היום (שלישי) נחשף כי שיתוף הפעולה הבא של רשת האופנה המהירה H&M עם מעצב על, יהיה עם בית האופנה ורסצ'ה, הידוע בסגנונו הפרובוקטיבי, הפוטוריסטי והמיני.
קולקציית הקפסולה, שתושק בכ-300 חנויות ב-17 בנובמבר הקרוב צפויה להגיע גם לחנות הדגל בישראל, ותכלול קווי אופנה לנשים, גברים, אביזרים משלימים ופריטים לעיצוב הבית, שיתבססו על עיצובים אייקונים של ורסצ'ה. בין היתר מתוכננות שמלות משי ועור, ז'קטים, תכשיטים ולגברים חליפת טוקסידו וסריגי רשת.
על פי המידע שנמסר, דונטלה ורסצ'ה, המשמשת כמעצבת ראשית לבית, הייתה מעורבת בתהליך העיצוב. המחירים, אגב, יהיו נמוכים בעשרות אחוזים מאלה בוורסצ'ה.
בכך מצטרפים ורסצ'ה, בית אופנה שהוקם על ידי ג'יאני ורסצ'ה ב-1978, לשורה ארוכה של מעצבים נודעים שלקחו חלק בפרוייקט קולקציות הקפסולה של H&M. בין היתר ניתן למנות את השת"פ עם בית האופנה לנווין, קרל לגרפלד, קום דה גארסון ועד ידועניות כמדונה.
אמש (שני) התקיימה במילאנו תצוגת הגברים לקיץ 2012 של בית האופנה האיטלקי. הבשורה העיקרית התמקדה בפיתוח של בגדי עור, כמכנסיים קצרים וגופיות, ושילובים עתירי עוצמה בין צבעים בוהקים, בין היתר פוקסיה, אדום וצהוב.
קולקציית הקיץ של H&M
עוד משבוע האופנה במילאנו