צבע ולחות לשפתיים של חורף
עם בוא ימי היובש, מעדכן משרד החוץ את אזהרת המסע הקוסמטית שלו: יש למרוח שומן אווזים על כל פיסת עור חשופה, פן תתייבש ותנשור". החלל הראשון שמפיל הקור הוא כמובן השפתיים. תחילה מדובר ביובש, לאחר מכן קשקשת, ולסיום- שבר סורי-אפריקאי משני הקצוות וזרזופי דם תכופים.
אם קצתן במריחת שפתוני לחות חמדמדים בטעמים, ומתחשק לכן לשוב ולהיות הנשים המוקפדות והמדהימות שאתן, מסתבר שגם בעיתות של צחיחות אפשר להשתמש בשפתון. ה- L'absolu Nu של לנקום אמנם הושק לפני כמה חודשים, כשעדיין היה פה חם, אבל הוא מתאים לחורף אפילו יותר. נמשח כחמאה, כל כולו לחות ורכות שעושות נעימי גם לשפתיים שמצבן עגום, וב-12 גוונים שנראים כולם, בהירים וכהים כאחד, טבעיים ונינוחים. הנסיינית א' חיבבה במיוחד את 203 ו-303 המוצלחים, וציינה לשבח את המארז האריסטוקרטי שנסגר במגנט. שלא במפתיע, נרשם מינוס בסעיף העמידות, מחיר שצריך לשלם כשמדובר בשפתון כה לח, וכמובן במחיר המחיר.
L'ABSOLU NU של לנקום. 178 שקלים
לחות בלי צבע לכפות ידיים של חורף
כפות הידיים הן הבאות ליפול קורבן לפגעי הקור. בניגוד לשפתיים, כאן מתקיימת הדילמה הקבועה בין הצורך בטיפול עשיר ועתיר שומן לבין הצורך לענות לשיחות באייפון. ב', שעם בוא החורף מטפחת ידיים של דייג סרדינים נורדי, ניסתה שני קרמים חדשים:
קרם ידיים בריח יסמין ותה ירוק של ל'אוקסיטן הוגדר כ"קליל עד מאוד ונספג מהר, משאיר עור רך וגמיש, ומאפשר להמשיך בשגרת החיים, אם רק מסתדרים עם הריח הקצת מוזר. אישית אני מעדיפה את קרם חמאת השיאה הקלאסית של ל'אוקסיטן, שהוא עשיר יותר וגם יותר ידידותי מבחינת הניחוח".
הקרם השני שנבדק, מסדרת MER&VERT של ג'יג'י, מכיל גם פרופוליס טבעי: "הקרם שקוף, לא שומני, ונספג מעולה. כבוד לריח המאוד עדין ולא דומיננטי. לשני המוצרים, כל אחד בדרכו, אריזות מלבבות שנחמד לשלוף מהתיק".
ל'אוקסיטן, קרם ידיים תה ירוק יסמין. 95 שקלים. להשיג בחנויות הרשת.
MER&VERT של ג'יג'י. 56 שקלים. להשיג אצל קוסמטיקאיות ברחבי הארץ.
ניחוחות מגה חושניים ומלחלחי תחתונים
מסתבר שהטרנד החדש (שהמצאנו כרגע) בבישום הוא ניחוחות שמוכרים את עצמם כמגה חושניים ומלחלחי תחתונים, בעוד שבהתזה מתגלה ניחוח מאוזן נפשית של כביסה נקייה ועבודה עם קביעות.
את הקטגוריה פתח ה-SENSUOUS NUDE של אסתי לאודר, שנבדק כאן לאחרונה. הברברי החדש לוקח את הקונספט צעד אחד קדימה, ובתוך בקבוק שהוא ההגדרה המילונית ל"סמל פאלי", מסתתר ריח של בחורה שתקפל את בגדיה היטב, כולל תחתונים וגרביים, לפני שתתנפל עליך בלהט. בדיוק כמו במקרה של ה-NUDE, זה דווקא עסק משתלם למי שמאסה בריחות הפרחוניים-פירותיים שצועקים "אני כאן!". הברברי טלקי, נקי, חמים ואצילי, וכל הטוב הזה מחזיק מעמד בנחישות שעות ארוכות.
בושם BURBERRY BODY של ברברי. 60 מ"ל ב-450 שקלים; 85 מ"ל ב-580 שקלים
היחס בין ההילפיגר החדש לבין הבשמים הקודמים של טומי, משול ליחס שבין מים בטעמים לבין מיץ פטל: אותו הדבר, רק חלש. וזה לא בהכרח רע: ה-HILFIGER Woman מציע ניחוח עדין, נקי וחמוד ביותר, מעין Tommy Girl מדולל שאולי לא רוצה לשנות את העולם, אבל גם לא עושה צרבת באף, ומרגיש הרבה יותר קלאסי. הבקבוק המינימליסטי המעוטר בפפיון, הוא מהיפים והמוצלחים.
בושם HILFIGER Woman של טומי הילפיגר. 360 שקלים ל- 50 מ"ל.
"חושניות, רכות ומסתורין של לילה חושני? יותר כמו וניל עם זיעה", פסקה הנסיינית פ', חובבת ידועה של ריחות וניל לסוגיהם, לאחר שהזליפה בושם Icon Vanilla Blackd של ג'ייד. "הבסיס הוא וניל קלאסי וסביר, אבל מתווסף אליו מין עוקץ מוזר, כאילו סחטו לתוכו גרבי טירוני צנחנים בסיום מסע כומתה. הבקבוק מזכיר אפטר שייב זול. ביג נו נו".
בושם Icon Vanilla Blackd של ג'ייד. 220 שקלים ל-50 מ"ל