היא מפנה לספרים ומאפרים ויוצאת עם הלקוחות לחנויות לקניית בגדים, הנעלה ותכשוט. בסופו של דבר, היא אומרת, ההוצאה לא כל כך כבדה כי "בשעה אפשר להגיע לתוצאות מאוד גדולות". המסר שלה הוא שאנשים "עושים טעות כשהולכים יותר מדי על אופנה, זה לא נכון להיצמד לכל אופנה שצצה. אדם צריך למצוא משהו שמייחד אותו ולהוציא אותו החוצה".

35-40 ש"ח לשעה

מאחורי המודעה השנייה, שמציינת ברוחניות ש"יופי הוא 50% מהבנאדם", עומד אריאל יצחקוב, בן 20 מתל אביב. "הייתי מלביש חברים, אחיות, ידידות וזה ואמרו לי 'שמע למה שלא תלך על זה, יש לך ממש טעם טוב'". הוא מעיד שיש הרבה ביקוש לפלאיירים שהוא תולה "רק בצפון תל אביב" (זה שבתמונה נראה ברוטשילד פינת נחמני) "איפה שהצפונים מסתובבים, אלה שיש להם את היכולת להשקיע". התעריף שלו עומד על 100-150 ש"ח להלבשה לאירוע ובין 35-40 ש"ח לשעה להלבשה ליום יום, כולל מסעי קניות.

תוך כדי השלמת בגרויות עוסק אריאל גם באיפור ובטיפולי פנים שהוא עושה. איפור הוא לא למד אבל יודע מה מתאים ובתחום הקוסמטיקה הוא יצר שילוב של חומרים שהוא קונה בסופר פארם, "זה טיפול קליל, מסכה שמייצקת את העור ומנקה את הנקבוביות וכל אלה, על זה אני שם חומר גרגרים שעוד יותר מנקה והפנים ממש חלקות, אם יש לך אירוע ואת רוצה להראות ממש טוב".

ההלבשה נעשית או מהבגדים שיש ללקוחה בבית, אבל "לא לכולם יש את הטעם הטוב", אז אפשר לקנות בגדים במיוחד, יחד איתו. "אני יוצר להן את המראה המושלם לאירוע". הוא לא יודע אם זה יהיה המקצוע שלו בעתיד "אני לא יודע לאן החיים יובילו בינתיים זה טוב". ומסכם "בתכל'ס, אני חושב שכל אחת יכולה להיות יפה, בוא נגיד ככה".

יוספה קשתן: 052-5328152
אריאל יצחקוב: 052-6267690

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully